Exact mijn gedachte.quote:Op donderdag 24 januari 2013 21:43 schreef TLC het volgende:
Ik denk niet dat Tim de mol is, voor hetzelfde geld hadden de anderen Tim ook in de kooi kunnen laten zitten, te gekke executie trouwens
Foeiquote:Op donderdag 24 januari 2013 21:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
Oeps, vergeten dat er een uitzending was
Wat.quote:Op donderdag 24 januari 2013 21:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik keek naar de Africa cup, het was een spannende 0-0.quote:
Fucktquote:Op donderdag 24 januari 2013 21:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
Wat een parallellen met deze afleveringquote:Op donderdag 24 januari 2013 21:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik keek naar de Africa cup, het was een spannende 0-0.
Ja, of nietquote:Op donderdag 24 januari 2013 21:46 schreef Pino112 het volgende:
Edo is de leukste gast bij MolTalk tot nu toe
Hij is al online.quote:Op donderdag 24 januari 2013 21:49 schreef schommelstoel het volgende:
Shit, programma weer gemist!![]()
Zou deze aflevering al online terug te zien zijn?
Dat waren toen twee vrouwen, Tania en nog iemand. Dus zo had Daniel geen koker volgens mij.quote:Op donderdag 24 januari 2013 21:48 schreef MeloD het volgende:
Hmm ik kan het nog niet terugkijken op de website om een screenshot te maken, maar op een gegeven moment werd er teruggeblikt naar de vorige aflevering, waarin Daniël de kokers kreeg. Volgens mij waren er toen drie deelnemers in kleur, en de rest in zwart wit..
Mooi, voor het slapen gaan toch nog even kijkenquote:
http://avro.nl/wieisdemol/afleveringen/dagboek_mol_afl4.aspxquote:Alweer een executie waar nogal wat om te doen is... Ik hoop echt dat er volgende week weer iemand naar huis gaat, want op deze manier schiet het natuurlijk niet op. Per saldo: niemand naar huis, Tim terug in het spel en ¤ 680,- verdiend. Ben ik daar tevreden mee? Ja en nee. Als mol zie ik graag mensen vertrekken, dus dat is een minpuntje. En die ¤ 680,- is lekker laag, dus daar ben ik wel blij mee. Blijft over die extra kokers die in het spel zijn gekomen. Of ik daar blij mee ben, dan laat ik nog even afhangen van wat er allemaal nog te gebeuren staat...
Geen imageshack gebruikenquote:Op donderdag 24 januari 2013 22:10 schreef MeloD het volgende:
http://img96.imageshack.us/img96/6756/naamloosiww.png (copy/paste deze link)
Viel me ook op ja...... Why is dit?quote:Op donderdag 24 januari 2013 22:15 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Geen imageshack gebruiken
Tinypic werkt wel
[ afbeelding ]
Dat was de groep die de kokers won?quote:Op donderdag 24 januari 2013 22:18 schreef JustD1984 het volgende:
[..]
Viel me ook op ja...... Why is dit?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |