SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door Sejt op 25-01-2013 11:30:21 ]I love my mispoken words.
Goed team. Jullie zijn eigenlijk een soort Luciano Narsingh-Bas Dost. Om in de Heerenveen spirit te blijvenquote:Op donderdag 24 januari 2013 22:56 schreef Djurres het volgende:
[..]
Ik word hier bedankt om het feit voor mijn hulp, en deze vind ik eigenlijk totaal onterrecht.
JIJ bent het persoon die hier zoveel tijd in stopt, en ik probeer dit alleen in goede overzichtelijke banen te duwen, en dat gaat erg goed!
Beter kunnen we jou bedanken, dan dat jij ons/mij bedankt!
Thx man!
dat zou ik als een belediging zienquote:Op donderdag 24 januari 2013 23:00 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Goed team. Jullie zijn eigenlijk een soort Luciano Narsingh-Bas Dost. Om in de Heerenveen spirit te blijven
Net niet? Ik vond ze goed genoeg.quote:Op donderdag 24 januari 2013 23:01 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
dat zou ik als een belediging zienbeide net niet ?
Oh, jij bent ook al zo'n held? Ik heb eigenlijk echt een hekel aan voetbal:')quote:Op donderdag 24 januari 2013 23:02 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Net niet? Ik vond ze goed genoeg.
Maar ach, wat weet ik van voetbal
Held? Ik probeer elke zondag de samenvattingen van de Eredivisie te kijken, en af en toe wat mee te pikken van de NL'ers die in het buitenland spelen, maar dat is hetquote:Op donderdag 24 januari 2013 23:04 schreef Djurres het volgende:
[..]
Oh, jij bent ook al zo'n held? Ik heb eigenlijk echt een hekel aan voetbal:')
Zou niet eens weten wie er in de champions league op 1 staat
Ik van 190K naar 575k.quote:Op donderdag 24 januari 2013 23:05 schreef Djurres het volgende:
Yay, weer 50K gestegen! Ben nu 650k waard
Dacht meer uit je laatste post op te maken dat je eigenlijk ook geen voetbal keek, maar kennelijk ben ik dus de enigequote:Op donderdag 24 januari 2013 23:05 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Held? Ik probeer elke zondag de samenvattingen van de Eredivisie te kijken, en af en toe wat mee te pikken van de NL'ers die in het buitenland spelen, maar dat is het
quote:Op donderdag 24 januari 2013 23:04 schreef Djurres het volgende:
[..]
dat kan ook nietquote:Op donderdag 24 januari 2013 23:04 schreef Djurres het volgende:
[..]
Moeje nagaan hoe een goede voetbalkenner ik benquote:
Maar jou moreel en happiness is wel beroerd. En je average op 6,4 kan ofc ook beter :pquote:Op donderdag 24 januari 2013 23:06 schreef Dudeweiser het volgende:
OMG Petr heeft zijn BPL debuut gemaakt
Inderdaad, nu is het een kwestie van tijd dat vPersie moet buigen voor de goals van Petr Prevc!!quote:Op donderdag 24 januari 2013 23:06 schreef Dudeweiser het volgende:
OMG Petr heeft zijn BPL debuut gemaakt
komt wel goedquote:Op donderdag 24 januari 2013 23:08 schreef Djurres het volgende:
[..]
Moeje nagaan hoe een goede voetbalkenner ik ben
[..]
Maar jou moreel en happiness is wel beroerd. En je average op 6,4 kan ofc ook beter :p
quote:Op donderdag 24 januari 2013 23:08 schreef Sejt het volgende:
[..]
Inderdaad, nu is het een kwestie van tijd dat vPersie moet buigen voor de goals van Petr Prevc!!
Je hebt nu wel nummer 6, dus zal even checken of je in de basis staat.quote:Op donderdag 24 januari 2013 23:10 schreef dion_v_k het volgende:
45k waard en ik ben alleen maar slechter geworden__!!
![]()
Eerder 000000000000000000000,108120481204812048012481208447528 euroquote:Op donderdag 24 januari 2013 23:17 schreef Djurres het volgende:
Ja, tijd om te gaan pitten!
Morgen wil ik 108120481204812048012481208447528 euro op mijn paypal zien. Indien dit ook daadwerkelijk het geval is, krijgt iedereen een spiksplinternieuwe lambo op de oprit. En als de asbak vol is, maggie ingeruilt worden voor een maybach.
Mja, zal toch wel niet gebeuren
er staat al 1 euro op hoorquote:Op donderdag 24 januari 2013 23:18 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Eerder 000000000000000000000,108120481204812048012481208447528 euro
quote:
EINDELIJKquote:Op donderdag 24 januari 2013 23:20 schreef Sejt het volgende:
Nederland U21 is zich aan het kwalificeren. De Fokkers doen het prima:
[ afbeelding ]
Ik wacht gespannen afquote:Op donderdag 24 januari 2013 23:13 schreef Sejt het volgende:
[..]
Je hebt nu wel nummer 6, dus zal even checken of je in de basis staat.
Je zit wel bij de gewone selectie. Maar niet bij die wedstrijdselectie blijkbaar.quote:Op donderdag 24 januari 2013 23:23 schreef FCsuarez het volgende:
toch gek. eind vorig seizoen gezien worden als een van de betere nederlandse talenten.. maar nu niet in U21 zitten. of zal louie me gewoon oproepen voor het nederlands elftal zelf![]()
truste
geen verstand van die cor potquote:Op donderdag 24 januari 2013 23:24 schreef FCsuarez het volgende:
ik was ook aan het travelen voor 3-9 weet niet wanneer die U21 gespeeld wordmaar ik hoop gewoon op t nederlands elftal
Je zit nog bij het U21 team van Koreaquote:Op donderdag 24 januari 2013 23:23 schreef Thas het volgende:
Due to travel to international squad on 3.9.2013, zal het voor de eerste keer het échte team zijn ipv een jeugd team? Zou toch mooi zijn, op z'n 20e al z'n eerste interland bij de Taeguk Warriors. Progressie qua attributes gaat redelijk, leuk om te zien. Average rating zal wel vrij slecht blijven gezien zijn type speler niet echt geschikt is voor FC NantesBeetje jammer dat hij fysiek zo goed is, terwijl ik die puntjes in snelheid (die relatief veel kosten) liever in mentale eigenschappen zou zijn, maar goed
Lekker hoorquote:Op donderdag 24 januari 2013 23:25 schreef Dudeweiser het volgende:
Over internationals gesproken, ik loop 4 uit 6 bij Polen U21
Geen Garrusquote:Op donderdag 24 januari 2013 23:20 schreef Sejt het volgende:
Nederland U21 is zich aan het kwalificeren. De Fokkers doen het prima:
[ afbeelding ]
Balenquote:Op donderdag 24 januari 2013 23:24 schreef Sejt het volgende:
[..]
Je zit op de bank, wel bij het 1e
[ afbeelding ]
Ah, spijtig, maar ach, ik speel er ten minstequote:Op donderdag 24 januari 2013 23:26 schreef Sejt het volgende:
[..]
Je zit nog bij het U21 team van Korea
quote:Op donderdag 24 januari 2013 23:14 schreef Introvert het volgende:
Hoe staat het met mijn dubbele hernia Sejt?
Helaas, Garrus is geblesseerd. Nog 2 tot 4 weken. Je hebt wat aan je heupenquote:
Dat zullen er alleen maar meer wordenquote:Op donderdag 24 januari 2013 23:27 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
dat zijn gelijk ook de enige goals die Petr in een heel seizoen heeft gescoord
dan scoort ie aan de lopende bandquote:Op donderdag 24 januari 2013 23:28 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Dat zullen er alleen maar meer worden
Als 'ie eenmaal de smaak te pakken heeft....bohhh
Je bent net 2 weken terug, maar nog niet gespeeld sinds je blessure. Wel tweemaal bij NL U19.quote:
Ik zag hetquote:Op donderdag 24 januari 2013 23:28 schreef Sejt het volgende:
[..]
Helaas, Garrus is geblesseerd. Nog 2 tot 4 weken. Je hebt wat aan je heupen
Beter dan je landgenoot Sana in ieder gevalquote:Op donderdag 24 januari 2013 23:30 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
Het begint potverdikke ergens op te lijken!drie -19 interlands ook
Dat linkerrijtje is echt goed voor m'n leeftijd.quote:Op donderdag 24 januari 2013 23:30 schreef Sejt het volgende:
[..]
Beter dan je landgenoot Sana in ieder geval
vind je?quote:Op donderdag 24 januari 2013 23:30 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
Het begint potverdikke ergens op te lijken!drie -19 interlands ook
Daaromquote:Op donderdag 24 januari 2013 23:29 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
dan scoort ie aan de lopende bandmet zijn 16 punten voor off the ball
Ik fiks morgen wel wat!quote:Op donderdag 24 januari 2013 23:31 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
vind je?
[ afbeelding ]
Trouwens, jij bent goed in logo's maken, zou je een logo kunnen maken voor dit topic?
Je staat in de basis man! (spits) En je hebt 2 doelpunten gemaakt in 10 officiele wedstrijden.quote:Op donderdag 24 januari 2013 23:34 schreef Doublepain het volgende:
Heb ik al mijn eerste competitiegoal gemaakt bij Standard? of sta ik niet eens in de basis?
Ik heb gedoneerd maar er is niks te zienquote:Op donderdag 24 januari 2013 23:36 schreef Sejt het volgende:
[..]
Je staat in de basis man! (spits) En je hebt 2 doelpunten gemaakt in 10 officiele wedstrijden.
De beer van het Oosten komt losquote:Op donderdag 24 januari 2013 23:35 schreef Sejt het volgende:
Petr Prevc MotM in een U21 interland!
[ afbeelding ]
2m09 met zulke fysieke stats.quote:Op donderdag 24 januari 2013 23:37 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
De beer van het Oosten komt los
Kwestie van ouder wordenquote:Op donderdag 24 januari 2013 23:37 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
De beer van het Oosten komt los
Heb het door dat de balk kapoet is, heb het nl van engels naar nederlands omgetovert, maak je iig niet druk, ik heb hem gezien op de paypal en doe morgen even een update!quote:Op donderdag 24 januari 2013 23:37 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ik heb gedoneerd maar er is niks te zien
Gewoon prima, Petr schiet gewoon alles vanaf de middenlijn erinquote:Op donderdag 24 januari 2013 23:38 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
2m09 met zulke fysieke stats.![]()
Wanne koning.
Topquote:Op donderdag 24 januari 2013 23:38 schreef Djurres het volgende:
[..]
Heb het door dat de balk kapoet is, heb het nl van engels naar nederlands omgetovert, maak je iig niet druk, ik heb hem gezien op de paypal en doe morgen even een update!
In het subforum Update's staat wat over donatie!
Je zit op de bank, maar mag wel vaak invallen.quote:Op donderdag 24 januari 2013 23:40 schreef TheFastOne het volgende:
Staat Miguel al in de basis bij Boca?
Kut, geen basisplaats en geen invalbeurt.quote:Op donderdag 24 januari 2013 23:38 schreef Sejt het volgende:
Færøer met 3-0 aan de kant gezet!
[ afbeelding ]
Huzzahquote:Op donderdag 24 januari 2013 23:46 schreef Sejt het volgende:
[..]
Simulatie zit nu op 14 september 2013Interland periode!
Geen uitzonderlijke ratings, maar wel gestaag meer minutenquote:Op donderdag 24 januari 2013 23:44 schreef Sejt het volgende:
[..]
Je zit op de bank, maar mag wel vaak invallen.
Zie je topichttp://forcedinduction.nl/showthread.php?tid=34
Update: http://forcedinduction.nl/showthread.php?tid=11&pid=286#pid286quote:Op donderdag 24 januari 2013 23:49 schreef DeHovenier het volgende:
Hoe sta ik? Heb ik al een basisplaats? Meer goals gescoord?
Ryan Donk, wie is dat? Betonquote:Op donderdag 24 januari 2013 23:52 schreef Sejt het volgende:
Kees Beton pakt meteen de MotM bij zn debuut!
[ afbeelding ]
Hij gaat doorbreken, ik voel het gewoonquote:Op donderdag 24 januari 2013 23:53 schreef Sejt het volgende:
Tijd voor een echte kans voor Petr!!
[ afbeelding ]
Het gaat de goede kant opquote:Op donderdag 24 januari 2013 23:50 schreef Sejt het volgende:
[..]
Update: http://forcedinduction.nl/showthread.php?tid=11&pid=286#pid286
Er gaat iets mis?quote:Op donderdag 24 januari 2013 23:56 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Stukje tekst over de opzet bla bla bla
ldfjlsakdfjasdf
alsdkfjlsakdfj
[ afbeelding ]
Stukje tekst over de inschrijving balskdjfsa
flsadkfjsa;dfk
asdfaskdf
__
Is zoiets de bedoeling?
Nee. Gewoon even om te kijken hoe het oogt met wat tekst eronder.quote:
quote:Op donderdag 24 januari 2013 23:56 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Stukje tekst over de opzet bla bla bla
ldfjlsakdfjasdf
alsdkfjlsakdfj
[ afbeelding ]
Stukje tekst over de inschrijving balskdjfsa
flsadkfjsa;dfk
asdfaskdf
__
Is zoiets de bedoeling?Dan maak ik de rest ook even.
Ah ok. Ik zie het resultaat wel verschijnenquote:Op donderdag 24 januari 2013 23:57 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Nee. Gewoon even om te kijken hoe het oogt met wat tekst eronder.
Te laatquote:Op vrijdag 25 januari 2013 00:00 schreef Lindgren. het volgende:
Post deze nog maar niet in de OP. Ik zal ze even uitlijnen en straks in 1 keer posten.
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 00:01 schreef Sejt het volgende:
[..]
Te laatnu kun je ook zien hoe het eruit ziet in de OP
Is ook erg netjes!!quote:Op vrijdag 25 januari 2013 00:03 schreef Typisch het volgende:
[ afbeelding ]
Helemaal mijn best gedaan
Zeker mooi.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 00:03 schreef Typisch het volgende:
[ afbeelding ]
Helemaal mijn best gedaan
Ziet er goed uit Lindgren!quote:
Die 1e bedoelde ikquote:
1 | [cimg]http://puu.sh/1Sagu[/img] |
misschien de lijst van spelers in een spoiler ofzoquote:Op vrijdag 25 januari 2013 00:12 schreef Lindgren. het volgende:
Wat een gigantische OP zo.Maar ziet er wel netjes uit.
Als je de code verandert in:
[ code verwijderd ]
dan wordt het plaatje gecentreerd, Sejt.
Voornamelijk bij de reserves en 2 interlands voor Nederland U19. Het kan zijn dat je kansen groeien door een slecht presterende voorhoede van Willem IIquote:Op vrijdag 25 januari 2013 00:10 schreef dion_v_k het volgende:
Sejt, heeft mijn speler al wat minuten kunnen maken dit seizoen ?
Done, en ook de spoiler Dudeweiserquote:Op vrijdag 25 januari 2013 00:12 schreef Lindgren. het volgende:
Wat een gigantische OP zo.Maar ziet er wel netjes uit.
Als je de code verandert in:
[ code verwijderd ]
dan wordt het plaatje gecentreerd, Sejt.
Wat?! 2 interlands??quote:Op vrijdag 25 januari 2013 00:14 schreef Sejt het volgende:
[..]
Voornamelijk bij de reserves en 2 interlands voor Nederland U19. Het kan zijn dat je kansen groeien door een slecht presterende voorhoede van Willem II
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 00:15 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Wat?! 2 interlands??![]()
Wat waren de ratings?
Ik zie niksquote:
Fokke speelt regelmatig voor Nederlandquote:Op vrijdag 25 januari 2013 00:30 schreef DeHovenier het volgende:
Heb ik interlands behalve die ene invalbeurt in NLU21?
Ja denk het ook. Sommige zijn goed uitgevallen kwa stats en sommige weer niet.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 00:35 schreef The_Groove het volgende:
Het zijn wel de usual suspects die voorbij komenZal wel met PA te maken hebben dat doe spelers die bijzonder zijn, veel in het nieuws zijn
Geen idee. Qua nieuwsitems selecteer ik een klein beetje op mensen die er op dat moment zijn in het topic. Maar spelers die degelijk zijn en gewoon spelen zullen minder in het nieuws komen.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 00:35 schreef The_Groove het volgende:
Het zijn wel de usual suspects die voorbij komenZal wel met PA te maken hebben dat doe spelers die bijzonder zijn, veel in het nieuws zijn
Misschien komt ie een type als Gert-Jan Verbeek tegen die hem aan de praat krijgt zoals bij Altidore.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 00:43 schreef ThadCastle het volgende:
Gaat bergafwaarts voor Thadje CastleReserves, en hij is unhappy. Amerika is niet zo'n leuke keuze geweest tot nu toe, maar misschien komt het nog goed!
Ik ben al blij dat hij naar de reserves gezet is want sommige attributen waren achteruit gegaanquote:Op vrijdag 25 januari 2013 00:44 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Misschien komt ie een type als Gert-Jan Verbeek tegen die hem aan de praat krijgt zoals bij Altidore.
Ik ben serieus ook achteruit gegaanquote:Op vrijdag 25 januari 2013 00:45 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ik ben al blij dat hij naar de reserves gezet is want sommige attributen waren achteruit gegaan![]()
Scouting is in Amerika volgens mij ook niet zo intensief vanuit Europese clubs dus zit een beetje geïsoleerd
Ben blij dat je 200k in waarde KAN zakken, ik ben maar 45k waardquote:Op vrijdag 25 januari 2013 00:51 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Ik ben serieus ook achteruit gegaanZelfs 200k in waarde verloren. Terwijl ik vorig seizoen in 9 wedstrijden 4x scoorde en voor Jong-Oranje aan de lopende band.
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 00:59 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Ben blij dat je 200k in waarde KAN zakken, ik ben maar 45k waard
Achja ik zie dit een beetje als een proef.. Bij de volgende game zijn we een stuk wijzer en weten we welke teams je beter wel kan nemen en welke niet.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 00:45 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ik ben al blij dat hij naar de reserves gezet is want sommige attributen waren achteruit gegaan![]()
Scouting is in Amerika volgens mij ook niet zo intensief vanuit Europese clubs dus zit een beetje geïsoleerd
Baas boven baasquote:
Ach, Garrus is niks waard bij GAE... nog even wachten en meneer wordt aan BUVOVV uitgeleend.quote:
en -1 als je hem niet snapt?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 01:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ach, Garrus is niks waard bij GAE... nog even wachten en meneer wordt aan BUVOVV uitgeleend.
+1 als je hem snapt
Nee, dan krijg je gewoon klappen.quote:
Ja, volgende game even navragen wie Chelsea als sattelietclubs heeft en daar beginnen. Als je daar dan goed ontwikkelt en Chelsea als favo club hebt bijvoorbeeld dan halen ze je misschien sneller en verhuren ze je aan een championship of bpl teamquote:Op vrijdag 25 januari 2013 01:00 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Achja ik zie dit een beetje als een proef.. Bij de volgende game zijn we een stuk wijzer en weten we welke teams je beter wel kan nemen en welke niet.
Willem II is met de huidige jeugdopleiding ook niet echt een goede stap geweest voor een 17-jarige
Volgende game ga ik naar Romaquote:Op vrijdag 25 januari 2013 01:14 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ja, volgende game even navragen wie Chelsea als sattelietclubs heeft en daar beginnen. Als je daar dan goed ontwikkelt en Chelsea als favo club hebt bijvoorbeeld dan halen ze je misschien sneller en verhuren ze je aan een championship of bpl team
Ik zie NL er niet bijstaanquote:Op vrijdag 25 januari 2013 00:31 schreef Sejt het volgende:
[..]
Fokke speelt regelmatig voor Nederland
[ afbeelding ]
Ah ok. Daar kan ik prima mee levenquote:Op vrijdag 25 januari 2013 01:25 schreef Steffurt het volgende:
[..]
Hij heeft tegen die landen gespeeld.
het is geen online spel.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 09:25 schreef Afhaalchinees het volgende:
Ik heb niet zo'n verstand van online football manager, maar kan sejt niet een online game runnen en dat wij dan kunnen spectaten ofzo? Of werkt dat zo niet?
Mogguh allemaal!quote:Op vrijdag 25 januari 2013 09:37 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
toevallig heb ik fm en zijn er ook online carieres
okequote:Op vrijdag 25 januari 2013 09:37 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
toevallig heb ik fm en zijn er ook online carieres
hoe werkt dat dan met verschillende managers die in verschillende tijdsbestekken zitten. lijkt me lastig.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 09:39 schreef Sejt het volgende:
[..]
Mogguh allemaal!
Ik heb even gekeken en je kan inderdaad de game openen voor online gebruik (met password), maar dan kan volgens mij iedereen ook managers aanmaken e.d. en meespelen.
Als mensen joinen, dan moet het spel wachten op iedereen om door te kunnen, daar kan je wel een max tijd aan hangen, maar nog lijkt het me niet ideaal.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 09:40 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
hoe werkt dat dan met verschillende managers die in verschillende tijdsbestekken zitten. lijkt me lastig.
Ok, nou het is prima zoals het nu gaatquote:Op vrijdag 25 januari 2013 09:39 schreef Sejt het volgende:
[..]
Mogguh allemaal!
Ik heb even gekeken en je kan inderdaad de game openen voor online gebruik (met password), maar dan kan volgens mij iedereen ook managers aanmaken e.d. en meespelen.
Denk niet dat het goed werkt voor het spel dat wij spelenquote:Op vrijdag 25 januari 2013 09:42 schreef Sejt het volgende:
[..]
Als mensen joinen, dan moet het spel wachten op iedereen om door te kunnen, daar kan je wel een max tijd aan hangen, maar nog lijkt het me niet ideaal.
Dit zijn de volledige opties:
[ afbeelding ]
Ben ik het mee eens, tenzij Sejt zelf iets wil veranderen in de opzet. Het is immers zijn game/topic/idee.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 09:42 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Ok, nou het is prima zoals het nu gaat
Het 2-jaarlijkse overzicht met alle apps/prestaties/waarde etc op http://forcedinduction.nl/showthread.php?tid=39 is al een grote vooruitgang tov het constant uploaden van screens voor iedereenquote:Op vrijdag 25 januari 2013 09:53 schreef CarlosJacques het volgende:
[..]
Ben ik het mee eens, tenzij Sejt zelf iets wil veranderen in de opzet. Het is immers zijn game/topic/idee.
helemaal nietquote:Op vrijdag 25 januari 2013 09:42 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Ok, nou het is prima zoals het nu gaat
Gepost hier: http://forcedinduction.nl/showthread.php?tid=8&pid=289#pid289quote:
Thanksquote:Op vrijdag 25 januari 2013 09:57 schreef Sejt het volgende:
Je presteert uitermate goed in de reserves, dus je kansen zitten eraan te komen! Zie hier: http://forcedinduction.nl/showthread.php?tid=6&pid=288#pid288
Daarnaast mag je een aantal keer invallen in het eerste van NECJe zit wel elke wedstrijd op de bank.
Bla moet nog steeds op zijn debuut wachten bij Heracles. Bij de reserves laat hij echter zien wat hij kan met ratings boven de 7,50quote:Op vrijdag 25 januari 2013 09:58 schreef BlaBla87 het volgende:
Al wat nieuws over bla blaat of is die gewoon basis kracht bij he ra les?
Dank je, nog steeds niet doorgebroken dus.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 09:59 schreef Sejt het volgende:
[..]
Gepost hier: http://forcedinduction.nl/showthread.php?tid=8&pid=289#pid289
Bij de reserves presteer je constant tussen de 7 en 8 qua rating!
die overzichten zijn iederdaad makkelijkquote:Op vrijdag 25 januari 2013 09:55 schreef Sejt het volgende:
[..]
Het 2-jaarlijkse overzicht met alle apps/prestaties/waarde etc op http://forcedinduction.nl/showthread.php?tid=39 is al een grote vooruitgang tov het constant uploaden van screens voor iedereenHet dekt de meeste behoefte zeg maar.
Al sta ik altijd open voor goede ideeen van mensen. Ik ben geen blind paard dat denkt dat hij alles zelf het beste weet
Hamm beetje teleurstellend naar de winnaar te zijn van het eerste seizoenquote:Op vrijdag 25 januari 2013 10:00 schreef Sejt het volgende:
[..]
Bla moet nog steeds op zijn debuut wachten bij Heracles. Bij de reserves laat hij echter zien wat hij kan met ratings boven de 7,50
de zon schijnt niet altijd heb ik ook al gemerktquote:Op vrijdag 25 januari 2013 10:04 schreef BlaBla87 het volgende:
[..]
Hamm beetje teleurstellend naar de winnaar te zijn van het eerste seizoen
Heb je gelijk inquote:Op vrijdag 25 januari 2013 10:03 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
die overzichten zijn iederdaad makkelijkde meeste info die je wil weten staat daar wel in qua statistieken. met af en toe overzichten van de league tabellen. dekt dit de lading wel.
verder vind ik het top gaan zo met her en der een update van transfers en wetenswaardigheidjes.
zou het persoonlijk alleen wel leuk vinden als de europese prestaties van spelende fokkers een beetje bijgehouden wordt. zo speel ik zelf (nou ja speel niet) met utrecht in de EL en volgens mij is fokke met heerenveen ook actief. standard zal ook wel europees spelen. daar hebben we nu geen idee van namelijk hoe onze cluppies t doen.
Genuaquote:Op vrijdag 25 januari 2013 10:13 schreef Sejt het volgende:
FC Utrecht heeft zich helaas niet gekwalificeerd voor de UEFA Cup. In de laatste ronde moesten ze het afleggen tegen Genua.
Je doet het primaquote:Op vrijdag 25 januari 2013 10:14 schreef kvbeurden het volgende:
Heb je een screentje van mijn speler?
Hoeveelste staat NAC?
Thanks, gaat dus wel beter als vorig seizoen.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 10:19 schreef Sejt het volgende:
[..]
Je doet het primacheck je screen hier: http://forcedinduction.nl/showthread.php?tid=5&pid=290#pid290
NAC staat echter wel 17e. Datum is 22 november 2013
denk juist dat de waardes die kyle ingevuld heeft m geholpen hebben, je kan goed zien wat voor soort spits hij wilde zijn aan zijn opgegeven statistieken.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 10:11 schreef CarlosJacques het volgende:
Kyle gaat als een speer. Een hogere leeftijd invullen is een slimme zet geweest.
Superquote:Op vrijdag 25 januari 2013 10:24 schreef Sejt het volgende:
Ik ga per 31 december 2013 weer een update van mijn shortlist geven. Degene met apps/rating/goals/waarde etc.
Daarna zullen de transfergeruchten weer hun plaats gaan nemen in het nieuws!
ook de league tabellen weer? wel benieuwd namelijkquote:Op vrijdag 25 januari 2013 10:24 schreef Sejt het volgende:
Ik ga per 31 december 2013 weer een update van mijn shortlist geven. Degene met apps/rating/goals/waarde etc.
Daarna zullen de transfergeruchten weer hun plaats gaan nemen in het nieuws!
ongeveer op zeeniveauquote:Op vrijdag 25 januari 2013 10:25 schreef Irritatie100 het volgende:
Een transfer gemaakt naar Duitsland zie ik. Hoe hoog speelt Düsseldorf?
Yep, ook tussenstanden van alle leaguesquote:Op vrijdag 25 januari 2013 10:26 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
ook de league tabellen weer? wel benieuwd namelijk
Mooi, hopelijk kan Óscar Swindon naar de Championship leiden.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 10:27 schreef Sejt het volgende:
[..]
Yep, ook tussenstanden van alle leagues
Düsseldorf bungelt onderaan met 8 punten uit 13 wedstrijdenquote:Op vrijdag 25 januari 2013 10:25 schreef Irritatie100 het volgende:
Een transfer gemaakt naar Duitsland zie ik. Hoe hoog speelt Düsseldorf?
Wel in de Bundesliga?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 10:28 schreef Sejt het volgende:
[..]
Düsseldorf bungelt onderaan met 8 punten uit 13 wedstrijden
Dat is minder..quote:Op vrijdag 25 januari 2013 10:30 schreef Sejt het volgende:
Topscorer van NAC geblesseerd!
[ afbeelding ]
Zeker waar, zijn gekozen waardes zijn mede bepalend voor zijn vroege succes. Maar door een wat hogere leeftijd in te vullen heeft ie wel een betere fysiek en mentaal meegekregen tov de 17 en 18 jarige aanvallers. Kyle start nu als een speer omdat ie een fysieke/mentale voorsprong heeft, maar wie weet waar onze 17/18 jarige staan als ze 21 jaar zijn. Dan weten we pas echt of een hoge leeftijd invullen een goede keus wasquote:Op vrijdag 25 januari 2013 10:23 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
denk juist dat de waardes die kyle ingevuld heeft m geholpen hebben, je kan goed zien wat voor soort spits hij wilde zijn aan zijn opgegeven statistieken.
gets forward, met places shots en off the ball van 20
daar een finishing van 15 bij opgeteld. ben je een aardige goal getter volgens mij.
type klaas jan huntelaar zegmaar, niet de voetballende spits van persie
Welke datum zitten we inmiddels?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 10:30 schreef Sejt het volgende:
Topscorer van NAC geblesseerd!
[ afbeelding ]
Ik ben ook 21 ingame met redelijk goede fysieke stats, maar doorbreken ho maar.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 10:33 schreef CarlosJacques het volgende:
[..]
Zeker waar, zijn gekozen waardes zijn mede bepalend voor zijn vroege succes. Maar door een wat hogere leeftijd in te vullen heeft ie wel een betere fysiek en mentaal meegekregen tov de 17 en 18 jarige aanvallers. Kyle start nu als een speer omdat ie een fysieke/mentale voorsprong heeft, maar wie weet waar onze 17/18 jarige staan als ze 21 jaar zijn. Dan weten we pas echt of een hoge leeftijd invullen een goede keus was
Precies, je moet niet appels en peren vergelijken door het leeftijdsverschil.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 10:33 schreef CarlosJacques het volgende:
[..]
Zeker waar, zijn gekozen waardes zijn mede bepalend voor zijn vroege succes. Maar door een wat hogere leeftijd in te vullen heeft ie wel een betere fysiek en mentaal meegekregen tov de 17 en 18 jarige aanvallers. Kyle start nu als een speer omdat ie een fysieke/mentale voorsprong heeft, maar wie weet waar onze 17/18 jarige staan als ze 21 jaar zijn. Dan weten we pas echt of een hoge leeftijd invullen een goede keus was
Begin december 2013quote:Op vrijdag 25 januari 2013 10:33 schreef Introvert het volgende:
[..]
Welke datum zitten we inmiddels?
Blaat is dan weer heel jong maar speelt de sterren van de hemel, nu hopen dat hij het op eredivisie niveau ook waar kan maken.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 10:34 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik ben ook 21 ingame met redelijk goede fysieke stats, maar doorbreken ho maar.
Kijk, wel goed voor de ontwikkelingquote:
Als jij met die stats die jij hebt was gestart in de Jupiler League dan had je waarschijnlijk nu al een mooie transfer te pakken. Je stats zijn zeker niet verkeerd voor een vleugelspeler, ik denk dat het probleem eerder bij Cardiff ligt.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 10:34 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik ben ook 21 ingame met redelijk goede fysieke stats, maar doorbreken ho maar.
Die gedachte had ik ook al inderdaad.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 10:37 schreef CarlosJacques het volgende:
[..]
Als jij met die stats die jij hebt was gestart in de Jupiler League dan had je waarschijnlijk nu al een mooie transfer te pakken. Je stats zijn zeker niet verkeerd voor een vleugelspeler, ik denk dat het probleem eerder bij Cardiff ligt.
Ja je speelt elke wedstrijdquote:Op vrijdag 25 januari 2013 10:36 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Kijk, wel goed voor de ontwikkelingals we degraderen kan ik er hopelijk blijven. Of speel ik niet?
Ik zal binnenkort trouwens eens naar PayPal kijken, want dat heb ik niet. Maar nu ben ik ziek en lig met mijn telefoon in bed en heb totaal geen energie om achter de computer te gaan zitten
Abel heeft een goede vorm te pakken! http://forcedinduction.nl/showthread.php?tid=28&pid=292#pid292quote:Op vrijdag 25 januari 2013 10:37 schreef Introvert het volgende:
[..]
Gaat snel, nog wat informatie over Almere City en in bijzonder natuurlijk mijn persoontje.
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 10:44 schreef Sejt het volgende:
Gerucht! Ultra Ulfie in de belangstelling van Willem II.
[ afbeelding ]
Die vraagprijzen.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 10:47 schreef Sejt het volgende:
3 Fokkers willen weg bij hun club:
[ afbeelding ]
de graafschap wel een passende club voor dat geschoffel van mquote:
Na zonneschijn komt regen?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 10:55 schreef Sejt het volgende:
Carlos vindt eindelijk het net na 11 uur voetbal!
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 10:55 schreef Sejt het volgende:
Carlos vindt eindelijk het net na 11 uur voetbal!
[ afbeelding ]
Ok laat maar.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 10:57 schreef Sejt het volgende:
[..]
Na zonneschijn komt regen?
[ afbeelding ]
Mijn record staat nog.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 11:09 schreef Sejt het volgende:
Fuszy had er 10 uur voor nodig
[ afbeelding ]
ik heb vorig seizoen 22 wedstrijden gedaan met een gemiddelde van 80 min per wedstrijd zonder goalquote:
Ja maar jij bent geen spits he.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 11:12 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
ik heb vorig seizoen 22 wedstrijden gedaan met een gemiddelde van 80 min per wedstrijd zonder goal![]()
wat nou record
Doe maar. Voor die Wall of Shame kan je best een aantal leuke dingen verzinnenquote:
frankie gewoon nee verkopen "shame on you Jeboi"quote:Op vrijdag 25 januari 2013 11:18 schreef Sejt het volgende:
Ook Jeboi is ontevreden en tekent geen nieuw contract!
[ afbeelding ]
Ben benieuwd naar de standen en winterstop updates.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 11:21 schreef Sejt het volgende:
Het ziet ernaar uit dat er veel spelers binnenkort van club gaan veranderenMisschien in de komende winterstop al!
Toch netjes, al 20 wedstrijden na een half seizoen bij Birmingham.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 11:35 schreef Sejt het volgende:
Jordi krijgt verhoging na 20 gespeelde wedstrijden
[ afbeelding ]
Ulfie heeft gescoord!quote:Op vrijdag 25 januari 2013 11:37 schreef Sejt het volgende:
Update van de Fok! shortlist: http://forcedinduction.nl/showthread.php?tid=39&pid=305#pid305
Datum: 1 januari 2014
Toch al 8 keer in de basis gestaan dus, er zit een beetje vooruitgang in.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 11:37 schreef Sejt het volgende:
Update van de Fok! shortlist: http://forcedinduction.nl/showthread.php?tid=39&pid=305#pid305
Datum: 1 januari 2014
feliquote:
Maar ik ben een DM hè, dus ik scoor niet zoveel en heb ook maar 2 assists ofzo.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 11:40 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
feli![]()
hier ook eindelijk de eerste 2 goals. Toch blijf ik hoge cijfers halen, maar echt belangrijk met assists en goals ben ik nog niet voor de club. dat word me doelstelling voor de 2e helft
Jerry Jerry Jerryquote:Op vrijdag 25 januari 2013 11:47 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Maar ik ben een DM hè, dus ik scoor niet zoveel en heb ook maar 2 assists ofzo.
Weet even niet meer welke speler jij bent
Jerry Springer, ik heb er voor gekozen altijd nog naar tv land te kunnen als de voetbal niks zou worden.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 11:47 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Maar ik ben een DM hè, dus ik scoor niet zoveel en heb ook maar 2 assists ofzo.
Weet even niet meer welke speler jij bent
Yepquote:Op vrijdag 25 januari 2013 11:49 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Ik ben nu een basisspeler denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |