Dit, dan hangt hij ook met de 'mooie' kant naar vorenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 09:46 schreef Yuki het volgende:
[..]
Symmetrie?Die zie ik er niet in.
Maar sowieso velletje aan mijn kant, dus verst weg van de muur. Praktisch én mooier, als je het mij vraagt.
Het is dat het met echte dates wat rustig is hier bij de vaste posters, maar wat moeten we eigenlijk met deze poepverhaaltjes? Yeah je hebt on-line gesproken met "iemand". Goed gedaan!quote:Op zaterdag 26 januari 2013 11:00 schreef ook_gek het volgende:
Gister avond weer een leuk gesprek gehad met die meid op paiq. En de dubbele opmerkingen en uitlokkertjes vliege ons nu om de oren.
Ook kwam zij met het idee snel eens af te spreken, maar geen vaste datum willen prikken. Beetje teasen op dat vlak.
Maar ook op het vlak van whatssap. Miss stuur ik je vanavond wel een berichtje als je in de kroeg zit. Een kleine verassing... Of niet, beetje spanning
En ze geniet nu van de "macht" die ze heeft, en geeft dat ruimtelijk toe![]()
En zo gaat het over en weer, een leuke tegenstandster dus
Nou, doe je mij nu plagen?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 11:16 schreef DancingPhoebe het volgende:
Mgihgigh ik heb bij BoL altijd het idee dat hij voodoopoppetjes maken van mensen die een beetje schik in het leven hebben![]()
![]()
Ik heb ook een uitgesproken voorkeur voor de wc-rolquote:Op zaterdag 26 januari 2013 09:42 schreef DaMart het volgende:
[..]
Meerdere keren zelfs en dit is voor het eerst dat ik iemand tref die een uitgesproken voorkeur heeft.
Je gaat bijna denken dat je jaloers bent en het gaat afzeiken omdat je het zelf niet hebt, maaaar ooooh zoooooo graag wilt!!!!quote:Op zaterdag 26 januari 2013 11:11 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Het is dat het met echte dates wat rustig is hier bij de vaste posters, maar wat moeten we eigenlijk met deze poepverhaaltjes? Yeah je hebt on-line gesproken met "iemand". Goed gedaan!
Leuk leuk! Komt er nog een verslag?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 11:54 schreef Hungry_Joe het volgende:
Nou ja, ik denk dat BOL bedoelde dat iedere zet op een datingsite wel erg breed wordt uitgemeten de laatste tijd, en de echte dateverhalen een beetje ontbreken. Ik heb er vanmiddag weer één trouwens.
Verslag van vijf kantjes gaat zeker volgen, voor de liefhebbers.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 11:57 schreef Yuki het volgende:
[..]
Leuk leuk! Komt er nog een verslag?Dan wordt het hier weer een beetje ontopic
Neuken?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 11:57 schreef Silenus het volgende:
Snap het ook wel een béééétje.
Zo'n "Zo ik had een leuke speeddate vandaag, maar ze ging offline. Eens even kijken hoe zich dat verder gaat ontwikkelen komende week" (en dat dan in 4 kantjes)....tsja.
Er moet verdomme gewoon meer actie komen!
Ik verwacht ook van niemand dat ze zo achterlijk veel daten als ikquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |