quote:Ik heb een Surface RT met touchcover en het werkt heerlijk en is sowieso de prijs wel waard. Het probleem is dat mensen het als een tablet zien, het is namelijk in feite gewoon een heel nieuw product.
Je zou het ook kunnen zien als: mensen die een laptop van 400-500 euro halen voor school zouden beter uit zijn met een Surface RT. Nu moet iedereen in de pauzes van college strijden om de stopcontacten. Mijn Surface is prima te gebruiken met Office en touchcover/typecover en gaat makkelijk een hele dag college mee, en zelfs 2. Maar mensen zien het als een tablet en dan komt een iPad met z'n vele apps of android met z'n lage prijs en vele scheetapps natuurlijk beter uit de bus voor op de bank.
Maar 486 voor een tablet van magnesium, met kickstand, Windows RT mét office, USB poort, mini HDMI, flash browser en uitbreidbaar met toetsenbord (en dan geen los BT toetsenbord met batterijtjes en weer een aparte stand) is eigenlijk spot goedkoop.
Jammer dat studenten/zakelijk nog niet zo op de hoogte zijn van Surface. Vooral bedrijven willen tablets aanschaffen omdat ze 'mee moeten'. Nou zie ik een tablet in een zakelijke omgeving geen nut hebben, maar als je hem dan toch wil.. mensen associëren een tablet nu gelijk met een iPad.. dat zou zakelijk juist een Surface moeten zijn.
Enfin; mensen die hem niet hebben, hebben er van alles op aan te merken. Mensen die hem wel hebben zijn allemaal tevreden en hebben een geweldig product.. en daar gaat het om!
Ben het helemaal met je eens.quote:Op zondag 24 maart 2013 23:03 schreef YoshiBignose het volgende:
Ik heb hem ook gekocht en is echt masterlijk. Hou er wel van om toch iets anders te hebben dan de standaard tablet. Eigenlijk is het gewoon een laptop en tablet in één. Alles werkt echt mooi en snel en het toetsenbord dat ook een cover werkt prima (wel duur ¤100). Een reactie van iemand waar ik het volledig mee eens ben:
[..]
Mail en Word niet vlot opstarten? Wie heeft dat dan? Nog nooit van gehoord.quote:Op maandag 25 maart 2013 00:08 schreef andreas612 het volgende:
'k zou ook wel interesse hebben in de RT versie, maar het feit dat applicaties als mail en word opstarten niet bij iedereen vlot gaat is wel jammer. Misschien dat een nieuwere surface met een snellere processor dan de uitkomst is
naja, 'k zie video's dat zo'n mailapplicatie echt een minuut aan het laden is, nu zei ik ook 'niet bij iedereen'.. dus bij heel veel werkt het ook gewoon top.quote:Op maandag 25 maart 2013 13:29 schreef Northside het volgende:
[..]
Mail en Word niet vlot opstarten? Wie heeft dat dan? Nog nooit van gehoord.
de pro is totaal andere hardware. dat je twijfelde tussen deze 2 begrijp ik totaal niet.quote:Op maandag 25 maart 2013 17:30 schreef YoshiBignose het volgende:
Wat maakt het nou uit dat weinig mensen het kopen... Ik heb ook gekeken naar de PRO, maar deze vind ik te duur en te groot. Full HD scherm is natuurlijk tof maar voor mij niet nodig, dus ben ik voor de RT gegaan. Tja, ongetwijfeld zal de prijs binnenkort wel gaan dalen met zulke slechte verkopen maar goed, ik ben er blij mee
nog een paar maandjes dan gaan ze voor 1 x de helft weg.quote:Op maandag 25 maart 2013 17:33 schreef speknek het volgende:
De pro is nu al een stuk goedkoper dan wat ik voor de Samsung 700t1c heb betaald. En waarschijnlijk heeft ie ook een stuk minder kinderziektes.
Tja.. Windows RTquote:Op maandag 25 maart 2013 15:42 schreef lukaon het volgende:
Hmm, gaat dus nog steeds niet lekker met de Surface, best wel verontrustend als dit waar is.
Microsoft Surface Pro sales CANNIBALIZING Surface RT
http://www.theregister.co(...)ro_sales_disappoint/
The Reg reached out to Microsoft and was fully prepared to offer tender words of consolation, but the software giant declined to comment. ®
omdat gewicht en accuduur.quote:Op maandag 25 maart 2013 17:59 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Tja.. Windows RTDe normale outlook draait er niet eens op. RT is echt zo tussenversie die één tot twee jaar verkocht gaat worden omdat daarna simpelweg gewoon op Windows x86 draait.
Waarom zou je een RT kopen als je voor hetzelfde geld een tablet heb met Atom en Windows 8
Dat schijnt best mee te vallen. Voor de prijs van een Windows RT tablet heb je ook een Samsung ATIV Smart PC 500Tquote:
en wat is daar de accuduur en het gewicht van.quote:Op maandag 25 maart 2013 18:02 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Dat schijnt best mee te vallen. Voor de prijs van een Windows RT tablet heb je ook een Samsung ATIV Smart PC 500T
Windows 8 touch devices![]()
Is je Google stuk ?quote:Op maandag 25 maart 2013 18:03 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
en wat is daar de accuduur en het gewicht van.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |