Dan ga je zelf toch ook even wat anders doen?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 11:45 schreef Luxuria het volgende:
Ik vind het nu toch wel irritant dat hij aan het bellen is.
Er staat al zowat 6 minuten een wolkje dat hij wat aan het typen is
Misschien heeft hij zijn koffiemok op de enter laten staan.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 11:45 schreef Luxuria het volgende:
Klopt, maar als je wordt gebeld kun je de andere afleidingen ook aan de kant zetten, bedoelde ik. Zo moeilijk is dat nietquote:Op vrijdag 25 januari 2013 11:43 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Vrouwen kunnen gewoon heel goed switchen tussen verschillende zaken. Want in de hersenen doen ze toch echt niets tegelijk, maar gewoon afzonderlijk. Alleen gaat het switchen sneller. Weten beter waar ze mee bezig waren, wat er nu nog moet gebeuren en doen het.
Tis enkel dat het lijkt alsof ze meerdere dingen tegelijk doen.
ik zou na zo lang het toch wel afkappenquote:Op vrijdag 25 januari 2013 11:45 schreef Luxuria het volgende:
Leuk! Ben benieuwd hoe het gaat lopenquote:Op vrijdag 25 januari 2013 11:09 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Hij wilde het zelf graag en ik vind het geen probleem dus dan is de insteek ook al wat anders denk ik. Had alleen niet verwacht dat hij gelijk al zou bellen
Dar zijn leuke berichten iddquote:Op vrijdag 25 januari 2013 11:52 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Leuk! Ben benieuwd hoe het gaat lopen
Ik had gisteren m'n paiq contact gestuurd dat ik niet online zal zijn omdat ik naar de kroeg ging maar hoopte haar nog even te spreken voor slapen gaan.
Kreeg ik rond 21uur een berichtje terug.
Wat een lief berichtje! Ik moet helaas morgen onmenselijk vroeg op, dus spreek je helaas niet meer vanavond. Hoop je snel te spreken!
Ja ja gaat de goede kant op mensen
Mag dat ook op een andere dag?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 11:57 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dar zijn leuke berichten idd
Ik ga vanavond op wintersport, komt de Den Haag meet nog in café September op 9 februari??
Gaat goed!quote:Op vrijdag 25 januari 2013 11:52 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Leuk! Ben benieuwd hoe het gaat lopen
Ik had gisteren m'n paiq contact gestuurd dat ik niet online zal zijn omdat ik naar de kroeg ging maar hoopte haar nog even te spreken voor slapen gaan.
Kreeg ik rond 21uur een berichtje terug.
Wat een lief berichtje! Ik moet helaas morgen onmenselijk vroeg op, dus spreek je helaas niet meer vanavond. Hoop je snel te spreken!
Ja ja gaat de goede kant op mensen
Laten we na je wintersport effe kijken qua datum. En anders pakken wij een indrink meet op 9 feb hahaquote:Op vrijdag 25 januari 2013 11:57 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dar zijn leuke berichten idd
Ik ga vanavond op wintersport, komt de Den Haag meet nog in café September op 9 februari??
Hoor ik hier een uitnodiging? Is er slaapplaats bij je?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 12:21 schreef Luxuria het volgende:
Jullie vieren allemaal geen carnaval?
Dan kun je pas scoren
Topquote:Op vrijdag 25 januari 2013 12:20 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Laten we na je wintersport effe kijken qua datum. En anders pakken wij een indrink meet op 9 feb haha
Komt vast allemaal goed. Iedereen die wil mag komen!
Ja hoor, slaapplekken genoeg! Als je het niet erg vind om bij mijn ouders aan het ontbijt te zittenquote:Op vrijdag 25 januari 2013 12:24 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Hoor ik hier een uitnodiging? Is er slaapplaats bij je?
Je kunt je schoonouders niet snel genoeg ontmoeten, ik ben erbij!quote:Op vrijdag 25 januari 2013 12:27 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Ja hoor, slaapplekken genoeg! Als je het niet erg vind om bij mijn ouders aan het ontbijt te zitten
Hangt we van af hoe je ouders reageren als ik naast je wakker wordquote:Op vrijdag 25 januari 2013 12:27 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Ja hoor, slaapplekken genoeg! Als je het niet erg vind om bij mijn ouders aan het ontbijt te zitten
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 12:28 schreef Silenus het volgende:
[..]
Je kunt je schoonouders niet snel genoeg ontmoeten, ik ben erbij!
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 12:28 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Hangt we van af hoe je ouders reageren als ik naast je wakker word
Voor de rest kan ik met alle type ouders goed omgaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |