Touch cover is 50 euroquote:Op vrijdag 6 september 2013 18:50 schreef SherlockHolmes het volgende:
Windows RT haten....
Genoeg gave games, zeer goede apps en MS Office 2013 gratis erbij. Verder gratis touch cover, op de Surface RT heb je een stand etc etc.
support is zeker tot 2017 dacht ik. Maar aangezien er een surface 2 en nokia rt tablet aankomen verwacht ik na 8.1 nog wel een updatequote:Op vrijdag 6 september 2013 18:26 schreef wiskundenoob het volgende:
Heb ook besteld, nou maar hopen dat windows rt niet volgend jaar al eol is.
Volgend jaar miss?quote:Op vrijdag 6 september 2013 20:23 schreef maurisioo het volgende:
Hmm zit toch weer te twijfelen.260 euro voor een tablet is echt goedkoop. Ik denk niet dat er ooit nog een betere windows tablet gaat komen voor die prijs.
Denk niet dat ze weer zo'n grote order gaan doen als voor de RT (en dus overschot hebben).quote:
260 euro? Wie, wat, waar?quote:Op vrijdag 6 september 2013 20:23 schreef maurisioo het volgende:
Hmm zit toch weer te twijfelen.260 euro voor een tablet is echt goedkoop. Ik denk niet dat er ooit nog een betere windows tablet gaat komen voor die prijs.
Aha.quote:Op vrijdag 6 september 2013 23:43 schreef wiskundenoob het volgende:
[..]
Student, korting en Surfspot.
260 is overigens met touch case. Kaal is ie 210 en met type case 300.quote:Op vrijdag 6 september 2013 23:52 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Aha.
Dat is wel heel goedkoop. Nu begin ik ook te denken, terwijl ik hem a) (nog) niet nodig heb en b) de RT volgens mij niet de slimste keuze is.
quote:Microsoft holding Surface 2 event on September 23rd in New York City
Microsoft is preparing to launch its next-generation tablets at an event in New York City on September 23rd. The software maker has emailed press invites to the media today, asking them to save the date for a Surface event. After a number of recent leaks, it appears the company is ready to announce and unveil its Surface 2 and Surface Pro 2 tablets. Both will act as refreshed versions of the existing Surface RT and Surface Pro models. Sources familiar with Microsoft's Surface plans have confirmed to The Verge that the company will not be launching a rumored Surface mini on September 23rd.
[...]
Volgens mij is dat bij Apple net zo. Er is altijd een dikke hype bij Apple waardoor je vaak niet eens die gadgets tijdens launch kan kopen zonder 24 uur in de wachtrij te hebben gestaan.quote:Op maandag 9 september 2013 21:57 schreef Revolution-NL het volgende:
Ms kennende eind 2014 pas verkrijgbaar in nl. Zo kut doen ze dat bij ms. Laat ze een voorbeeld nemen aan Apple.
Dat is de eerste dagen, Microsoft bracht de Surface Pro hier pas na een half jaar uit ofzoquote:Op maandag 9 september 2013 23:10 schreef wiskundenoob het volgende:
[..]
Volgens mij is dat bij Apple net zo. Er is altijd een dikke hype bij Apple waardoor je vaak niet eens die gadgets tijdens launch kan kopen zonder 24 uur in de wachtrij te hebben gestaan.
Ik riep bij de launch in dit topic dat RT een flop zou worden en dat gebeurt... Developers gaan geen tijd steken in dit platform.quote:Op dinsdag 10 september 2013 09:28 schreef YoshiBignose het volgende:
Ben nog blij met m'n Surface maar er zijn nog steeds weinig goeie apps. Kan niet eens een goede e-book reader app vinden
Maak je met de RT gebruik van dezelfde appstore als Windows 8?quote:Op dinsdag 10 september 2013 09:28 schreef YoshiBignose het volgende:
Ben nog blij met m'n Surface maar er zijn nog steeds weinig goeie apps. Kan niet eens een goede e-book reader app vinden
Niet geheel.quote:Op dinsdag 10 september 2013 11:58 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Maak je met de RT gebruik van dezelfde appstore als Windows 8?
neequote:Op dinsdag 10 september 2013 13:57 schreef wiskundenoob het volgende:
Surfuce pro maakt toch lawaai zoals een pc/laptop?
Daarin is Microsoft niet de enige hoor. Hoe lang wacht je al?quote:Op donderdag 12 september 2013 17:50 schreef Folmer het volgende:
Ik wacht nog altijd op mijn bestellingNooit meer Microsoft voor mij, hoe kan zo'n gigantisch bedrijf nou niet genoeg voorraad hebben?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |