Lekker relaxenquote:Op donderdag 24 januari 2013 19:45 schreef Taexon het volgende:
[..]
Verveling terwijl ik op bed lig
Hoe gaat et bij dientje?
quote:
En met jou?quote:Op donderdag 24 januari 2013 19:46 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ja goed, net uit de douche vandaan
Netjesquote:Op donderdag 24 januari 2013 19:47 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
lekkahh
Ja bijna weekend dus goed he
Nee, ik niet jij wel?quote:Op donderdag 24 januari 2013 19:48 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
zeker zeker, nog wilde plannen?
Rustig aan danquote:Op donderdag 24 januari 2013 19:50 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
nee ook nietlekker saai
Uitslapenquote:Op donderdag 24 januari 2013 19:55 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ja is ook wel eens lekker
oh god dat lijkt me pijnlijkquote:Op donderdag 24 januari 2013 20:02 schreef msacras het volgende:
Ik ben aan het spitzen en nu doen mijn teentjes pijn![]()
Ohquote:Op donderdag 24 januari 2013 20:00 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
naww moet zaterdag werken van 12 tot half 8
awh dat is kutquote:Op donderdag 24 januari 2013 20:04 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ohik moet mischien in het weekend
Valt mee hoor, alleen na een half uur zonder goede opwarming voel je het wel jaquote:Op donderdag 24 januari 2013 20:03 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
oh god dat lijkt me pijnlijkrespect
ah okequote:Op donderdag 24 januari 2013 20:05 schreef msacras het volgende:
[..]
Valt mee hoor, alleen na een half uur zonder goede opwarming voel je het wel ja
wtfquote:Op donderdag 24 januari 2013 20:09 schreef Ga.aguyim het volgende:
wat mensen tegenwoordig doen om likes
[ afbeelding ]
Nja het is maar waar je zin in hebt voor likesquote:Op donderdag 24 januari 2013 20:11 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
beschamend, niet? ze krijgt alleen maar likes en reacties van vriendinnen
aandacht is schaars voor sommigequote:Op donderdag 24 januari 2013 20:12 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Nja het is maar waar je zin in hebt voor likes
Ja dan moet je er toch op een andere manier aan komenquote:Op donderdag 24 januari 2013 20:15 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
aandacht is schaars voor sommige
aaaaaaawh wat liefquote:Op donderdag 24 januari 2013 20:17 schreef Dientje12 het volgende:
Vandaag of deze week word de puppy geboren van me ouders
Flatcoatquote:Op donderdag 24 januari 2013 20:17 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
aaaaaaawh wat liefwelk ras?
zo?quote:Op donderdag 24 januari 2013 20:16 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ja dan moet je er toch op een andere manier aan komen
haar wereldje kent ze maar al te goedquote:Op donderdag 24 januari 2013 20:20 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Alsof zij het wel weet wat er gaande is op de wereld...
jaa ik heb sinds vorig jaar ook een hond maar zou hem echt niet meer kunnen missenquote:Op donderdag 24 januari 2013 20:21 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ja, de vorige is paar maand geleden overleden en me moeder heeft wel behoefte aan een hond
Wat voor een?quote:Op donderdag 24 januari 2013 20:22 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
jaa ik heb sinds vorig jaar ook een hond maar zou hem echt niet meer kunnen missen
grote jongen alluzzzquote:Op donderdag 24 januari 2013 20:22 schreef Taexon het volgende:
Yeuy vanaf volgende week staat er niet meer op mijn ID kaart dat ik 1.29 ben
Vanaf dan 1.78
Ikke wel, mijn ouders alleen niet denk ik.quote:Op donderdag 24 januari 2013 20:21 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
En als die groot is hoef je hem zeker niet meer?
Het is dat ik er geen tijd voor heb naast werk en al die bende op het moment want wil ook echt wel weer een hondquote:Op donderdag 24 januari 2013 20:21 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ja, de vorige is paar maand geleden overleden en me moeder heeft wel behoefte aan een hond
Neem dan een kat, die laat zichzelf uitquote:Op donderdag 24 januari 2013 20:23 schreef Taexon het volgende:
[..]
Het is dat ik er geen tijd voor heb naast werk en al die bende op het moment want wil ook echt wel weer een hond
Wattan?quote:Op donderdag 24 januari 2013 20:23 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ikke wel, mijn ouders alleen niet denk ik.
Naw wil me ma niet en neem geen huisdieren meer tot ik op mezelf ga wonenquote:Op donderdag 24 januari 2013 20:24 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Neem dan een kat, die laat zichzelf uit
Oh, zo'n luie bulldogquote:Op donderdag 24 januari 2013 20:24 schreef Taexon het volgende:
[..]
Nee hoor bowie is een hele rustige brave hond
ohh ok, de kat hier in dit huis is wel van mijquote:Op donderdag 24 januari 2013 20:25 schreef Taexon het volgende:
[..]
Naw wil me ma niet en neem geen huisdieren meer tot ik op mezelf ga wonen
Wattan?quote:Op donderdag 24 januari 2013 20:25 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Bowie heeft dat woord uitgevonden
ohquote:Op donderdag 24 januari 2013 20:27 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Mijn moeder is bang voor alle dieren, vooral honden
na een red rocket piept wel andersquote:Op donderdag 24 januari 2013 20:27 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Mijn moeder is bang voor alle dieren, vooral honden
Zal wel wat jaren duren voordat die rustig aan doet danquote:
lolquote:Op donderdag 24 januari 2013 20:28 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
na een red rocket piept wel anders
ik vrees het ook jaquote:Op donderdag 24 januari 2013 20:28 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Zal wel wat jaren duren voordat die rustig aan doet dan
Hier in huis is nu ook een of andere pitbull of bulldog, iets in die richting
Wat?quote:Op donderdag 24 januari 2013 20:28 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
na een red rocket piept wel anders
Nee, anders had ik allang een hondje denk ikquote:
Ahw, mischien als je op jezelf woontquote:Op donderdag 24 januari 2013 20:29 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Wat?
[..]
Nee, anders had ik allang een hondje denk ik
Ja, sommige zijn ook echt schooiersquote:Op donderdag 24 januari 2013 20:29 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik vrees het ook ja
Haha awh gave honden
haha wel leuker dan een suffe hond tochquote:Op donderdag 24 januari 2013 20:31 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ja, sommige zijn ook echt schooiers
Ja, maar ik vind het vervelend als een hond heel de tijd toekijkt hoe ik eetquote:Op donderdag 24 januari 2013 20:32 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
haha wel leuker dan een suffe hond toch
uurtje of 3 ongeveerquote:Op donderdag 24 januari 2013 20:32 schreef Taexon het volgende:
De laatste tijd is bowie wel aardig rustig bij als die bij mij zit na een tijdje...
Tijdje... tijdje.. tijdje...
Hoop het welquote:Op donderdag 24 januari 2013 20:31 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ahw, mischien als je op jezelf woont
Vlaquote:
hahaha ja daar heeft deze ook een handje van, irritant welquote:Op donderdag 24 januari 2013 20:32 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ja, maar ik vind het vervelend als een hond heel de tijd toekijkt hoe ik eet
inderdaadquote:Op donderdag 24 januari 2013 20:33 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
uurtje of 3 ongeveerdan zijn we boven geweest en begint het weer van voor af aan
nicequote:Op donderdag 24 januari 2013 20:35 schreef Taexon het volgende:
En nog een uitnodiging voor een gesprek bij een beachclub
Planning: 6 gesprekken!
zaterdag: 12:00 en 16:00 een gesprek... allright!
Ja, dat bedoel ikquote:Op donderdag 24 januari 2013 20:35 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
hahaha ja daar heeft deze ook een handje van, irritant wel
Gewoon niet meer naar de wc gaan danquote:Op donderdag 24 januari 2013 20:36 schreef Taexon het volgende:
[..]
inderdaad
Of als ik even naar de wc ben geweest
Dan plas ik in me broekquote:Op donderdag 24 januari 2013 20:37 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Gewoon niet meer naar de wc gaan dan
Nopequote:Op donderdag 24 januari 2013 20:40 schreef Dientje12 het volgende:
Heeft die bulldog nou een staart dan?
hahaha ja dan gaat zijn hele reet shakenquote:Op donderdag 24 januari 2013 20:41 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Gaat dat stompje wel heen en weer als die blij is?
true true, dan moet je Bowie eens manieren lerenquote:Op donderdag 24 januari 2013 20:41 schreef Taexon het volgende:
[..]
Dat gaat stinken en daar maak ik niemand blij mee..
Naja bowie misschien maar alsnog
quote:Op donderdag 24 januari 2013 20:42 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
hahaha ja dan gaat zijn hele reet shaken
haha zal ik doenquote:
Waar wild??quote:Op donderdag 24 januari 2013 20:48 schreef Fok-it het volgende:
ik ben even een paar uur weg en het is gelijk girls gone wild hier?
Wattan?quote:Op donderdag 24 januari 2013 20:48 schreef Fok-it het volgende:
Don`t denyquote:
Vorige topic met Ro-aldquote:
hahahahahahquote:Op donderdag 24 januari 2013 20:49 schreef Taexon het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)df/ouder_worden.html
komt eraan.quote:
WATquote:Op donderdag 24 januari 2013 20:48 schreef Fok-it het volgende:
Ook. Itunes-kaartquote:Op donderdag 24 januari 2013 20:53 schreef Angel-Joy het volgende:
En ik dacht dat je cadeau ging kopen voor jouw vader Fok-it
Voor 75 euro naar 35quote:
ja logischquote:Op donderdag 24 januari 2013 20:57 schreef Fok-it het volgende:
Vond het ook niet de mooiste hoor. maar had geen zin om nieuwe collectie van over de 100 te kopen
Nou ze moeten er wel goed uit zienquote:Op donderdag 24 januari 2013 20:58 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja logischals je er maar lekker op kan lopen toch
ja oke, het zijn ook mooie vans alleen dat geel is zondequote:Op donderdag 24 januari 2013 20:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou ze moeten er wel goed uit zienIk koop geen schoenen bij de zeeman ofzo
Ja achquote:Op donderdag 24 januari 2013 20:59 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja oke, het zijn ook mooie vans alleen dat geel is zonde
Halloquote:Op donderdag 24 januari 2013 21:01 schreef Hypocriet het volgende:
Hallon ballon balkon executiepeloton bacon
Hequote:Op donderdag 24 januari 2013 21:01 schreef Hypocriet het volgende:
ja heb je gelijk in hoor maar ik vind het lullig om te zeggen dat ik het mooi vind terwijl die gele streep me niet zo trektquote:Op donderdag 24 januari 2013 21:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja achIk wilde wat donkerder, bedoel het is nog geen zomer dus dan koop ik weer wat fellere Vans. In de sneeuw
Hypo de pipo. ja verder kom ik nietquote:Op donderdag 24 januari 2013 21:01 schreef Hypocriet het volgende:
Snap ikquote:Op donderdag 24 januari 2013 21:02 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja heb je gelijk in hoor maar ik vind het lullig om te zeggen dat ik het mooi vind terwijl die gele streep me niet zo trekt![]()
Alleen die streep vind ik niet zo leuk de schoen wel hoor voor je me verkeerd begrijpt
Mijn Vans waren 60 euro per paarquote:Op donderdag 24 januari 2013 20:57 schreef Fok-it het volgende:
Vond het ook niet de mooiste hoor. maar had geen zin om nieuwe collectie van over de 100 te kopen
Hoiquote:Op donderdag 24 januari 2013 21:01 schreef Hypocriet het volgende:
Oh netjesquote:Op donderdag 24 januari 2013 21:04 schreef Taexon het volgende:
[..]
Mijn Vans waren 60 euro per paar
Mijn winter Vans
[ afbeelding ]
En mijn zomer Vans
[ afbeelding ]
Dat hoorde je sowieso al niet want Chineesquote:Op donderdag 24 januari 2013 21:05 schreef Angel-Joy het volgende:
Ik heb geen vans, ik hoor er niet bij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
quote:Op donderdag 24 januari 2013 21:05 schreef Angel-Joy het volgende:
quote:Op donderdag 24 januari 2013 21:05 schreef Angel-Joy het volgende:
Daarom nike'squote:
quote:Op donderdag 24 januari 2013 21:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat hoorde je sowieso al niet want ChineesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dankuuquote:
die zomervans lijken wel op bootschoenenquote:Op donderdag 24 januari 2013 21:04 schreef Taexon het volgende:
[..]
Mijn Vans waren 60 euro per paar
Mijn winter Vans
[ afbeelding ]
En mijn zomer Vans
[ afbeelding ]
Moet je ze ff inspuitenquote:Op donderdag 24 januari 2013 21:06 schreef Taexon het volgende:
[..]
Dankuu
Enigste nadeel is dat je als je bent uit geweest ofzo een half uur op die witte rand staat te schrobben de dag erna
Hoi Jer.quote:
Dienquote:
AJJJJquote:
Fok-it de zonnebloempitquote:Op donderdag 24 januari 2013 21:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hypo de pipo. ja verder kom ik niet
Pxequote:
héquote:
Nu je het zegt inderdaad op die fotoquote:Op donderdag 24 januari 2013 21:06 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
die zomervans lijken wel op bootschoenen
Die heb ik wel inderdaadquote:
Box met voet en nike aanquote:Op donderdag 24 januari 2013 21:07 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Die heb ik wel inderdaad
Die bende is niet bestand tegen modder, bier, nog meer modder en nog meer bierquote:
hahaha mooiquote:Op donderdag 24 januari 2013 21:07 schreef Taexon het volgende:
[..]
Nu je het zegt inderdaad op die foto
Maar in het echt valt dat reuze mee
Ja bier is dan weer ander verhaalquote:Op donderdag 24 januari 2013 21:07 schreef Taexon het volgende:
[..]
Die bende is niet bestand tegen modder, bier, nog meer modder en nog meer bier
Nee Fok-it is de shitquote:Op donderdag 24 januari 2013 21:07 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Hoi Jer.
[..]
Dien
[..]
AJJJJ
[..]
Fok-it de zonnebloempit![]()
[..]
Pxe
[..]
hé
Ik heb schijt.quote:
quote:
daarom dropshotquote:Op donderdag 24 januari 2013 21:07 schreef Taexon het volgende:
[..]
Die bende is niet bestand tegen modder, bier, nog meer modder en nog meer bier
Thankjoequote:
quote:
ja maar bierquote:Op donderdag 24 januari 2013 21:13 schreef Taexon het volgende:
[..]
Dat plakt nog meer en is veelste duur in discotheek
Nou. Zo`n typische mocro-bivakmuts is het nietquote:Op donderdag 24 januari 2013 21:13 schreef Taexon het volgende:
[..]
Dat plakt nog meer en is veelste duur in discotheek
Je quote de verkeerde denkquote:Op donderdag 24 januari 2013 21:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou. Zo`n typische mocro-bivakmuts is het niet
Ik zie hetquote:
quote:
ja maar die zijn ook duur gvdquote:Op donderdag 24 januari 2013 21:15 schreef Taexon het volgende:
[..]
Dat kan, maar er zijn ook andere drankjes
Als die kut mixdrankjes op je schoenen komen kan je ze al helemaal wegpleurenquote:
Adiosquote:
Alles goed?quote:
Klopt... daarom drinken we meestal gewoon lekker flink in en geven de meeste niks tot weinig uit in discotheek/kroegquote:Op donderdag 24 januari 2013 21:15 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja maar die zijn ook duur gvd
Chillen na een dag arbeid is altijd goed.quote:Op donderdag 24 januari 2013 21:17 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Ja hoor, vandaag hele dag gewerkt en nu lekker chillen
daarom schoenen die toch al verneukt zijnquote:Op donderdag 24 januari 2013 21:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als die kut mixdrankjes op je schoenen komen kan je ze al helemaal wegpleuren
ik snap niks van je laatste zinquote:Op donderdag 24 januari 2013 21:17 schreef Taexon het volgende:
[..]
Klopt... daarom drinken we meestal gewoon lekker flink in en geven de meeste niks tot weinig uit in discotheek/kroeg!
Voorkomt ook dat je niet meer heel terug komt
Me andere schoenen zijn allemaal echt kapot door het uitgaan..quote:Op donderdag 24 januari 2013 21:17 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
daarom schoenen die toch al verneukt zijn
Als je indrinkt+ veel drinkt in discotheek kan je kruipend naar huisquote:Op donderdag 24 januari 2013 21:18 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik snap niks van je laatste zin
Dat je zoveel gaat drinken in de discotheek en dan nog naar huis moet fietsen/lopenquote:Op donderdag 24 januari 2013 21:18 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik snap niks van je laatste zin
waarom snap jij het welquote:Op donderdag 24 januari 2013 21:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als je indrinkt+ veel drinkt in discotheek kan je kruipend naar huis
Zometeen maar eens een goudgele rakker pakkenquote:Op donderdag 24 januari 2013 21:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Chillen na een dag arbeid is altijd goed.
Slimme jongen.quote:Op donderdag 24 januari 2013 21:20 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
waarom snap jij het wel
Klopt maar dat maakt mij niet uitquote:Op donderdag 24 januari 2013 21:19 schreef Taexon het volgende:
[..]
Dat je zoveel gaat drinken in de discotheek en dan nog naar huis moet fietsen/lopen
is meestal niet erg goed voor je
Maar mij welquote:Op donderdag 24 januari 2013 21:20 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Klopt maar dat maakt mij niet uit
Ik heb niks in huis. denk ikquote:Op donderdag 24 januari 2013 21:20 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Zometeen maar eens een goudgele rakker pakken
nee sowieso maar ik bedoelde indrinkenquote:Op donderdag 24 januari 2013 21:21 schreef Taexon het volgende:
[..]
Maar mij wel
En het scheelt een heel hoop geld.. daarom ook nooit pinpas mee
Nee. mezelf slim.quote:
ik wil ook eens kruipend naar huis gvdquote:Op donderdag 24 januari 2013 21:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee. mezelf slim.![]()
Nee ik weet niet hoe ik dit weet. Zoveel ervaring met kruipend naar huis heb ik niet. Ja wel 1 keer, maar dat is niet om over naar huis te schrijven
Ach soquote:Op donderdag 24 januari 2013 21:22 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
nee sowieso maar ik bedoelde indrinken
1 keer in Spanje. agh dat was zo ergquote:Op donderdag 24 januari 2013 21:23 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik wil ook eens kruipend naar huis gvd
hahaha lijkt me geweldigquote:Op donderdag 24 januari 2013 21:24 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ach so
Sowieso voordeel aan indrinken is dat zelfs het lopen naar de discotheek al geweldig is
Geloof me dat wil je nietquote:Op donderdag 24 januari 2013 21:23 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik wil ook eens kruipend naar huis gvd
wtf moet je daar in dat tyfusboerengehucht?quote:Op donderdag 24 januari 2013 21:25 schreef Taexon het volgende:
[..]
Geloof me dat wil je niet
-Flashback naar Zeewolde waar ik 2 uur lang een gozer heb moeten tillen...-
Je moet alles meegemaakt hebben gvdquote:Op donderdag 24 januari 2013 21:25 schreef Taexon het volgende:
[..]
Geloof me dat wil je niet
-Flashback naar Zeewolde waar ik 2 uur lang een gozer heb moeten tillen...-
Geloof me, dat wil je echt nietquote:Op donderdag 24 januari 2013 21:26 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Je moet alles meegemaakt hebben gvd
Ken daar wat mensen en gezelligheid maak je zelf hequote:Op donderdag 24 januari 2013 21:26 schreef JRRY het volgende:
[..]
wtf moet je daar in dat tyfusboerengehucht?
Even een lijsjtje met dingen die ik toen die nacht gedaan heb:quote:
hahahahahahahahahaquote:Op donderdag 24 januari 2013 21:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Even een lijsjtje met dingen die ik toen die nacht gedaan heb:
-2 Cheeseburgers gejat (rechtstreeks van de toonbank) bij de Mac
-Een hotel op proberen te klimmen omdat een meisje wilde dat ik daar bleef slapen
-Wildplassen vlak bij bewaking
-Ruzie gekregen met een Duitser omdat ik alle Duiters zijn homo ging zingen
-Op straat in slaap gevallen
-Op weg naar mijn hotelkamer vol op mijn bek gegaan tegen de grond en toen kon ik echt niet meer
In Zeewolde zijn zelfs de mensen niet gezelligquote:Op donderdag 24 januari 2013 21:30 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ken daar wat mensen en gezelligheid maak je zelf he
Brb even beneden
YOLO toch?quote:Op donderdag 24 januari 2013 21:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
-Een hotel op proberen te klimmen omdat een meisje wilde dat ik daar bleef slapen
-Op weg naar mijn hotelkamer vol op mijn bek gegaan tegen de grond en toen kon ik echt niet meer
Eerstequote:Op donderdag 24 januari 2013 21:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vooral die eerste vond ik best baasquote:
dat wil ik ook gvdquote:Op donderdag 24 januari 2013 21:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vooral die eerste vond ik best baasHet was zo druk en dat wijf vergat te zeggen hoeveel het koste. en ze ging weg en duurde lang dus ik dacht. ja dag. dus ik met mijn lamme hoofd die cheeseburgers pakken, op mijn gemakje weggelopen
quote:Op donderdag 24 januari 2013 21:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vooral die eerste vond ik best baasHet was zo druk en dat wijf vergat te zeggen hoeveel het koste. en ze ging weg en duurde lang dus ik dacht. ja dag. dus ik met mijn lamme hoofd die cheeseburgers pakken, op mijn gemakje weggelopen
Toen ik er 1 open wilde maken liet ik hem ook gelijk weer op de grond vallen. Ik was zooo dronkenquote:
hahaha toch lijkt het me grappig om met flink wat drank op naar de mac te gaan om die mensen lastig te vallen, dat gaat ook op mijn prioriteitenlijstquote:Op donderdag 24 januari 2013 21:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Toen ik er 1 open wilde maken liet ik hem ook gelijk weer op de grond vallen. Ik was zooo dronken
Oké, gaan we wel een hele menu stelen?quote:Op donderdag 24 januari 2013 21:35 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
samen dan? Alleen is saai
quote:Op donderdag 24 januari 2013 21:37 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
hahaha toch lijkt het me grappig om met flink wat drank op naar de mac te gaan om die mensen lastig te vallen, dat gaat ook op mijn prioriteitenlijst
ja en een flurryquote:Op donderdag 24 januari 2013 21:37 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Oké, gaan we wel een hele menu stelen?
Gewoon het restaurant in en mensen pestenquote:Op donderdag 24 januari 2013 21:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]Bij de Mac is het echt te grappig inderdaad. ook keer met een groep in Nederland gedaan met de fiets door de Macdrive. en dan doen alsof je Duits bent
Ich will gerne eine hamburgerrr bitttee
quote:Op donderdag 24 januari 2013 21:40 schreef Angel-Joy het volgende:
Een keer een Mac meet dan?
Van te voren indrinken zonder wat te eten van te voren.
Dat is gewoon asociaal.quote:Op donderdag 24 januari 2013 21:39 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Gewoon het restaurant in en mensen pesten
Inderdaadquote:
dan moet ik kotsen vriendquote:Op donderdag 24 januari 2013 21:40 schreef Angel-Joy het volgende:
Een keer een Mac meet dan?
Van te voren indrinken zonder wat te eten van te voren.
jij ookquote:Op donderdag 24 januari 2013 21:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
InderdaadWat een tokkies hier he?
je moederquote:
quote:Op donderdag 24 januari 2013 21:41 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
dan moet ik kotsen vriend
Midden in de mac over de balie heen ofzo
Die kan soms aardig teut zijn ja.quote:
Oke dan mag je mijn woorden van post 272 vergetenquote:Op donderdag 24 januari 2013 21:42 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik doe het ook niet hoor
Ja pas maar op. AJ heeft slechte invloed op je.quote:Op donderdag 24 januari 2013 21:42 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik doe het ook niet hoor
knuffelenquote:Op donderdag 24 januari 2013 21:42 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik ga dan aan mensen hangen enzo, vet gezellig.
Altijd weer mijn schuld.quote:Op donderdag 24 januari 2013 21:43 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Ja pas maar op. AJ heeft slechte invloed op je.
het is al te laat, nu heb ik een trauma for lifequote:Op donderdag 24 januari 2013 21:42 schreef JRRY het volgende:
[..]
Oke dan mag je mijn woorden van post 272 vergeten
Nouquote:
autist.quote:Op donderdag 24 januari 2013 21:44 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Zelfs met drank op doe ik dat niet
JIJ HAD GVD EEN LIJST, IKKE NIETquote:Op donderdag 24 januari 2013 21:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
NouJij komt altijd wel het meest in je element als het hier over drank gaat. verdomme zeg
ja?quote:Op donderdag 24 januari 2013 21:43 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
het is al te laat, nu heb ik een trauma for life
quote:
AJ klein alcoholistjequote:Op donderdag 24 januari 2013 21:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
NouJij komt altijd wel het meest in je element als het hier over drank gaat. verdomme zeg
een lust?quote:Op donderdag 24 januari 2013 21:45 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
JIJ HAD GVD EEN LIJST, IKKE NIET
Is vet gezellig hoor.quote:Op donderdag 24 januari 2013 21:44 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Zelfs met drank op doe ik dat niet
Oi.quote:
wollahquote:Op donderdag 24 januari 2013 21:46 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Lijst, ben je dronken ofzo dat je niet meer kan lezen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |