Omdat de daders (sorry: verdachten) bekend zijn bij de plesie en het nu aan justitie is om met ze af te rekenen. Tja... hebben al die linksmensen die vreesden voor volksgericht het toch weer eens niet bij het juiste eindquote:Op vrijdag 25 januari 2013 13:06 schreef stoeltafel het volgende:
Waarom is het ineens zo rustig hier?
Totdat het jezelf, of iemand uit je naaste kring overkomt..eens kijken hoe hard je dan "mee-blaat"..quote:Op vrijdag 25 januari 2013 13:38 schreef Anno2012 het volgende:
[..]
Zwaar overdreven. Maarja, schaapjesvolk he
Niet onbelangrijk inderdaad, hij was dus uit op een reactie, aldus één van de papa's van de daders!quote:Op vrijdag 25 januari 2013 13:54 schreef MouzurX het volgende:
[..]
gebrek aan aanleiding klopt niet helemaal, ze trapten fietsen in elkaar en iemand zegt er iets van dus ze trappen hem in elkaar.
Er is geen aanleiding om tegen die fietsen aan te trappen. Pure willekeur, kan iedereen zijn fiets zijn.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 13:54 schreef MouzurX het volgende:
[..]
gebrek aan aanleiding klopt niet helemaal, ze trapten fietsen in elkaar en iemand zegt er iets van dus ze trappen hem in elkaar.
Ach,ik heb zelf ook weleens klappen gekregen van een groep omdat ik mijn mond open deed omdat ze ruzie aan het zoeken waren en de rest van mijn ''vrienden'' wegrendenquote:Op vrijdag 25 januari 2013 13:56 schreef Maron het volgende:
[..]
Totdat het jezelf, of iemand uit je naaste kring overkomt..eens kijken hoe hard je dan "mee-blaat"..
ja foei, we willen toch vooral niet hebben dat de een de ander gaat aanspreken op zijn gedrag, zeg, hoe durft hij..quote:Op vrijdag 25 januari 2013 13:57 schreef Jian het volgende:
[..]
Niet onbelangrijk inderdaad, hij was dus uit op een reactie, aldus één van de papa's van de daders!
Tsja dus hij zou ook zijn mond houden als we zijn auto zouden bekrassen?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 13:57 schreef Jian het volgende:
Op vrijdag 25 januari 2013 13:54 schreef MouzurX het volgende:
[..]
bquote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:03 schreef tong80 het volgende:
De vijf verdachten die in België
vastzaten voor de mishandeling van een
man in Eindhoven zijn onder voorwaarden
vrijgelaten.Ze moeten wel beschikbaar
blijven voor de politie,zo heeft de
Belgische onderzoeksrechter bepaald.
De vijf meldden zich gisteren bij de
Belgische politie.De andere drie
verdachten van de mishandeling zitten
vast in Eindhoven.Van een van hen,een
jongen van 17,is het voorarrest vandaag
met 14 dagen verlengd.Hij wordt
beschuldigd van poging tot doodslag.
Het slachtoffer (22) werd op 4 januari
in het centrum van Eindhoven geslagen,
geschopt en bewusteloos achtergelaten.
Gastquote:Op vrijdag 25 januari 2013 13:46 schreef Anno2012 het volgende:
Gewoon even een willekeurig bericht bij het zoeken op ''vechtpartij'' op google.
http://www.gelderlander.n(...)echtpartij-1.3605502
Waar is pownews nu, waar is 1 week nationale ophef,waarom is niemand verontwaardigd,waar is de nationale hype.
Komend stapweekend zal er ergens ook wel weer iemand worden mishandeld,als het er niet meer zijn.. Hoor je niks over.
Klantquote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:13 schreef Woffel het volgende:
[..]
Gast
Wat een ontiegelijk slechte vergelijking
Oh je ziet daadwerkelijk niet t verschil tussen de verhouding qua personen, de aanleiding, het ontbreken van beelden, de wetenschap bij de politie wie ze moeten hebben? Sadquote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:14 schreef Anno2012 het volgende:
[..]
Klant
Wat ongelofelijk blind ben jij.
Dat zou een mooie publieke lynchpartij opleveren denk ikquote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:13 schreef ZuidGrens het volgende:
Die school van die gasten wordt nu door de politie bewaakt, stond vandaag in het Eindhovens Dagblad.
Maar maandag gaan ze beelden publiceren van een andere mishandeling, op het Stadhuisplein in Eindhoven. Gaat lekker in mijn stad.
Kijk, een keer een klap op je kop krijgen is niet zo erg, dat heb ik ook wel eens gehad en dat spookt nog wel even door je hoofd maar je wordt er wel hard van. Maar deze laffe daad (en dan met name Brent Leijssen) kan niet hard genoeg bestraft worden imo.
Eigenlijk moeten ze die Brent zaterdag gewoon in Eindhoven uit laten gaan, voor straf. Kijken of hij dan nog zo stoer is, maar daar weten we allemaal het antwoord op.
Ik ga mijn reactie niet herhalen,dan moet je maar lezenquote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:22 schreef Woffel het volgende:
[..]
Oh je ziet daadwerkelijk niet t verschil tussen de verhouding qua personen, de aanleiding, het ontbreken van beelden, de wetenschap bij de politie wie ze moeten hebben? Sad
En dan zeuren als er een steniging plaatsvind in Iran.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:22 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Dat zou een mooie publieke lynchpartij opleveren denk ik
Ik vind het ook ongelooflijk dat mensen deze poging tot doodslag afdoen als iets dat heel gewoon en normaal is.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:30 schreef HyperViper het volgende:
Het is toch eigenlijk een schande dat er nog steeds mensen zijn die het opnemen voor de ouders van de daders.
Het begon natuurlijk met het idee dat het Marokkanen waren, zonder dat was er natuurlijk een stuk minder enthousiaste verontwaardiging te bespeuren. Daarna zijn een heleboel mensen dan heel hard hun best gaan doen om het gevoel vast te houden, om niet door de mand te vallen.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 13:46 schreef Anno2012 het volgende:
Gewoon even een willekeurig bericht bij het zoeken op ''vechtpartij'' op google.
http://www.gelderlander.n(...)echtpartij-1.3605502
Waar is pownews nu, waar is 1 week nationale ophef,waarom is niemand verontwaardigd,waar is de nationale hype.
Komend stapweekend zal er ergens ook wel weer iemand worden mishandeld,als het er niet meer zijn.. Hoor je niks over.
Het is te zot voor woorden. Deze mensen zouden eigenlijk nooit meer kinderen mogen krijgen. Ze hebben gefaald en onschuldige slachtoffers zijn gevallen. Om je huig uit je mond te kotsen, zo walgelijk is het wat hier gebeurd.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:33 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik vind het ook ongelooflijk dat mensen deze poging tot doodslag afdoen als iets dat heel gewoon en normaal is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |