Nieuwsgierig of Thad volgend jaar zal voetballen..quote:Op donderdag 24 januari 2013 18:46 schreef BlaBla87 het volgende:
Hmm, nieuwsgierig waat Blaat volgend jaar zal voetballen
jij hebt tenminste je debuut gemaaktquote:Op donderdag 24 januari 2013 18:49 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Nieuwsgierig of Thad volgend jaar zal voetballen..
21quote:Op donderdag 24 januari 2013 18:51 schreef BlaBla87 het volgende:
Hoe oud is de machine?
Dat heeft zoveel invloed!
"18-jaar oude rechtsback stopt professionele carrière."quote:Op donderdag 24 januari 2013 18:52 schreef Sejt het volgende:
Jordi on trial bij Bolton Wanderers!
[ afbeelding ]
Idd!quote:Op donderdag 24 januari 2013 18:36 schreef CarlosJacques het volgende:
[..]
Tering 7.5m. Das niet misselijk.
Ach man, kom gewoon naar H'veen! Gezellie!quote:Op donderdag 24 januari 2013 18:38 schreef Sejt het volgende:
Ook Beton blijft langer bij Telstar.
[ afbeelding ]
I'm Brighton 'till I die!quote:Op donderdag 24 januari 2013 18:53 schreef CarlosJacques het volgende:
Verstandige jongens allemaal. Niet te vroeg naar het buitenland.
Alfonsquote:Op donderdag 24 januari 2013 18:54 schreef Sejt het volgende:
Garrus heeft het naar zijn zin bij GAE:
[ afbeelding ]
Argentine laagste gemiddelde, en het is allemaal mijn schuldquote:Op donderdag 24 januari 2013 18:32 schreef Sejt het volgende:
Waar hebben spelers in seizoen 2012/2013 de beste ratings gehaald?
[ afbeelding ]
En waar speelden ze het meeste per game?
[ afbeelding ]
Ik zou zeggen, hernoem hem "Royston Kartoredjo"quote:
Jammer dit. Zo scoor je 4x voor je land, zo zit je niet eens meer bij de selectie.quote:Op donderdag 24 januari 2013 18:57 schreef Sejt het volgende:
Fok! goed bezig voor Nederland!
[ afbeelding ]
Woppa! M'n eerste MoM voor Oranjequote:Op donderdag 24 januari 2013 18:57 schreef Sejt het volgende:
Fok! goed bezig voor Nederland!
[ afbeelding ]
Hij mag dan wel al 21 zijn, maar toch goed hoorquote:Op donderdag 24 januari 2013 18:58 schreef Sejt het volgende:
Nieuwe aankoop Standard scoort bij z'n debuut!
[ afbeelding ]
Hij gaat gewoon Europa in. Prima start van zijn carriere, na wij dachten.quote:Op donderdag 24 januari 2013 18:58 schreef Sejt het volgende:
Nieuwe aankoop Standard scoort bij z'n debuut!
[ afbeelding ]
Standard overgenomen ofzo?quote:Op donderdag 24 januari 2013 19:00 schreef Sejt het volgende:
Gerucht!! Rico van Fok naar Standard Luik?
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 24 januari 2013 18:59 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Woppa! M'n eerste MoM voor Oranje![]()
Waanzinnige generatie natuurlijk dit
Nee, allang niet meerquote:Op donderdag 24 januari 2013 19:03 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Speel jij nog Popomundo trouwens?
Nee, wel een tijdje terug een account gemaakt om samen met Sautor te spelen...Maar die is alweer dood geloof ikquote:
middenmoter*quote:Op donderdag 24 januari 2013 19:03 schreef Afhaalchinees het volgende:
Ik denk dat Ulfie echt zo'n anonieme voetballer blijftstraks bij een middenmotor in de Eredivisie ofzo.
Wel 1x motm
Hulde nog steeds voor de lijstjes etc.
Wat is je reputatie?quote:Op donderdag 24 januari 2013 19:04 schreef Sejt het volgende:
Ik ben trouwens aan het proberen om manager te worden ergens. Crossing fingers!
Ben jij Leonosquote:Op donderdag 24 januari 2013 19:04 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Nee, wel een tijdje terug een account gemaakt om samen met Sautor te spelen...Maar die is alweer dood geloof ik
Maxwell Grigg was dus m'n popo naam met Showroom (Leonos en Sautor dus)
Mooi, is Swindon gepromoveerd of blijven we in League 1?quote:Op donderdag 24 januari 2013 18:51 schreef Sejt het volgende:
Ook Óscar verlengt zn contract.
[ afbeelding ]
Kan je niet beter gewoon wachten tot er ergens iemand uitgetrapt wordt en dan "add manager" doen, snel je reportjes aanvragen en dan weer retire-en. Ik denk niet dat dat de game veel zal beinvloeden hoor.quote:Op donderdag 24 januari 2013 19:04 schreef Sejt het volgende:
Ik ben trouwens aan het proberen om manager te worden ergens. Crossing fingers!
Malmö heeft geen manager op het moment, en een groot team uit Brazilie ook niet. Volgens mij stond mn reputatie op Automatisch.quote:Op donderdag 24 januari 2013 19:06 schreef CarlosJacques het volgende:
[..]
Kan je niet beter gewoon wachten tot er ergens iemand uitgetrapt wordt en dan "add manager" doen, snel je reportjes aanvragen en dan weer retire-en. Ik denk niet dat dat de game veel zal beinvloeden hoor.
Yesquote:Op donderdag 24 januari 2013 18:54 schreef Sejt het volgende:
Garrus heeft het naar zijn zin bij GAE:
[ afbeelding ]
Probleem is wel dat het een grote club moet zijn. De clubs met wat minder reputatie mogen waarschijnlijk niet mondiaal scouten, maar alleen in eigen regio.quote:Op donderdag 24 januari 2013 19:07 schreef Sejt het volgende:
[..]
Malmö heeft geen manager op het moment, en een groot team uit Brazilie ook niet. Volgens mij stond mn reputatie op Automatisch.
quote:Op donderdag 24 januari 2013 19:08 schreef Sejt het volgende:
Jordi heeft niks te klagen over belangstelling hoor.
[ afbeelding ]
Swindon was net niet gepromoveerd. 4e Plaats waar de eerste 3 promoveerden.quote:Op donderdag 24 januari 2013 19:05 schreef Aguero het volgende:
[..]
Mooi, is Swindon gepromoveerd of blijven we in League 1?
Heerenveen gaat ook Europeesquote:Op donderdag 24 januari 2013 19:09 schreef FCsuarez het volgende:
paar mooie transfers jongens. vooral machientjestandard mooie club hoor
sejt ik kon alleen uit je overzichtje niet wijs worden welke competitie utrecht volgend jaar in gaat. gewoon de EL toch ?
Inmiddels bijgetekend zie ikeven proeven aan het europese voetbal in utrech
Crystal Palace en Hull, mooie clubs hoor.quote:Op donderdag 24 januari 2013 19:08 schreef Sejt het volgende:
[ afbeelding ]
Zonde, volgend jaar beter.quote:Op donderdag 24 januari 2013 19:09 schreef Sejt het volgende:
[..]
Swindon was net niet gepromoveerd. 4e Plaats waar de eerste 3 promoveerden.
Was CP niet gedegradeerd? Stond iig onderaan de lijst.quote:Op donderdag 24 januari 2013 19:10 schreef CarlosJacques het volgende:
[..]
Crystal Palace en Hull, mooie clubs hoor.
Ohja, kets laatste geworden in de Championship.quote:Op donderdag 24 januari 2013 19:11 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Was CP niet gedegradeerd? Stond iig onderaan de lijst.
Dat is niet verkeerd.quote:Op donderdag 24 januari 2013 19:08 schreef Sejt het volgende:
[ afbeelding ]
Sodeknetter da's lang geledenquote:Op donderdag 24 januari 2013 19:03 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Speel jij nog Popomundo trouwens?
Enig idee waar ik dit snel kan vinden? Via de playoffs heeft Heerenveen zich gekwalificeerd, maar de rest weet ik niet zeker.quote:Op donderdag 24 januari 2013 19:09 schreef FCsuarez het volgende:
paar mooie transfers jongens. vooral machientjestandard mooie club hoor
sejt ik kon alleen uit je overzichtje niet wijs worden welke competitie utrecht volgend jaar in gaat. gewoon de EL toch ?
Inmiddels bijgetekend zie ikeven proeven aan het europese voetbal in utrech
quote:Op donderdag 24 januari 2013 19:15 schreef Djurres het volgende:
Kutspel, ik doe NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOIT meer mee
Fuck yeah Spakenburgquote:Op donderdag 24 januari 2013 19:12 schreef Sejt het volgende:
Season Summary van Nederland trouwens:
[ afbeelding ]
Nee, Ik was kweek89quote:Op donderdag 24 januari 2013 19:05 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ben jij Leonos
Een tijdje terug....een maand geledenSHowroom is al een HELE tijd terug!
Als je de eindstand van de competitie kan vinden dan staat dat erbij zodra het bekend is.quote:Op donderdag 24 januari 2013 19:14 schreef Sejt het volgende:
[..]
Enig idee waar ik dit snel kan vinden? Via de playoffs heeft Heerenveen zich gekwalificeerd, maar de rest weet ik niet zeker.
Mijn keeper is echt kut ehquote:Op donderdag 24 januari 2013 19:16 schreef Sejt het volgende:
We zitten in de zomer / voorbereiding nu. Zodra ik scout reports heb, krijgen jullie een volledige update voor elke speler.
Inderdaad, wat een mongool is mijn speler. Eerst een aanbod van zijn favoriete club afslaan en dan ook een club uit de PL weigeren.quote:Op donderdag 24 januari 2013 19:14 schreef CarlosJacques het volgende:
Bolton is overigens gepromoveerd naar de Premier League. Lekker handig om dat af te slaan.
Grappigquote:Op donderdag 24 januari 2013 19:16 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Nee, Ik was kweek89![]()
Leonos is nog actief overigens
Maxwell Grigg is echt al 3 jaar dood denk ik. Met Sautor is ook alweer een half jaar geleden dat we een nieuwe waren gestart (maar overduidelijk er geen zin meer in hadden)
Hoezoquote:Op donderdag 24 januari 2013 19:21 schreef CarlosJacques het volgende:
Godver ik had mijn speler Pieter van der Hoogenband moeten noemen, met als roepnaam Pietertje.
"Jij kunt echt niet voetballen he, Pietertje?"quote:
Da's van die reclame, maar ik snap het verband nietquote:Op donderdag 24 januari 2013 19:22 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
"Jij kunt echt niet voetballen he, Pietertje?"
Top!quote:Op donderdag 24 januari 2013 19:23 schreef Sejt het volgende:
Manager aangemaakt bij HSV in Duitsland. Scout reports komen eraan
Hij kan d'r niets vanquote:Op donderdag 24 januari 2013 19:23 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Da's van die reclame, maar ik snap het verband niet
Ben benieuwd.quote:Op donderdag 24 januari 2013 19:23 schreef Sejt het volgende:
Manager aangemaakt bij HSV in Duitsland. Scout reports komen eraan
Jazeker. Alle reports worden door dezelfde scout gedaan met 17 in CA scouting en 20 in PA scouting.quote:Op donderdag 24 januari 2013 19:24 schreef CarlosJacques het volgende:
[..]
Ben benieuwd.![]()
Krijgen we ook een screentje van de attributes van dit moment?
quote:Op donderdag 24 januari 2013 19:25 schreef Sejt het volgende:
[..]
Jazeker. Alle reports worden door dezelfde scout gedaan met 17 in CA scouting en 20 in PA scouting.
Ah ok.quote:
HSV Fok!team ftwquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.4 sterren potentie![]()
quote:Op donderdag 24 januari 2013 19:33 schreef TheFastOne het volgende:
Dat is meer dan onze 7.5M spits.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.4 sterren potentie
quote:Op donderdag 24 januari 2013 19:33 schreef TheFastOne het volgende:
Net zoals Jerry Springer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.4 sterren potentieChildren of the night. What music they make.
Heb je geen -8 gekozen, maar een vaste waarde?quote:Op donderdag 24 januari 2013 19:35 schreef Sejt het volgende:
Uiteindelijk had iedereen dezelfde potentie aan het begin van het spel. Hoe het zich ontwikkeld hangt volledig af van jullie keuzes
-8 voor iedereen.quote:Op donderdag 24 januari 2013 19:36 schreef SiebeJ het volgende:
[..]
Heb je geen -8 gekozen, maar een vaste waarde?
Het kan goed en slecht uitpakken. Maar voor iedereen hetzelfde naar wat ik weet.quote:Op donderdag 24 januari 2013 19:37 schreef Steffurt het volgende:
-8 is idd verschillend maar binnen twee bepaalde waarden.
130 is ook al Eredivisie.quote:Op donderdag 24 januari 2013 19:39 schreef SiebeJ het volgende:
Tussen de 130 en de 160 is best een groot verschil. Met 130 speel je in de JL en met 160 kan je mee met de (sub)top van Europa
Bundesligaquote:Op donderdag 24 januari 2013 19:40 schreef Afhaalchinees het volgende:
3,5* maar kan niet lezen bij welke league dat is
HSVquote:Op donderdag 24 januari 2013 19:40 schreef Afhaalchinees het volgende:
Als je uiteindelijk een CA van 130 haalt dan speel je in de top van de Eredivisie.quote:Op donderdag 24 januari 2013 19:39 schreef SiebeJ het volgende:
Tussen de 130 en de 160 is best een groot verschil. Met 130 speel je in de JL en met 160 kan je mee met de (sub)top van Europa
Vergeleken met het team van HSV in Duitsland.quote:Op donderdag 24 januari 2013 19:40 schreef Afhaalchinees het volgende:
Bij een volgende game misschien een vaste waarde nemen, is misschien leuker.quote:Op donderdag 24 januari 2013 19:39 schreef SiebeJ het volgende:
Aardige speler, jammer dat z'n fysiek wat aan de lage kant isquote:Op donderdag 24 januari 2013 19:41 schreef Dudeweiser het volgende:
Petr heeft wel oren naar een transfer
terwijl ie 2,09 m isquote:Op donderdag 24 januari 2013 19:42 schreef SiebeJ het volgende:
[..]
Aardige speler, jammer dat z'n fysiek wat aan de lage kant is
Mwah. Het ligt voor een groot deel aan random dingen als personality. Model Professional heeft vele malen meer potentie dan Balanced.quote:Op donderdag 24 januari 2013 19:35 schreef Sejt het volgende:
Uiteindelijk had iedereen dezelfde potentie aan het begin van het spel. Hoe het zich ontwikkeld hangt volledig af van jullie keuzes
We kunnen voor een nieuwe game deze huidige evaluëren. Daarnaast kan men z'n eigen speler misschien beter verdelen, zodat je nog sneller aan de top komt!quote:Op donderdag 24 januari 2013 19:42 schreef Typisch het volgende:
[..]
Bij een volgende game misschien een vaste waarde nemen, is misschien leuker.
Het lijkt mij ook leuk als er meer regels zijn, zoals dat je moet beginnen in een bepaalde competitie of allemaal met een of ander raar landje als nationaliteit.quote:Op donderdag 24 januari 2013 19:46 schreef Sejt het volgende:
[..]
We kunnen voor een nieuwe game deze huidige evaluëren. Daarnaast kan men z'n eigen speler misschien beter verdelen, zodat je nog sneller aan de top komt!
Personality kan ook deel worden van het zelf verdelen.quote:Op donderdag 24 januari 2013 19:45 schreef Thas het volgende:
[..]
Mwah. Het ligt voor een groot deel aan random dingen als personality. Model Professional heeft vele malen meer potentie dan Balanced.
Heb je nu alle spelers gehad met die scouting updates?quote:Op donderdag 24 januari 2013 19:48 schreef Sejt het volgende:
[..]
Personality kan ook deel worden van het zelf verdelen.
Maar laten we het onthouden. We zijn nu met deze game bezig
Zie de topics op http://forcedinduction.nlquote:Op donderdag 24 januari 2013 19:49 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Heb je nu alle spelers gehad met die scouting updates?
Nee dusquote:Op donderdag 24 januari 2013 19:52 schreef Sejt het volgende:
[..]
Zie de topics op http://forcedinduction.nl
De jouwe was net binnengekomenquote:Op donderdag 24 januari 2013 19:54 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Nee dus
Ik kom er net achter dat je kan zien of je een nieuw bericht in je topic hebt door dat blauwe mapje voor de TT
Die komen later vanavond. Ben nog bezig met de scout reports en moet eerst even mn dochter in bed leggenquote:Op donderdag 24 januari 2013 19:55 schreef SiebeJ het volgende:
Sejt, heb je een screentje van de attributes van mijn speler, ben wel benieuwd
Geduld, volgens mij komen die zo ook nog.quote:Op donderdag 24 januari 2013 19:55 schreef SiebeJ het volgende:
Sejt, heb je een screentje van de attributes van mijn speler, ben wel benieuwd
Zelfde verhaal hier.quote:
Dat is je potentie hè.quote:Op donderdag 24 januari 2013 20:00 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
volgens mij is HSV de enige club die dit weet, ik heb ook 4* maar niemand wil Petr
Ik had beter naar Bolton gekund, maar dit is ook een mooie stap.quote:Op donderdag 24 januari 2013 19:50 schreef Sejt het volgende:
Jordi zet z'n carriere voort bij Birmingham!
[ afbeelding ]
Geld hequote:Op donderdag 24 januari 2013 20:08 schreef Jirdo het volgende:
[..]
Ik had beter naar Bolton gekund, maar dit is ook een mooie stap.
Wat is jouw positie?quote:Op donderdag 24 januari 2013 20:09 schreef MMUFC het volgende:
35 duels en geen een assistWat een baas ben ik ook!
Scoutingreport. Maar die heb je nog niet, dus die krijg je zo!quote:
Je blijft een Duitser héquote:Op donderdag 24 januari 2013 20:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Sorry, maar ik erger me echt KAPOT aan die apostrof in "League's" op induction
Hoe bedoel je?quote:Op donderdag 24 januari 2013 20:21 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Je hebt een tijdje niet gepost toch?
In deze reeks. Ik heb je avatar niet vaak voorbij zien komen.quote:
Klopt.quote:
Scoren in een finale kan ook weer van de lijst met 'doelen'quote:Op donderdag 24 januari 2013 20:33 schreef Sejt het volgende:
Nederland heeft het U19 Euro Championship gewonnen met dank aan onze talenten!![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
die doelen van jou gaan wel hard hequote:Op donderdag 24 januari 2013 20:34 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Scoren in een finale kan ook weer van de lijst met 'doelen'
quote:Op donderdag 24 januari 2013 20:33 schreef Sejt het volgende:
Nederland heeft het U19 Euro Championship gewonnen met dank aan onze talenten!![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jua, had niet zoveel van m'n speler verwacht na het posten van de attributen door Sejtquote:Op donderdag 24 januari 2013 20:35 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
die doelen van jou gaan wel hard he![]()
bij mij schiet t nog niet erg op. ben alleen maar veel waard
ben aan t werk maar goed om te zien ditquote:Op donderdag 24 januari 2013 18:54 schreef Sejt het volgende:
King of Pop langer bij Feyenoord!
[ afbeelding ]
Je krijgt een einde seizoen screen.quote:Op donderdag 24 januari 2013 20:39 schreef dion_v_k het volgende:
Heb al een tijdje niks meer van mijn speler gehoord.
Laatste screenshot die ik heb gezien was van Okt. 2012.
Gebeurd er dan niks.. Echt helemaal niks..?![]()
Zie je scout reportquote:Op donderdag 24 januari 2013 20:39 schreef dion_v_k het volgende:
Heb al een tijdje niks meer van mijn speler gehoord.
Laatste screenshot die ik heb gezien was van Okt. 2012.
Gebeurd er dan niks.. Echt helemaal niks..?![]()
Met een doelpunt op Europees niveau zie ik nu.quote:Op donderdag 24 januari 2013 20:44 schreef Doublepain het volgende:
Helemaal vergeten, maar ik speel nu dus bij Standard
Welke Fok!'ers zijn opgeroepen?quote:Op donderdag 24 januari 2013 20:46 schreef Sejt het volgende:
U21 EURO Championship Qualifying begint op 14 augustus 2013.
Ook al voor San Marino, gaat de goede kant opquote:Op donderdag 24 januari 2013 20:46 schreef Steffurt het volgende:
[..]
Met een doelpunt op Europees niveau zie ik nu.
Dat van San Marino had je al even e.quote:Op donderdag 24 januari 2013 20:47 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ook al voor San Marino, gaat de goede kant op
Heeee het valt toch nog best meequote:
Nummer 2 qua beste rating, nice.quote:Op donderdag 24 januari 2013 20:33 schreef Sejt het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat klopt, maar neem aan dat ik nu wel meer gemaakt heb voor San Marinoquote:Op donderdag 24 januari 2013 20:49 schreef Steffurt het volgende:
[..]
Dat van San Marino had je al even e.
Ah het rugnummer, slim, daar had ik nog niet aan gedachtquote:Op donderdag 24 januari 2013 20:50 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Heeee het valt toch nog best mee4 sterren en voor volgend seizoen rugnummer 6
![]()
Vorig seizoen had ik nmmr 28, hopen op meer minuten dus!
quote:Op donderdag 24 januari 2013 20:57 schreef Sejt het volgende:
Breaking news!! Fab de Koning naar Vitesse!
[ afbeelding ]
netjes fab, hopen dat je minuten kan makenquote:Op donderdag 24 januari 2013 20:57 schreef Sejt het volgende:
Breaking news!! Fab de Koning naar Vitesse!
[ afbeelding ]
Ik in het Abe Lenstra Stadionquote:Op donderdag 24 januari 2013 21:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik blijf iig lekker in de Adelaarshorst
Staat Ulfie ook maar een beetje in de belangstelling?quote:Op donderdag 24 januari 2013 20:58 schreef Sejt het volgende:
Kees Beton ook naar België?
[ afbeelding ]
Op het moment nietquote:Op donderdag 24 januari 2013 21:01 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Staat Ulfie ook maar een beetje in de belangstelling?
Ik ben er klaar voorquote:Op donderdag 24 januari 2013 21:02 schreef Typisch het volgende:
Gaat er vandaag/vannacht nog gesimuleerd worden richting de winterstop?
Ik ben ook wel benieuwd, vind het tof om te zien hoe zo'n spel ook omgaat met zo'n toestroom aan (top)talent.quote:
Alle geruchten hou ik in de gatenquote:Op donderdag 24 januari 2013 21:07 schreef The_Groove het volgende:
Ik ben benieuwd of er interesse voor Maxwell is...Al sta ik ook positief tegenover een verhuur periode
Ben je daar eindelijkquote:Op donderdag 24 januari 2013 21:07 schreef Dieter_Dengler het volgende:
Wat gaat het hard hier zeg. Al een seizoen voorbij zag ik net.
Estudiantesquote:Op donderdag 24 januari 2013 21:02 schreef Sejt het volgende:
Gaat Miguel uitgeleend worden komend seizoen?
[ afbeelding ]
Nice! Ben wel benieuwd hoe sterk het team van Club is. Maak ik daar ook nog een beetje kans op een basisplaats?quote:Op donderdag 24 januari 2013 21:14 schreef Sejt het volgende:
Ook Kees Beton naar België! Voor 1,1miljoen naar Club Brugge!
[ afbeelding ]
Je krijgt wel concurrentie daar! Ryan Donk, Michael Almebäck, Niki Zimling, etc.quote:Op donderdag 24 januari 2013 21:21 schreef SiebeJ het volgende:
[..]
Nice! Ben wel benieuwd hoe sterk het team van Club is. Maak ik daar ook nog een beetje kans op een basisplaats?
Geen idee waarom die reactie zo mooi bij jou avatar past, ik moest lachenquote:Op donderdag 24 januari 2013 21:23 schreef DeHovenier het volgende:
De Belgen komen eraan en pikken alle NLse talentjes weg!
Niet?quote:Op donderdag 24 januari 2013 21:23 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Nog niet genoeg voor een nieuwe Audi, maar die gaat komen
5.75K toch?quote:Op donderdag 24 januari 2013 21:29 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Niet?
Met 12k per week en 1,200 wedstrijdpremie kom je een eind
quote:Op donderdag 24 januari 2013 21:27 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Geen idee waarom die reactie zo mooi bij jou avatar past, ik moest lachen![]()
Ja nettoquote:Op donderdag 24 januari 2013 21:29 schreef Doublepain het volgende:
[..]
5.75K toch?
Maar ik heb ook een slechte zaakwaarnemer, hier kan je meer uithalen
Mooie geleidelijke stap omhoogquote:Op donderdag 24 januari 2013 21:34 schreef Sejt het volgende:
Bogdan waarschijnlijk op weg naar Duitsland!
[ afbeelding ]
Hoe weet je dat?quote:Op donderdag 24 januari 2013 21:43 schreef Jongentje. het volgende:
Vast geen interesse in Debaas aangezien het bij Charleroi al niet denderend lijkt te gaan
Op naar Real!quote:Op donderdag 24 januari 2013 21:48 schreef Sejt het volgende:
Ook monsieur Slachter op weg naar een grotere club?!
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 24 januari 2013 21:54 schreef Djurres het volgende:
Net even een skypeconvo gehad met Sejt.
We hadden een idee. Adsense op ons andere forum hangen.
Waarom? Geld inkomsten, t zal niet veel zijn, maar dat kleine beetje geld wat we wel krijgen kunnen we dan uitbesteden aan een eerste, tweede, en derde prijs. Dan is dit dus voor herhaling vatbaar.
Ook draait er hier thuis een dedicated server, daar wil ik ook wel een stukje VPS van maken zodat we daar FM13 kunnen draaien, en we een keer een andere spelleider kunnen pakken, of met meerdere mensen een spel kunnen draaien. Dan is het voor Sejt niet zo veel werk.
Iemand die er op tegen is om adsense te draaien op het informatieforum?
Als niemand dat heeft, is er kans dat we de volgende ronde een paar presentjes doen als eerste en tweede/derde plaats.
Prima toch? Desnoods houd je een klein deel van de opbrengst voor de organisator.quote:Op donderdag 24 januari 2013 21:54 schreef Djurres het volgende:
Waarom? Geld inkomsten, t zal niet veel zijn, maar dat kleine beetje geld wat we wel krijgen kunnen we dan uitbesteden aan een eerste, tweede, en derde prijs. Dan is dit dus voor herhaling vatbaar.
Ook draait er hier thuis een dedicated server, daar wil ik ook wel een stukje VPS van maken zodat we daar FM13 kunnen draaien, en we een keer een andere spelleider kunnen pakken, of met meerdere mensen een spel kunnen draaien. Dan is het voor Sejt niet zo veel werk.
Als niemand dat heeft, is er kans dat we de volgende ronde een paar presentjes doen als eerste en tweede/derde plaats.
Goed idee.quote:Op donderdag 24 januari 2013 21:54 schreef Djurres het volgende:
Jullie zijn fucking bazen! Al vermoed ik dat het heel lang duurt voordat er geld uit adsense komtquote:Op donderdag 24 januari 2013 21:54 schreef Djurres het volgende:
Wat een planquote:Op donderdag 24 januari 2013 21:54 schreef Djurres het volgende:
En dit.quote:Op donderdag 24 januari 2013 21:58 schreef Typisch het volgende:
Ik zou trouwens wel een limiet stellen op spelers die meedoen, zeg 30. Anders wordt het wel te chaotisch.
Goed ideequote:Op donderdag 24 januari 2013 21:54 schreef Djurres het volgende:
Dan ga ik voor City spelenquote:Op donderdag 24 januari 2013 22:03 schreef Thas het volgende:
[..]
Goed idee![]()
Ding is dan misschien wel dat iedereen enkel nog spitsen maakt (met zulke perfect mogelijke attributen e.d.) omdat iedereen die prijzen wil winnen en die de hoogste ratings/waardes krijgen, dat zou wat eentonig worden
Hoewel je natuurlijk ook alleen zou kunnen kijken naar wat voor prijzen ze met hun teams en landen hebben gewonnen, dan heb je daar minder last van.
Je moet natuurlijk wel actief hebben meegeholpen met het winnen van die prijzen hè (anders krijg je IRL ook geen medaille), en het is de vraag of dat je lukt als je bij City begintquote:
Geen idee hoe ik daar niet aan heb gedachtquote:Op donderdag 24 januari 2013 22:07 schreef Djurres het volgende:
Simpel zat toch? 4 prijsjes.
Beste spits, Beste aanvallende middenvelder/middenvelder, beste verdediger/verdedigende middenvelder, beste keeper.
Simple as that.
Ook zonder prijzen is een doelstelling leuk(er).quote:Op donderdag 24 januari 2013 22:08 schreef Steffurt het volgende:
Of gewoon geen prijzen en het geld voor dat domein?
't is niet dat je veel gaat verdienen met adsense.quote:Op donderdag 24 januari 2013 22:09 schreef Djurres het volgende:
Domein is al betaald, en heb er nog 3, en doe er niets mee
Domein kost me maar een euro per jaar, dus dat is niet zo ernstig, evenals de webhosting, dat is ook ernstig goedekoop.
Ik stem hiervoor. Gewoon alles optimaliseren, niemand doet het voor het geld.quote:Op donderdag 24 januari 2013 22:08 schreef Steffurt het volgende:
Of gewoon geen prijzen en het geld voor dat domein?
Dan zit je met Suriname en San Marino wel met een voordeel.quote:Op donderdag 24 januari 2013 22:09 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Wie de meeste interlands speelt zou ook wel een leuk iets zijn om een prijs aan te hangen.
Suriname denk ik niet echt, spelen niet veel wedstrijden. San Marino waarschijnlijk wel ja.quote:Op donderdag 24 januari 2013 22:10 schreef Steffurt het volgende:
[..]
Dan zit je met Suriname en San Marino wel met een voordeel.
Die spelen weer geen toernooien. Gewoon Egypte/Ivoorkust ofzo, die Afrika Cup is elke 2 jaar.quote:Op donderdag 24 januari 2013 22:12 schreef Thas het volgende:
[..]
Suriname denk ik niet echt, spelen niet veel wedstrijden. San Marino waarschijnlijk wel ja.
Egypte, Mexico of de USquote:Op donderdag 24 januari 2013 22:15 schreef Typisch het volgende:
[..]
Die spelen weer geen toernooien. Gewoon Egypte/Ivoorkust ofzo, die Afrika Cup is elke 2 jaar.
Met zo'n 25 man in dit topic zal je vast wel een eind komen!quote:Op donderdag 24 januari 2013 22:38 schreef Djurres het volgende:
Zo, adsense is in aanvraag, en voor de vrijgevige mensen,
Er is nu een donatieplugin geadd. Op het moment heb ik 2 eurocent op mijn paypal staan, en dat zal ik zometeen verifieeren met een prinscreen, en mijn laatste betalingen dmv paypal. Zo kunnen jullie ook zien wat er opgehaald word, en hoeveel er binnen is gekomen!
Namens Sejt, Intravert, en mij, alvast bedankt!
(Check http://www.forcedinduction.nl/ voor verdere informatie)
Held!quote:Op donderdag 24 januari 2013 22:44 schreef Dudeweiser het volgende:
ik wilde alles op mijn paypalaccount doneren maar dat kon nietDus maar een euro gedoneerd
Kommaardoor!quote:Op donderdag 24 januari 2013 22:46 schreef Sejt het volgende:
Ik ga nu nieuwe updates van onze spelers uploaden
De datum is 1 september 2013. Behalve de hier genoemde transfers, speelt iedereen nog bij z'n originele club!
Leuk!quote:Op donderdag 24 januari 2013 22:46 schreef Sejt het volgende:
De datum is 1 september 2013. Behalve de hier genoemde transfers, speelt iedereen nog bij z'n originele club!
Beter mag Prevc nu wel spelenquote:Op donderdag 24 januari 2013 22:46 schreef Sejt het volgende:
Ik word hier bedankt om het feit voor mijn hulp, en deze vind ik eigenlijk totaal onterrecht.quote:
quote:Op donderdag 24 januari 2013 22:58 schreef Dudeweiser het volgende:
Dank jullie wel Djurres, Sejt en Introvert en iedereen die ik vergeet
Jezelf.. en mijquote:Op donderdag 24 januari 2013 22:58 schreef Dudeweiser het volgende:
Dank jullie wel Djurres, Sejt en Introvert en iedereen die ik vergeet
Komt helemaal goed, vind het ook leuk om te doenquote:Op donderdag 24 januari 2013 22:56 schreef Djurres het volgende:
[..]
Ik word hier bedankt om het feit voor mijn hulp, en deze vind ik eigenlijk totaal onterrecht.
JIJ bent het persoon die hier zoveel tijd in stopt, en ik probeer dit alleen in goede overzichtelijke banen te duwen, en dat gaat erg goed!
Beter kunnen we jou bedanken, dan dat jij ons/mij bedankt!
Thx man!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |