Silenus wilde je ouders ontmoeten. Dus ga ik wel met jou mee naar je vriendinnenquote:Op vrijdag 25 januari 2013 12:29 schreef Luxuria het volgende:
Ik heb mijn post nog aangepast, ik blijf ook een paar keer bij vriendinnen slapen, daar zijn we met een stuk of 6-7 meiden
nice, nice.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 12:29 schreef Luxuria het volgende:
Ik heb mijn post nog aangepast, ik blijf ook een paar keer bij vriendinnen slapen, daar zijn we met een stuk of 6-7 meiden
Maar natuurlijk daarom flikker ik ze ook gelijk uit het lijstjequote:Op vrijdag 25 januari 2013 09:28 schreef Cara het volgende:
[..]
Geen zeur, wel een kneus. De wanhoop straalt er vanaf
En ik dus niet dat ik het eens vergeet, goed tenzij ik net een hartaanval heb gehad zou het mij niet lukken. Maar dat is wel een terechte reden dat je even niet reageertquote:Op vrijdag 25 januari 2013 09:37 schreef Cue_ het volgende:
Ik vind wel dat je bij online media wat meer vrijheid hebt met hoe snel je reageert. Net als met whatsapp en dergelijke moet men niet verwachten dat ik gelijk reageer ook al lees ik het wel gelijk.
Maar als je in een gesprek bent en iemand verdwijnt zomaar voor een uur. Tja als diegene van te voren wist dat het zo lang zou duren zou ik wel een 'brb' verwachten. Maar om nou te zeggen dat ik er boos om wordt of iemand daardoor maar negeer. Neh. Heb t zelf ook wel eens, dus snap het wel.
Ah iemand die er net zo overdenkt. Vind het te vergelijken alsof je zo van de tafel weg loopt tijdens een gesprek en zonder iets te zeggen pas na 1 uur weer terugkomt en dat dan normaal vind.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 10:07 schreef ook_gek het volgende:
ls je in een online gesprek zit vind ik het wel zo netjes als je even aan geeft dat je wat gaat doen ipv zomaar weg lopen. Vind ik zelfs vrij asociaal als je dat doet.
Kleine moete om te zeggen dat je weg loopt toch?
Ik zal ook niet boos worden, ik zal haar gewoon verwijderen. Als je al niet het fatsoen hebt om even een paar lettertjes te tikken dat je zo weg bent, ben ik er meteen klaar mee.
Juist 3 hele letters hoe moeilijk kan het zijn.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 10:13 schreef SilentChaos het volgende:
Daar is de term "brb" voor uitgevonden
Zoals ik al in een andere post aangaf dat ik gewoon netjes om uitleg vraag wel op een directe manier, als er dan als antwoord komt ''oh vergeten'' ''ach zo belangrijk is dat allemaal niet'' danquote:Op vrijdag 25 januari 2013 10:19 schreef eefje801 het volgende:
Het is niet netjes, zou er misschien ook wel wat van zeggen met een grapje of zoiets, maar om iemand gelijk te blokkeren...béétje overdreven, vind ik. Kan gebeuren.
Zie reactie op Eefje dat had ik eerder ook al in het topic vermeld trouwens. Natuurlijk zijn er meer dan genoeg redenen om niet eruit te vliegen en wanneer men dat gewoon uitlegt is het prima. kom je met reacties aanzetten zoals ik hierboven al beschreven heb. Dan is het klaar.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 10:23 schreef Yuki het volgende:
Gelijk blokkeren vind ik wel erg ver gaan. Je weet niet waarom de ander ineens niet meer reageert he?
Wat nou als diegene ineens telefoon krijgt, denkt dat t snel klaar is maar langer duurt, en er daarbij even niet meer aan denkt te zeggen "sorry, telefoon" (bijv door de lading van het gesprek).
Best lullig als je de uitleg niet meer kunt horen (of geven) omdat je geblokkeerd hebt (of bent).
Serieus??quote:Op vrijdag 25 januari 2013 12:34 schreef Silenus het volgende:
Laat het allemaal wat meer van je afglijden Faustino. Zul je zien dat het veel leuker wordt.
Overigens vier ik al carnaval, op zaterdag in Venlo. De rest van d'nnn caaarnaval moet ik gewoon werken.
lolquote:Op vrijdag 25 januari 2013 12:35 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Serieus??
Ik ook op zaterdag in Venlo!
Haha moeten we zeker doen. Ik ben ook met leuke meiden, dus dan hebben we keus zatquote:Op vrijdag 25 januari 2013 12:36 schreef Silenus het volgende:
[..]
lolIk kom daar oorspronkelijk uit de buurt, vandaar. Maar we moeten sowieso maar even een polonaise doen dan, ik ben met leuke kerels.
(Wordt de grootste internetdate ever dit.)
Niet dus, zoek een persoon welke net als mij zeer punctueel is in alles. Daar hecht ik weer belang aan, en zoek dat dus ook in een persoon. Dat heeft niks met het gewoon laten gaan en we zien wel te maken. Wat niet past trek je ook niet aan toch?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 12:34 schreef Silenus het volgende:
Laat het allemaal wat meer van je afglijden Faustino. Zul je zien dat het veel leuker wordt.
Overigens vier ik al carnaval, op zaterdag in Venlo. De rest van d'nnn caaarnaval moet ik gewoon werken.
Dat is je goed recht natuurlijk. Ik wens je alleen veel succes bij het vinden van een exacte kopie van jezelfquote:Op vrijdag 25 januari 2013 12:47 schreef FAUSTINO het volgende:
[..]
Niet dus, zoek een persoon welke net als mij zeer punctueel is in alles. Daar hecht ik weer belang aan, en zoek dat dus ook in een persoon. Dat heeft niks met het gewoon laten gaan en we zien wel te maken. Wat niet past trek je ook niet aan toch?
Het is wel geven en nemen he, niemand is perfect. Je kan je helemaal vast klampen aan iets maar je verkleind dan ditect de vijver waar je in kan vissen.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 12:47 schreef FAUSTINO het volgende:
[..]
Niet dus, zoek een persoon welke net als mij zeer punctueel is in alles. Daar hecht ik weer belang aan, en zoek dat dus ook in een persoon. Dat heeft niks met het gewoon laten gaan en we zien wel te maken. Wat niet past trek je ook niet aan toch?
Dat heeft niks te maken met een exacte kopie te zoeken, echter dit is een van die puntjes waar het er echt om doet.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 12:51 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Dat is je goed recht natuurlijk. Ik wens je alleen veel succes bij het vinden van een exacte kopie van jezelf
Oh natuurlijk, zie reactie hierboven.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 13:00 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Het is wel geven en nemen he, niemand is perfect. Je kan je helemaal vast klampen aan iets maar je verkleind dan ditect de vijver waar je in kan vissen.
En exact het zelfde als dat je zelf bent is toch ook niet leuk. Is er niks verrassends aan lijkt me.
Water bij de wijn doen, dat idee, accepteren hoe de ander is. Iedereen heeft zijn breekpunten, tuurlijk! Hebben we allemaal hier.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 13:03 schreef FAUSTINO het volgende:
[..]
Dat heeft niks te maken met een exacte kopie te zoeken, echter dit is een van die puntjes waar het er echt om doet.
[..]
Oh natuurlijk, zie reactie hierboven.
'jullie'? Ik doe helemaal niets!quote:Op vrijdag 25 januari 2013 12:28 schreef theKiD het volgende:
[..]
Jullie doen apres ski, koninginnendag, en kermissen. Nee, dan is carnaval bleh![]()
Natuurlijk! Alleen op dit punt niet gaat anders echt niet werken hoor, in dat geval mag je mij best een Duitser noemen is gewoon zoquote:Op vrijdag 25 januari 2013 13:12 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Water bij de wijn doen, dat idee, accepteren hoe de ander is. Iedereen heeft zijn breekpunten, tuurlijk! Hebben we allemaal hier.
saai hoor.quote:
hoezoquote:Op vrijdag 25 januari 2013 13:20 schreef Craptacular het volgende:
Heb er nu weer een dame die vraagt of ik nog een foto heb. Dan heb ik gelijk zoiets van next.
Waarom?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 13:20 schreef Craptacular het volgende:
Heb er nu weer een dame die vraagt of ik nog een foto heb. Dan heb ik gelijk zoiets van next.
Ze wil even checken of je wel bent wie je bent?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 13:20 schreef Craptacular het volgende:
Was de bedoeling maar weet niet of het doorgaat.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 13:21 schreef WheeledWarrior het volgende:
Wie heeft er dit weekend nu allemaal een date?
ben je geditched?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 13:24 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Was de bedoeling maar weet niet of het doorgaat.
Niet zo off-topic plsquote:Op vrijdag 25 januari 2013 13:21 schreef WheeledWarrior het volgende:
Wie heeft er dit weekend nu allemaal een date?
Neequote:
ahwwwquote:Op vrijdag 25 januari 2013 13:33 schreef Luxuria het volgende:
[..]
NeeHij heeft het gewoon heel druk met zijn werk
![]()
Hij moest deze week al een paar keer overwerken door de drukte en nu is er ook nog iemand ziek geworden. We hebben het er nog niet echt over gehad of het nu wel of niet doorgaat![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |