Ja klopt dat kan ook irritant worden dan, vooral als je het zelf wel aangeeft.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 10:46 schreef ook_gek het volgende:
Sorry ik bedoelde als dat meer dan 1x gebeurd is zonder er later op terug te komen van sorry maar.....
Leukquote:Op vrijdag 25 januari 2013 10:53 schreef eefje801 het volgende:
Net even met de nieuwe Paiqdate gebeld, leuk gesprek! Wordt vast wel gezellig.
Hij wilde het zelf graag en ik vind het geen probleem dus dan is de insteek ook al wat anders denk ik. Had alleen niet verwacht dat hij gelijk al zou bellenquote:Op vrijdag 25 januari 2013 10:59 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Leuk
Ben zelf niet zo'n beller dus zou dat niet zo snel doen
Goeie tips voor mensen die niet weten waar ze over moeten pratenquote:Op vrijdag 25 januari 2013 11:30 schreef Silenus het volgende:
Ik vind bellen niet zo erg, maar voor zowel mannen als vrouwen betekent "bellen" twee totaal verschillende dingen.
Als een vrouw van paiq ofzo met me wil bellen wil ze:
* Weten wat ik vandaag gedaan heb
* Weten hoe mijn werkdag er uitzag, en normaal uitziet
* Weten wat ik op dat moment aan het doen ben
* Weten wat ik die avond ga doen
* Weten wat ik heb gestudeerd
* Weten van wat voor muziek ik houd
* Weten waar ik naartoe op vakantie ga
* Weten hoe lang mijn laatste/langste relatie was
* Weten wat ik het komend weekend ga doen
* Vertellen wat ze vandaag gedaan heeft
* Vertellen hoe haar werkdag er die dag uitzag en normaal uitziet
* Vertellen wat ze op dat moment aan het doen was
* Vertellen wat ze die avond gaat doen
* Vertellen van wat voor muziek ze houdt
* Vertellen waar ze naartoe op vakantie gaat
* Vertellen hoe lang haar laatste/langste relatie was
* Vertellen wat ze komend weekend gaat doen
Als ik met een vrouw van paiq wil bellen wil ik:
* afspreken hoe laat de date is. Klaar.
Dat matcht niet.
Gelukkig zijn jullie niet allemaal hetzelfdequote:Op vrijdag 25 januari 2013 11:33 schreef Q. het volgende:
[..]
Wij mannen praten beter als we er non-verbaal bij kunnen communiceren.
jawelquote:Op vrijdag 25 januari 2013 11:35 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Gelukkig zijn jullie niet allemaal hetzelfde
Dat was ook het idee, duurde maar vijf minuten ofzo.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 11:35 schreef Yuki het volgende:
Ik ben ook geen beller, met dates. Ik bel voor m'n werk al genoeg
Als ik wel bel, wil ik eigenlijk alleen weten hoe hij klinkt
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 11:37 schreef Luxuria het volgende:
Ik heb nu een speeddate op Paiq waar we nog maar 2 zinnen tegen elkaar hebben gezegd terwijl er al bijna 4 minuten voorbij zijn, want hij zit aan de telefoon
Daarom is het ook handig als de man belt, weet je tenminste zeker dat hij er tijd voor heeft.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 11:37 schreef Silenus het volgende:
Mannen kunnen (vaak) ook geen twee dingen tegelijk, in ieder geval niet bellen en iets anders.
Als ik bel kan ik mijn tv-serie/film/voetbalwedstrijd niet meer volgen, en al helemaal niet m'n andere sma'tjes op paiq beantwoorden.
Als ik chat kan ik dat natuurlijk wel. Kwestie van m'n hoofd een kwartslag draaien naar de tv en af en toe wat typen.
Ik kan dat eerste ook niet hoorquote:Op vrijdag 25 januari 2013 11:37 schreef Silenus het volgende:
Mannen kunnen (vaak) ook geen twee dingen tegelijk, in ieder geval niet bellen en iets anders.
Als ik bel kan ik mijn tv-serie/film/voetbalwedstrijd niet meer volgen, en al helemaal niet m'n andere sma'tjes op paiq beantwoorden.
Als ik chat kan ik dat natuurlijk wel. Kwestie van m'n hoofd een kwartslag draaien naar de tv en af en toe wat typen.
Omdat er noganderevrouwenoppaiqzijn/ereenvoetbalwedstrijdis/eenfilmoptvis/jeaanhetkokenbent/aanjezakzittekrabben etc.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 11:40 schreef eefje801 het volgende:
En trouwens, waarom zou je met allemaal hele andere dingen bezig zijn als je belt?
Dan kun je het beter laten inderdaad.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 11:41 schreef Silenus het volgende:
[..]
Omdat er noganderevrouwenoppaiqzijn/ereenvoetbalwedstrijdis/eenfilmoptvis/jeaanhetkokenbent/aanjezakzittekrabben etc.
Vrouwen kunnen gewoon heel goed switchen tussen verschillende zaken. Want in de hersenen doen ze toch echt niets tegelijk, maar gewoon afzonderlijk. Alleen gaat het switchen sneller. Weten beter waar ze mee bezig waren, wat er nu nog moet gebeuren en doen het.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 11:40 schreef eefje801 het volgende:
Vrouwen dénken alleen maar dat ze twee dingen tegelijk kunnen. En trouwens, waarom zou je met allemaal hele andere dingen bezig zijn als je belt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |