7:45, zo laat pasquote:Op donderdag 24 januari 2013 19:10 schreef BredeBroeder het volgende:
Wordt om 7:45 op de school verwacht, hehe. En 't duurt tot 17:00
Als je tenminste wordt aangenomen, dan komen er nog wel een paar daagjes waarin je weer terug verlangd naar de schoolbankjesquote:
quote:Op donderdag 24 januari 2013 20:13 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Als je tenminste wordt aangenomen, dan komen er nog wel een paar daagjes waarin je weer terug verlangd naar de schoolbankjes
Ja vast wel. Zo dacht ik ook over de basisschoolquote:Op donderdag 24 januari 2013 20:13 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Als je tenminste wordt aangenomen, dan komen er nog wel een paar daagjes waarin je weer terug verlangd naar de schoolbankjes
De middelbare school met in dienst gaan vergelijkenquote:Op donderdag 24 januari 2013 20:16 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
[..]
Ja vast wel. Zo dacht ik ook over de basisschoolDoe mij de basisschool maar weer
Doe ik nietquote:Op donderdag 24 januari 2013 20:17 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
De middelbare school met in dienst gaan vergelijken![]()
ben ik nou zo oud, of heeft BB een beetje een vreemd wereldbeeld?![]()
Dat ga jij voortaan elke dag doen.quote:
Goed nieuwsgesprek of ga je weer naar OTCman?quote:Op donderdag 24 januari 2013 19:28 schreef Vortix het volgende:
Morgen om 0500 mijn bed uit om op tijd in Amersfoort te zijn
Maar je hoeft niet ruim een uur te reizen om aanwezig te zijn op 7:45quote:Op vrijdag 25 januari 2013 06:47 schreef BredeBroeder het volgende:
Ik moet nog voor 25 min naar school
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 06:49 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Maar je hoeft niet ruim een uur te reizen om aanwezig te zijn op 7:45
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |