quote:
Biedt 'r je advies.quote:Op donderdag 24 januari 2013 19:53 schreef Nagelschaartje het volgende:
Afgezien van de lak-skills.. Die nagelriemen![]()
![]()
[ afbeelding ]
Weet ik veel! Al doe ik niks met m'n riemen dan komen ze er nog niet zo uit te zienquote:
Uh, ja. Ik geef autocorrect en niet opletten de schuld.quote:Op donderdag 24 januari 2013 19:56 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Weet ik veel! Al doe ik niks met m'n riemen dan komen ze er nog niet zo uit te zien.
Is het niet Bied trouwens?
ERMAGERD DE TAALNASI MAAKTE EEN SPELFAUD!quote:Op donderdag 24 januari 2013 19:56 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Uh, ja. Ik geef autocorrect en niet opletten de schuld.
STOP DE PERSENquote:Op donderdag 24 januari 2013 19:57 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
ERMAGERD DE TAALNASI MAAKTE EEN SPELFAUD!![]()
![]()
![]()
Ahw dat is echt lief, thanx babequote:Op donderdag 24 januari 2013 19:54 schreef Diconnected het volgende:
[..]
En je zag er echt leuk uit gister zo op nationale teeveeen jouw haar
Ik heb je alleen heul niet met je nagels zien zwaaienquote:
Dat kan niet, zelfs ik heb tyfesveel kleren van de H&Mquote:
Ik moest stemmen jonge!quote:Op donderdag 24 januari 2013 20:00 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik heb je alleen heul niet met je nagels zien zwaaien
Hoe gaat het met het afvallen?quote:
Stemmen?quote:
Gemiste kans!quote:Op donderdag 24 januari 2013 20:01 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Stemmen?
En toen dat figuur in je vak geīnterviewd werd dan? Was een perfect moment!
quote:Op donderdag 24 januari 2013 19:57 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
ERMAGERD DE TAALNASI MAAKTE EEN SPELFAUD!![]()
![]()
![]()
Ik denk dat nu je IQ een punt gedaald isquote:
Kak, nu zit ik op 77.quote:Op donderdag 24 januari 2013 20:15 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik denk dat nu je IQ een punt gedaald is
Je mag nog 6 spelfouten maken, daarna ben je zwakbegaafdquote:
quote:Op donderdag 24 januari 2013 20:17 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Je mag nog 6 spelfouten maken, daarna ben je zwakbegaafd![]()
quote:Op donderdag 24 januari 2013 20:17 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Je mag nog 6 spelfouten maken, daarna ben je zwakbegaafd![]()
ROLSCHAATSENquote:Op donderdag 24 januari 2013 20:26 schreef PriemGirl het volgende:
O ja... ik weet eik nog niet hoe ik naar de meet ga.... eens afspreken of skjoe rijdt of openbaar vervoer of kweenognienog
Ieeeeeeeeeeeets te verquote:
quote:Op donderdag 24 januari 2013 20:29 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik ben nog steeds bang dat ik volgende week in m'n eentje met m'n poedel daar zit en dat er dan niemand komt
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 24 januari 2013 20:29 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik ben nog steeds bang dat ik volgende week in m'n eentje met m'n poedel daar zit en dat er dan niemand komt
[ afbeelding ]
Dan heb ik wel velen eten en drank in m'n eentjequote:
M'n kwark kwam er weer uitquote:Op donderdag 24 januari 2013 20:34 schreef Mss het volgende:
Heb je wel al een nagellaktaart laten maken Schaar? Dat is namelijk garantie voor succes he
Tuurlijk! En ik heb 8 flessen ranja en doosjes rozijntjes geregeldquote:Op donderdag 24 januari 2013 20:34 schreef Mss het volgende:
Heb je wel al een nagellaktaart laten maken Schaar? Dat is namelijk garantie voor succes he
Ermahgerd eerste keer kip meetenquote:Op donderdag 24 januari 2013 20:38 schreef BBQ-kip het volgende:
Moe en voldaan, velen aardappelpuree envleesch gegeten jonguh!
Zo maar tukken, even slaap inhalen van vannacht
Schaar meet is bijna, daar moet ik natuurlijk wel voor uitgerust zijn jonguh!
ERMAGERD NOU JE HET ZEGTquote:Op donderdag 24 januari 2013 20:39 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ermahgerd eerste keer kip meeten![]()
![]()
IK BEN ZENUWACHTIG VOOR TZE ALMIGHTY CHICKEN![]()
Lol dat denk ik ook iddquote:Op donderdag 24 januari 2013 20:42 schreef Nagelschaartje het volgende:
Fred is aan het kijken of hij de dag voor de meet vrij kan nemen en dat we dan alvast wat spul van mij zijn kant op verhuizen (voornamelijk m'n computer), voor de proefmaand
![]()
We dachten om Miep ook al mee te nemen, maar ik denk dat die ernstig getraumatiseerd wordt als die gelijk met een meet moet dealen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |