gewoon naar een random persoon uit het telefoonboek?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 02:53 schreef Studeur het volgende:
zit de hele tijd op mn harde schijf te browsen, vind ik een oude prankcall van mij: https://soundcloud.com/user5547012/internetforum-moderater
nee t was echt een lerares waarvan het telefoonnummer in een topic was gepostquote:Op vrijdag 25 januari 2013 02:55 schreef Moira. het volgende:
[..]
gewoon naar een random persoon uit het telefoonboek?
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 02:56 schreef Studeur het volgende:
[..]
nee t was echt een lerares waarvan het telefoonnummer in een topic was gepost
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 02:57 schreef Studeur het volgende:
Ik ga stuk op deze
https://soundcloud.com/user5547012/tienduizendposts
Lijpe foto man!quote:Op vrijdag 25 januari 2013 02:45 schreef Studeur het volgende:
Het plaatje van mijn UI:
[ afbeelding ]
Binnenkant van mijn bong, wel mooi dat je een hartjesvorm ziet als je goed kijkt
Zeg dat, ik heb 4 gemist en deze ook bijna.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 10:15 schreef Midnight_snack het volgende:
Deel 4 ging tantoe hard. Deze ook wel
Het is al bijna zoverquote:Op vrijdag 25 januari 2013 10:20 schreef Aap1000 het volgende:
[..]
Zeg dat, ik heb 4 gemist en deze ook bijna.
Jammer dat de coffeeshop hier pas om 12 open is, soo the waiting game begins
Dit heb ik dus ook hé, kan verdomme heerlijk fitnessen als ik stoned benquote:Op vrijdag 25 januari 2013 13:49 schreef OllieWilliams het volgende:
Alweer een bizar kansloze dag achter de rugUurtje uit bed en sinds die tijd naar de ub gefietst en nu onz stoners #4 aan het lezen...
![]()
Maar Moira, hoe kan het dat jij altijd zo extreem lui bent als je stoned bent? Ik kan dan soms echt in de vreemdste dingen zin krijgen... Paar weken terug was ik om half 5 's nachts m'n kamer aan het stofzuigen, waren mijn huisgenoten niet echt blij mee
Dat is juist heel raar, ik doe echt geen reet meer dan.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 13:49 schreef OllieWilliams het volgende:
Alweer een bizar kansloze dag achter de rugUurtje uit bed en sinds die tijd naar de ub gefietst en nu onz stoners #4 aan het lezen...
![]()
Maar Moira, hoe kan het dat jij altijd zo extreem lui bent als je stoned bent? Ik kan dan soms echt in de vreemdste dingen zin krijgen... Paar weken terug was ik om half 5 's nachts m'n kamer aan het stofzuigen, waren mijn huisgenoten niet echt blij mee
Ik heb dat alleen met hash, van wiet word ik ook lekker luiquote:Op vrijdag 25 januari 2013 13:49 schreef OllieWilliams het volgende:
![]()
Hahahahaquote:Op vrijdag 25 januari 2013 02:57 schreef Studeur het volgende:
Ik ga stuk op deze
https://soundcloud.com/user5547012/tienduizendposts
Ik heb altijd als ik een tijd niet heb geblowt en dan direct weer in m'n oude ritme ga, dus 2 joints in een halfuur/drie kwartier, dat ik zo space ben dat ik alleen maar m'n ogen dicht kan doen en in gedachten verzinken...quote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:09 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Ik heb dat alleen met hash, van wiet word ik ook lekker lui
Oh en van hash word ik ook nog eens knetter filosofisch
Bohh nee man. Moet ik echt niet aan denken!quote:Op vrijdag 25 januari 2013 13:49 schreef OllieWilliams het volgende:
![]()
Dit hoor ik vaker maar dit vind ik raar.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:09 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Ik heb dat alleen met hash, van wiet word ik ook lekker lui
Oh en van hash word ik ook nog eens knetter filosofisch
Wij wel, jij dan?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 15:12 schreef capuchon_jongen het volgende:
he chil maties heben jullie wiet zo chil he
ik strajs naar de cofeee shop zo gaan voor drugs en zoquote:
In belgië?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 15:22 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
ik strajs naar de cofeee shop zo gaan voor drugs en zo
over de grens jeweetwelzo vriend zal daar kopen die van nl isquote:
Nee ikweetnietzo.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 15:28 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
over de grens jeweetwelzo vriend zal daar kopen die van nl is
pas over 8 posts hoorquote:Op vrijdag 25 januari 2013 15:41 schreef Moira. het volgende:
Ik ga ff stil zijn want ik heb tot nu toe altijd de lapo gehad
Ja wel maar was vorige keren ook zo. Dan knipper ik 1x met m'n ogen en dan zijn er al weer 7 posts gezet tegen de tijd dat ik op 'invoeren' klikquote:
ik moet zo nog werkenquote:Op vrijdag 25 januari 2013 15:42 schreef Studeur het volgende:
ik ga een heel klein jointje draaien om deze mooie dag goed te beginnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |