quote:
Je moet er één nemen uit de S-serie.quote:Op donderdag 24 januari 2013 19:09 schreef mrstylo het volgende:
Ik wil een printer kopen, maar weet niet welke. Kan iemand me helpen?
Budget, wil je ook kunnen scannen etc .. ?quote:Op donderdag 24 januari 2013 19:09 schreef mrstylo het volgende:
Ja wel kunnen scannen.quote:Op donderdag 24 januari 2013 19:11 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Budget, wil je ook kunnen scannen etc .. ?
Ligt er aan hoe veel je print. Als het gebruik slechts sporadisch is, kijk dan nog naar een printer die maar 1 enkele kleurencartridge gebruikt. Zijn doorgaans goedkoper. Of elk ander merk dat goedkopere cartridges heeft.quote:Op donderdag 24 januari 2013 19:09 schreef mrstylo het volgende:
17% actiequote:Op donderdag 24 januari 2013 19:12 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ja wel kunnen scannen.
Budget maakt niet zoveel uit, maar zou wel goed zijn als de inkt goedkoop kunt vervangen.
Mediamarkt heeft nu die 21% actie daarom wil ik het nu kopen.
Ik had vroeger een laserprinter en die was best goed.quote:Op donderdag 24 januari 2013 19:12 schreef Adames het volgende:
[..]
Ligt er aan hoe veel je print. Als het gebruik slechts sporadisch is, kijk dan nog naar een printer die maar 1 enkele kleurencartridge gebruikt. Zijn doorgaans goedkoper. Of elk ander merk dat goedkopere cartridges heeft.
Als je juist achterlijk veel wilt printen dan een (zwart/wit) laserprinter.
quote:Op donderdag 24 januari 2013 19:12 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ja wel kunnen scannen.
Budget maakt niet zoveel uit, maar zou wel goed zijn als de inkt goedkoop kunt vervangen.
Mediamarkt heeft nu die 21% actie daarom wil ik het nu kopen.
daarvan heb ik de bekabelde versie. 3 kleurencartidges was me wat te overdrevenquote:Op donderdag 24 januari 2013 19:16 schreef TwenteFC het volgende:
[..]http://tweakers.net/pricewatch/288650/hp-deskjet-3070a-e-aio.html dit misschien iets?
Is ook nog met wifi, en er staat een review bij die je kan doorlezen.
35 euro om alleen kleuren te vervangen. Is dat veel?quote:Op donderdag 24 januari 2013 19:16 schreef TwenteFC het volgende:
[..]http://tweakers.net/pricewatch/288650/hp-deskjet-3070a-e-aio.html dit misschien iets?
Is ook nog met wifi, en er staat een review bij die je kan doorlezen.
jaquote:Op donderdag 24 januari 2013 19:20 schreef mrstylo het volgende:
[..]
35 euro om alleen kleuren te vervangen. Is dat veel?
Ja huismerk 123inkt.nl kost zoveel.quote:
Geen ideequote:Op donderdag 24 januari 2013 19:20 schreef mrstylo het volgende:
[..]
35 euro om alleen kleuren te vervangen. Is dat veel?
http://tweakers.net/pricewatch/267534/hp-officejet-4500-(cb867a)-(c510g).htmlquote:Op donderdag 24 januari 2013 19:21 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ja huismerk 123inkt.nl kost zoveel.
quote:Op donderdag 24 januari 2013 19:21 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ja huismerk 123inkt.nl kost zoveel.
Hebben ze ook een nieuwe versie daarvan?quote:Op donderdag 24 januari 2013 19:22 schreef Adames het volgende:
[..]
http://tweakers.net/pricewatch/267534/hp-officejet-4500-(cb867a)-(c510g).html
Deze heb ik, ondertussen wel 2,5 jaar oud, maar dan betaal je je tenminste niet blauw aan kleureninkt (haha). Geen idee of er inmiddels een nieuwere versie van uit is
Heb daar een keer een laser 'dinges' besteld en was best goed. Maar kreeg daar geen pen bij.quote:Op donderdag 24 januari 2013 19:22 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Verschil is wel dat de cartridges van 123inkt zelf helemaal vol zitten, de officiële cartridges zitten vaak maar half vol o.i.d.
edit: En die pennen die je krijgt van ze schrijven dik fijn.
ik zeg toch dat ik dat niet weetquote:Op donderdag 24 januari 2013 19:24 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hebben ze ook een nieuwe versie daarvan?
Ziet er goed uit en prijs is ook nog goed.
[..]
Heb daar een keer een laser 'dinges' besteld en was best goed. Maar kreeg daar geen pen bij.
Stylo, mijn youtube filmpjes maken maar aan de wilgen hangen he? Stoppen op het hoogtepunt enzovoorts.quote:Op donderdag 24 januari 2013 19:24 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hebben ze ook een nieuwe versie daarvan?
Ziet er goed uit en prijs is ook nog goed.
[..]
Heb daar een keer een laser 'dinges' besteld en was best goed. Maar kreeg daar geen pen bij.
Over het hoofd gezien. :Squote:
Hoeveel heb je nog?quote:Op donderdag 24 januari 2013 19:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Stylo, mijn youtube filmpjes maken maar aan de wilgen hangen he? Stoppen op het hoogtepunt enzovoorts.
Ik kan me niet voorstellen dat er een nog betere speler uit zo'n pakje gaat komen, stop dus maar.quote:Op donderdag 24 januari 2013 19:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Stylo, mijn youtube filmpjes maken maar aan de wilgen hangen he? Stoppen op het hoogtepunt enzovoorts.
wel een aanrader, wat ik zo snel zag hebben de andere officejets wel allemaal een 3 kleurensysteem.quote:Op donderdag 24 januari 2013 19:26 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Over het hoofd gezien. :S
Maar inkt kost maar 15 euro (kleur). Valt echt mee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |