Is het dan niet een steward?quote:Op donderdag 24 januari 2013 18:16 schreef Confetti het volgende:
Hoe krijg je het uit je strot..ja, wat voor werk doe je? 'Ben stewardess'![]()
Dat weet ik maar steward vind ik vaag klinken. Stewardess klinkt meer gay en geeft mijn klacht wat meer kracht.quote:
Welnee, vind het alleen not done om zoiets te doen als man en daarom wil ik ze hier veroordelen.quote:Op donderdag 24 januari 2013 18:20 schreef Loverrrr het volgende:
en jij wordt er minder mannelijk door?
Nou ja, als ik sommige stewardessen zie zou ik er wel mee kunnen leven.quote:Op donderdag 24 januari 2013 18:22 schreef Confetti het volgende:
[..]
Welnee, vind het alleen not done om zoiets te doen als man en daarom wil ik ze hier veroordelen.
Gebeurd heel frequent.quote:Op donderdag 24 januari 2013 18:24 schreef rosepetals het volgende:
Mijn neef is steward en doet het best weleens met een collega (ja een vrouw) als ze in hetzelfde hotel slapen na een vlucht. Onterechte klacht lijkt me
Fixed.quote:Op donderdag 24 januari 2013 18:29 schreef Copycat het volgende:
TS is een latente stewardess. Met vliegangst.
Kan ik mee leven.quote:
Ga krassen!quote:Op donderdag 24 januari 2013 18:31 schreef Snakey het volgende:
Jammer, ik probeerde een smeuig R&P topic te forceren.
Turkish Airways. Er zit wat op uw snor stewardes!quote:Op donderdag 24 januari 2013 18:33 schreef StevieWonder het volgende:
Bij het zien van de TT nam ik aan dat dit topic over onaantrekkelijke, mannelijke stewardessen zou gaan
verpleegkundige... lolquote:Op donderdag 24 januari 2013 18:36 schreef Hetkapitaal het volgende:
verplegers vind ik pas ubermate GAY
het is verpleegSTER
Broeder ipv zusterquote:Op donderdag 24 januari 2013 18:36 schreef Hetkapitaal het volgende:
het is verpleegSTER
Een man zou alleen arts mogen worden.quote:Op donderdag 24 januari 2013 18:36 schreef Hetkapitaal het volgende:
het is verpleegSTER
Slotje.quote:Op donderdag 24 januari 2013 18:16 schreef Snakey het volgende:
Dat is een steward, niet een stewardes.
Je wist het dus nietquote:Op donderdag 24 januari 2013 18:18 schreef Confetti het volgende:
[..]
Dat weet ik maar steward vind ik vaag klinken. Stewardess klinkt meer gay en geeft mijn klacht wat meer kracht.
Verpleegkundequote:Op donderdag 24 januari 2013 18:36 schreef Hetkapitaal het volgende:
het is verpleegSTER
Ook iets van meegekregen. En de piloot had toentertijd alle vrouwtjes voor het uitpikken. Bij iedere vlucht pakte hij wel een stewardesje en spoot haar lekker vol.quote:Op donderdag 24 januari 2013 18:32 schreef Jackie-Treehorn het volgende:
Laatst een hele documentaire gezien over de opkomst van H.I.V. in de jaren 80 en de rol van KLM daarin. De meeste stewards vallen op mannen, en die gingen in die tijd van Rio tot Bangkok en L.A. naar bed met jan en alleman en dat is één van de redenen dat er redelijk wat mensen in de Amsterdamse / Nederlandse scene zijn overleden aan AIDS, in die tijd.
Zal eens zoeken naar een linkje.
quote:Op donderdag 24 januari 2013 18:31 schreef DaveGrohl het volgende:
Superchill, had er 1 die gewoon ff een dekentje op me legte terwijl ik lag te pitten op drie stoelen![]()
Kan mij t nou schelen of ze gay zijn of niet.
Steward(essen)
Vrouwen zijn homo!!!quote:Op donderdag 24 januari 2013 18:18 schreef Confetti het volgende:
[..]
Stewardess klinkt meer gay en geeft mijn klacht wat meer kracht.
Klinkt als klm.quote:Op donderdag 24 januari 2013 19:08 schreef Faux. het volgende:
Stewards zijn anders veel gezelliger dan die karige stewardessen van 106
Dat heb je helemaal juist.quote:
Boeie, je vliegt naar verre landen. Verblijft daar 3 tot 4 dagen en gaat weer terug. Korting regelen voor familieleden. Stewardessen neuken, en elke land een ander schatje.quote:Op donderdag 24 januari 2013 18:16 schreef Confetti het volgende:
Even serieus. Wat bezielt je als man om stewardess te worden?![]()
Schoonmaken, bedienen en service
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |