05 september: Musique 16 september: Kleurdoos ---------------------------- ***vermeldingen zijn (as) officiële fokbaby's. (Een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door FOK!)
[ Bericht 1% gewijzigd door bellelena op 25-01-2013 18:26:39 ]
Haha, ik had het ook niet verwacht, ik dacht vroeger 'Nooit kinderen' en toen opeens 'hmmm ik wil toch wel graag een kindje'... En nu ik zwanger ben vind ik het zo bijzonder en speciaal, opeens rammel ik gewoon al voor een tweede?!?! Heel bizar, had het nooit verwacht, maar ik wil dit echt zoooo nog een keer meemaken
Van mijn favo merk en walgelijk duur , angorawol en lamswol, maar mijn mup kon zichzelf 3 weken lang nog niet op temp. krijgen, pas na de UD voor de nieuwe baby heb ik al 13 kidscasejes
Hoewel ik op een mega roze wolk zit had ik er liever meteen twee gehad denk ik. Ik vind mezelf wel érg zwanger, moeilijk om nog andere dingen te doen naast zwanger zijn. Dat valt me wel een beetje zwaar, want ik wil wél hel veel andere dingen naast zwanger zijn! Maar je zult zien, ben ik straks bevallen en dan mis ik natuurlijk het zwanger zijn (op die hummel na dan, daar ben ik wel zo nieuwsgierig naar!)
En toch vind ik dat bij de tweede anders. Bij de eerste kon ik ook meer zwanger zijn. Daarbij gezegd dat ik niet echt kon stil zitten. Maar als ik wilde kon ik daar wel aan toegeven. Nu doe ik het erbij zeg maar. Bv leuk je rust pakken maar met een peuter die geen middagslaapjes doet heb je pech.
En daar leg ik me bij neer is prima, maar ben er veel minder mee bezig. Veel meer met het normale. Alhoewel lichamelijk deze daardoor wel een stuk zwaarder valt.
Soms word ik gek van mezelf. Maar tegelijk is het ook heel leuk natuurlijk.. zolang ik geen rekening houd met mijn omgeving vind ik het eigenlijk best lekker
En As, wat jij zegt over zwanger zijn van een tweede (of derde), dat lijkt mij inderdaad ook echt totaal anders en lichamelijk een stuk slopender!
En straks kan dat ook lekker suiker want dan heb je verlof. Ik werkte altijd 36 uur soms in combi met een studie en zag op tegen mijn verlof. Maar eigenlijk vond ik het heerlijk. En nu kan ik best genieten van het thuis zijn, alhoewel ik nog steeds graag op pad ben. Maar dan met kind nu.
Ik zie er eigenlijk best wel naar uit, maar ik moet er denk ik wel voor oppassen dat ik de 20 uur die ik dan vrij ben van de winkel niet in mijn eigen bedrijf ga steken! Aan de andere kant, mijn lichaam zegt vanzelf dat ik even in bad moet
Dat kan wel een gevaar zijn ja. Aan de andere kant zou ik nu ook al e.e.a. kunnen investeren omdat ik straks voor mezelf ga beginnen maar heb er totaal geen behoefte aan. Dus inderdaad goed luisteren naar je behoefte en zo lang je niet hoeft is dat prima lijkt me.
Mijn vriend is van 04:00 tot 17:30 van huis. Dus ik mag hoogzwanger alleen 3 kinderen verzorgen. Maar maakt niet uit. We zijn er bijna en dan word het als de dame geboren is weer makkelijker.
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
Tsja.. ik heb overdag de kinderen en werk dan van 16:00 tot 22:30, ik draai dubbele dagen, maar ik zou geen van twee willen opgeven, (werk/kinderen) en voorheen had ik er zelfs nog een studie naast. en 3 stuks, heel makkelijk gaat het niet worden, maar ik zie er zeker niet tegenop, ik vind het wel gezellig, zo'n ieniemienieprullie erbij