Lijkt wel alsof hij gepest werd door hoen vroeger en zo ze terug wilt pakken. Hij kon beter gewoon off camera het vertellen.quote:
Ey Goebbels, houd je muil eens.quote:Op donderdag 24 januari 2013 21:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vraag gewoon aan GGMM:
Brauchst du meine Hilfe?
Dan weet ik zeker dat de kans met 50% stijgt dat je moderator zult worden
Mijn Duitsboek zegt dit:quote:Op donderdag 24 januari 2013 21:44 schreef Smoofie het volgende:
En wtf stijn, is hilfe niet mannelijk?
Geeft wel duidelijke beeld hoe die jongens zijnquote:Op donderdag 24 januari 2013 21:44 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Lijkt wel alsof hij gepest werd door hoen vroeger en zo ze terug wilt pakken. Hij kon beter gewoon off camera het vertellen.
Dat klopt hoor, Joseph.quote:Op donderdag 24 januari 2013 21:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mijn Duitsboek zegt dit:
Heb je mijn hulp nodig? - Brauchst du meine Hilfe?
Stijn, dit heb ik op een festival geleerd en gaat je sowieso een bonuspunt opleveren bij je Duitse lerares.quote:Op donderdag 24 januari 2013 21:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vraag gewoon aan GGMM:
Brauchst du meine Hilfe?
Dan weet ik zeker dat de kans met 50% stijgt dat je moderator zult worden
Ja oké, maar buren zeggen weer dat hij heel aardig was. Dus voegt niets toe.quote:Op donderdag 24 januari 2013 21:45 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Geeft wel duidelijke beeld hoe die jongens zijn
Mijn duits is erg achteruit gegaanquote:Op donderdag 24 januari 2013 21:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mijn Duitsboek zegt dit:
Heb je mijn hulp nodig? - Brauchst du meine Hilfe?
Ja, maar de buren gaan niet met hem uitquote:Op donderdag 24 januari 2013 21:46 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ja oké, maar buren zeggen weer dat hij heel aardig was. Dus voegt niets toe.
Fickst du mutti.quote:Op donderdag 24 januari 2013 21:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Stijn, dit heb ik op een festival geleerd en gaat je sowieso een bonuspunt opleveren bij je Duitse lerares.
Deine tittchen riechen nach erdbeeren mit schlagsahne
Ja oke das waar.quote:Op donderdag 24 januari 2013 21:46 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ja, maar de buren gaan niet met hem uit
Heb je dat geleerd, ja? Hoeveel klappen leverde dat op?quote:Op donderdag 24 januari 2013 21:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Stijn, dit heb ik op een festival geleerd en gaat je sowieso een bonuspunt opleveren bij je Duitse lerares.
Du gehst doch in die Schule für Geschichte?quote:Op donderdag 24 januari 2013 21:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee. Hij studeert niets meer.quote:Op donderdag 24 januari 2013 21:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Du gehst doch in die Schule für Geschichte?
Uitspraak was waarschijnlijk beroerd genoeg om erom te lachen.quote:Op donderdag 24 januari 2013 21:47 schreef Happel het volgende:
[..]
Heb je dat geleerd, ja? Hoeveel klappen leverde dat op?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |