Dit zegt genoeg.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:00 schreef ook_gek het volgende:
Vast briljant, maar ik zit niet op zulke verhaaltjes te wachten.
Of moet ik ook gaan vertellen in detail hoe ik een vrouw uit elkaar getrokken heb.
Als ik dat vertel is mijn imago vele malen slechter dan het nu isdan ben ik straks oppervlakkig en een vrouwen hater die vrouwen kapot neukt en er na m'n huis uit tieft
Duidelijk verhaal.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:00 schreef ook_gek het volgende:
Of moet ik ook gaan vertellen in detail hoe ik een vrouw uit elkaar getrokken heb.
Als ik dat vertel is mijn imago vele malen slechter dan het nu isdan ben ik straks oppervlakkig en een vrouwen hater die vrouwen kapot neukt en er na m'n huis uit tieft
Een vrouw uit elkaar trekken is wat anders dan je kwakje op haar droppen natuurlijk, maar het was inderdaad een vrij plastische beschrijvingquote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:00 schreef ook_gek het volgende:
Ja ik wil best laten weten waar ik het kwakje laat, maar denk niet dat iemand daar op zit te wachtenquote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:03 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Een vrouw uit elkaar trekken is wat anders dan je kwakje op haar droppen natuurlijk, maar het was inderdaad een vrij plastische beschrijving
Je hebt gelijk hoorquote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:16 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ja ik wil best laten weten waar ik het kwakje laat, maar denk niet dat iemand daar op zit te wachten
Ik ben van mening dat details over sex niet nodig zijn om te vertellen.
Dating site en de date zelf details, daar trek ik de grens.
Altijdquote:
Misschien heeft ze een typefout in het nummer gemaaktquote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:48 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Altijd
Trouwens, wel vaag die meis op paiq hoopt me snel te spreken zegt ze. Ze heeft m'n nummer maar niks geen berichtje gehad.
Ik heb haar nummer niet, ik laat aan haar de keus wel of niet te sturen. Maae tot nu toe is het niet
Beetje raar dat ik geen enkele relevante hit krijg als ik google naar Faustoria. Ik heb soms echt het gevoel alsof jij van Mars komt.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:22 schreef FAUSTINO het volgende:
Inwoner van het glorieuze [niet erkende] staatje van Faustoria wat dan weer ligt in de regio Zuid-Limburg van Nederland.
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:52 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Misschien heeft ze een typefout in het nummer gemaakt
In Zuid-Limburg wonen 700.000 toffe mensen, die vinden dat de 290.000 Noord-Limburgers niet zo relevant zijn, qua mening.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:28 schreef Luxuria het volgende:
Noord-Limburg valt wel mee.
Ik vind zelf het accent van de Zuid-Limburgers ook nogal irritant.
In your facequote:Op vrijdag 25 januari 2013 19:27 schreef Silenus het volgende:
He wat grappig, een bijdehandte Zuid-Limburger. Gelukkig is er zoiets als internet waardoor je dat überhaupt kan merken, want voor de rest zijn ze toch onverstaanbaar en worden ze daarom ook zelden serieus genomen.
Dat kan best kloppen het stukje dat ik misschien wel van Mars kom. Ben gewoon anders en ondanks dat ik heb geprobeerd om zoals iedereen te worden gaat dat toch niet lukkenquote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:54 schreef Fascination het volgende:
[..]
Beetje raar dat ik geen enkele relevante hit krijg als ik google naar Faustoria. Ik heb soms echt het gevoel alsof jij van Mars komt.
Voorstellen kan altijd toch? Ik zou het zelf niet snel vinden ofzo, als het in de mails kliktquote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:49 schreef DaMart het volgende:
En net als ik op de verzendknop wil drukken, vraag ik me af of het niet te snel is om in het vierde mailtje in een week tijd (waarvan 3 op 1 dag waren verstuurd, waarna ik een paar dagen niets hoorde, tot 2 dagen geleden) al meteen een date voor te stellen. Misschien toch nog maar een mailtje wachten.
Stomme comfort zone.
Ik heb de mails nog eens nagelezen en mijn gevoel zei me dat het toch nog net te snel zou zijn, dus dan luister ik eens naar mijn gevoel. Als er nu weer een leuke reactie komt, dan stel ik het in de volgende mail zeker voorquote:Op vrijdag 25 januari 2013 22:16 schreef Linguine het volgende:
[..]
Voorstellen kan altijd toch? Ik zou het zelf niet snel vinden ofzo, als het in de mails klikt
Ok, spannend ^_^quote:Op vrijdag 25 januari 2013 22:18 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb de mails nog eens nagelezen en mijn gevoel zei me dat het toch nog net te snel zou zijn, dus dan luister ik eens naar mijn gevoel. Als er nu weer een leuke reactie komt, dan stel ik in de volgende mail zeker voor![]()
.
zo zie je maar dat uiterlijk niet alles zegt. Nu ben je een kwartier aan het chatten en komt de foto ineens zichtbaar.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 22:59 schreef Linguine het volgende:
Ik kom telkens (ok, nu twee keer) in speeddates terecht met mensen van wie ik ooit een oneliner heb genegeerd/geblokkeerdZo awkward.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |