7:45, zo laat pasquote:Op donderdag 24 januari 2013 19:10 schreef BredeBroeder het volgende:
Wordt om 7:45 op de school verwacht, hehe. En 't duurt tot 17:00
Als je tenminste wordt aangenomen, dan komen er nog wel een paar daagjes waarin je weer terug verlangd naar de schoolbankjesquote:
quote:Op donderdag 24 januari 2013 20:13 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Als je tenminste wordt aangenomen, dan komen er nog wel een paar daagjes waarin je weer terug verlangd naar de schoolbankjes
Ja vast wel. Zo dacht ik ook over de basisschoolquote:Op donderdag 24 januari 2013 20:13 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Als je tenminste wordt aangenomen, dan komen er nog wel een paar daagjes waarin je weer terug verlangd naar de schoolbankjes
De middelbare school met in dienst gaan vergelijkenquote:Op donderdag 24 januari 2013 20:16 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
[..]
Ja vast wel. Zo dacht ik ook over de basisschoolDoe mij de basisschool maar weer
Doe ik nietquote:Op donderdag 24 januari 2013 20:17 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
De middelbare school met in dienst gaan vergelijken![]()
ben ik nou zo oud, of heeft BB een beetje een vreemd wereldbeeld?![]()
Dat ga jij voortaan elke dag doen.quote:
Goed nieuwsgesprek of ga je weer naar OTCman?quote:Op donderdag 24 januari 2013 19:28 schreef Vortix het volgende:
Morgen om 0500 mijn bed uit om op tijd in Amersfoort te zijn
Maar je hoeft niet ruim een uur te reizen om aanwezig te zijn op 7:45quote:Op vrijdag 25 januari 2013 06:47 schreef BredeBroeder het volgende:
Ik moet nog voor 25 min naar school
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 06:49 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Maar je hoeft niet ruim een uur te reizen om aanwezig te zijn op 7:45
Welk vak?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 09:56 schreef BredeBroeder het volgende:
3 voor m'n mondeling40% school tentamens
Hoe de neuk presteer je het om een 3 te krijgen bij Nederlands? Praat je alleen maar straattaal jeweetzelluf swa?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 10:21 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Nederlands. De rest is allemaal 8+
Heb geen een boek gelezen die je in 2 jaar moest lezenquote:Op vrijdag 25 januari 2013 10:31 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Hoe de neuk presteer je het om een 3 te krijgen bij Nederlands? Praat je alleen maar straattaal jeweetzelluf swa?
Dan verdien je het ook.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 10:34 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Heb geen een boek gelezen die je in 2 jaar moest lezen
En ook niet even op internet samenvattingen opgezocht oid?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 10:34 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 10:34 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Nog geen weekend voor mij, morgen nog een dagjequote:
Nog 1 dagje sneeuw en dan kan de zomer beginnenquote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:22 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Nog geen weekend voor mij, morgen nog een dagje
Liever gisteren dan morgen, ben die sneeuw en kou spuugzatquote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:23 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nog 1 dagje sneeuw en dan kan de zomer beginnen
Anders ik wel, even sportief een bochtje pakken is levensgevaarlijk nuquote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:25 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Liever gisteren dan morgen, ben die sneeuw en kou spuugzat
heh. Moet je zeggen in dat winterbanden topic in PTAquote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:27 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Anders ik wel, even sportief een bochtje pakken is levensgevaarlijk nu
Het is verdacht stil daar zoquote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:28 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
heh. Moet je zeggen in dat winterbanden topic in PTA
hehe. Ach, ik heb ze zelf ook. Maar een ieder moet het voor zichzelf weten.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:32 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Het is verdacht stil daar zoZe zijn allemaal aan het fappen op hun bandjes
Ik heb ze niet en dat is ook een weloverwogen, bewuste keuze. Het belangrijkste onderdeel zit toch ergens tussen het stuur en de stoelquote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:32 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
hehe. Ach, ik heb ze zelf ook. Maar een ieder moet het voor zichzelf weten.
Of tussen je orenquote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:34 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik heb ze niet en dat is ook een weloverwogen, bewuste keuze. Het belangrijkste onderdeel zit toch ergens tussen het stuur en de stoel
In ieder geval ergens bij de hoofdsteun in de buurtquote:
Het is vaak dat ze dan denken dat ze God zijn, en alles kunnen of denken te kunnen.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:36 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
In ieder geval ergens bij de hoofdsteun in de buurt![]()
Er kwam toch van de week een onderzoek uit, dan lui met winterbanden net zoveel schade rijden als lui op normale banden?
Precies, en als je bewust ermee bezig bent en weet waar je beperkingen liggen dan ben je m.i. veel veiliger en verantwoordelijker bezig.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:38 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Het is vaak dat ze dan denken dat ze God zijn, en alles kunnen of denken te kunnen.
Winterbanden zijn niet heilig, heb altijd zonder gereden. Maar nu er op laten zetten omdat m'n ouders diep in Duitsland wonen. Daar kom je de helling amper op.
Klopt, gewoon weten wat je auto aan kan en gewoon nadenken hoeven je in NL geen set dure winterbanden te kostenquote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:41 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Precies, en als je bewust ermee bezig bent en weet waar je beperkingen liggen dan ben je m.i. veel veiliger en verantwoordelijker bezig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |