Dat is omdat jouw pc niet snel genoeg is.quote:Op donderdag 24 januari 2013 21:09 schreef Tyron het volgende:
[..]
leuke gif, je begint het te leren
wel jammer van de 5 dagen wachttijd tot die eindelijk normaal liep, maar daar ben je een noob voor
ja bedankt, hebben mijn ouders gvd hun spaarrekening voor leeg gehaald jaquote:Op donderdag 24 januari 2013 21:13 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Dat is omdat jouw pc niet snel genoeg is.
ja geef mij dan het geld, dan koop ik wel een nieuwe pcquote:Op donderdag 24 januari 2013 21:15 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
DM me hun rekeningnummer. Mijn suikeroom zal jouw ouders niet in deze armoe laten leven.
Mooi bedankt ik ga mijn best doen! Hier alvast een leuk Obama gifjenquote:Op donderdag 24 januari 2013 21:11 schreef Tyron het volgende:
[..]
ja dan maak je zeker kans!!!!!!!!! dat is nog nooit iemand gelukt!!!
ik zou deze pot dragen:
[ afbeelding ]
Nee, is van je ouders. Kom op zeg, niet ineens doen alsof het jouw computer is.quote:Op donderdag 24 januari 2013 21:16 schreef Tyron het volgende:
[..]
ja geef mij dan het geld, dan koop ik wel een nieuwe pc
hahahahahahahahahahahahhaahhahahahahahahahahahahahahahhahahahahahahahahahahahahhahahahahahahahahahahahhahahahahahahahahahhahahahahahahahhahahahahahhahahahahahahahhahahahahahahahahhahahaquote:Op donderdag 24 januari 2013 21:17 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Mooi bedankt ik ga mijn best doen! Hier alvast een leuk Obama gifjen
[ afbeelding ]
die zijn doodquote:Op donderdag 24 januari 2013 21:17 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Nee, is van je ouders. Kom op zeg, niet ineens doen alsof het jouw computer is.
hihihihquote:Op donderdag 24 januari 2013 21:17 schreef Tyron het volgende:
[..]
hahahahahahahahahahahahhaahhahahahahahahahahahahahahahhahahahahahahahahahahahahhahahahahahahahahahahahhahahahahahahahahahhahahahahahahahhahahahahahhahahahahahahahhahahahahahahahahhahaha
Horizontaal waarschijnlijk niet, maar wel een stuk smaller, lijkt me. Maar misschien kan Angel-Joy daar meer over vertellen.quote:Op donderdag 24 januari 2013 21:27 schreef Tyron het volgende:
[..]
wat ik me altijd afvraag bij Aziaten is of ze ook een horizontale vagina hebben
verklaar u nader svpquote:Op donderdag 24 januari 2013 22:03 schreef PowerLoungen het volgende:
Mss moet je ook leren hoe je hard kan komen op Christian de ballerina
awwquote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:04 schreef Fopje het volgende:
Moet toegeven, ik lach soms hardop achter mn pc om de reacties van Tyron.
Vooruit... Tyron
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |