edit.quote:Op donderdag 24 januari 2013 22:18 schreef JustD1984 het volgende:
[..]
Viel me ook op ja...... Why is dit?
Ik had niet de indruk dat er zo ontzettend veel meer geld is misgelopen met de woordenopdracht. Volgens mij alleen als ze per kandidaat meer woorden hadden gedaan. Maar ik denk dat acht woorden per persoon ook wel een beetje het maximum is.quote:Op donderdag 24 januari 2013 22:02 schreef jcdragon het volgende:
Dagboek van de mol
[..]
http://avro.nl/wieisdemol/afleveringen/dagboek_mol_afl4.aspx
Vond het vorig jaar ook leukquote:Op donderdag 24 januari 2013 22:58 schreef Ringo het volgende:
Zoals ieder seizoen kan het echte spel mij niet zo heul veul schelen, maar het is een fijne groep om naar te kijken. Wat een verademing vergeleken bij het tamme zooitje vorig jaar.
Dat zou je wel denken ja. Want verder was het totaal niet duidelijk hoe er dan wel geld te verdienen was. Want ze bleken wat gemist te hebben. Maar de kans is natuurlijk ook groot dat ik zelf gemist heb hoe er nou eigenlijk geld te verdienen was met die opdracht. Misschien dat ik toen net even niet goed opgelet heb.quote:Op donderdag 24 januari 2013 23:39 schreef El.Wulfo het volgende:
Ik vraag me ook af waar de camera voor was. Ik denk zelf dat daar al foto's opstonden met hints naar meer geld of naar de mol ofzo. Er wordt nergens gezegd dat ze foto's moeten maken en naderhand ook niet naar de camera gevraagd.
Paulien heeft hem bijna de hele tijd vast, behalve op het laatst als Carolien hem heeft. Dit moet iets zijn geweest toch?
Ze moesten elkaar nu toch ook vinden?quote:Op donderdag 24 januari 2013 23:38 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik word wel een beetje moe van de safari-opdrachten. Ik mis de steden, elkaar vinden enzo
Ja. Dat komt op Youtube. Misschien staat het er al.quote:
De Brabantse goederenwagonquote:Op vrijdag 25 januari 2013 07:50 schreef franklop het volgende:
Is er nog iets te vinden in de woorden die geschreeuwd werden?
Ik ben er ook wel klaar mee. En volgende week gaan ze weer de Big-5 zoeken of zoiets...quote:Op donderdag 24 januari 2013 23:38 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik word wel een beetje moe van de safari-opdrachten. Ik mis de steden, elkaar vinden enzo
Die safari-opdrachten zijn juist geweldig, weer eens wat anders dan die stadopdrachten. Mooie natuur, dieren etc. Maar het werkt ook mee dat ik zelf een paar maanden geleden in Zuid-Afrika op safari bent geweest.quote:Op donderdag 24 januari 2013 23:38 schreef Tha_Erik het volgende:
Tania zei meteen dat ze haar en de rest moesten bevrijden. Maar Art had alleen gezegd dat ze de big 5 moesten spotten (wat Paulien ook aan Tania vertelde), geen woord over bevrijden. Art zei wel dat er "veel geld kan verdiend worden", maar ook niet hoe...quote:Op vrijdag 25 januari 2013 13:08 schreef amaranta het volgende:
Tania wist toch ook wat de bedoeling was
Precies, ik denk dat er iets anders met de camera moest gebeuren.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:29 schreef Lady-Miekie het volgende:
[..]
Tania zei meteen dat ze haar en de rest moesten bevrijden. Maar Art had alleen gezegd dat ze de big 5 moesten spotten (wat Paulien ook aan Tania vertelde), geen woord over bevrijden. Art zei wel dat er "veel geld kan verdiend worden", maar ook niet hoe...
Art heeft zelfs niet gezegd dat ze de big 5 moesten fotograferen, maar wat moet je anders met een camera? Logische conclusie dus van Paulien en Zarayda dat ze die big 5 op de gevoelige digitale plaat vast leggen. Vaag (of juist niet want ze hadden de big 5 ook alle vijf meegenomen dus waarom de foto's checken) dat er dan na de opdracht totaal niet naar de camera gevraagd wordt...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |