Ik installeer alsnog weinig op mijn SSD, alle games, usermap en pagefile zitten op een andere schijf.quote:Op donderdag 24 januari 2013 20:35 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
SSD is wel gewoon bazig, must have nu.
Moet nog een keer upgraden vanaf mijn 64gb schijfje, constant meldingen met "Geen ruimte meer op de C schijf"
Dan kun je dus geen films uitpakken als je ze download en het zit in rar files..quote:Op donderdag 24 januari 2013 20:35 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
SSD is wel gewoon bazig, must have nu.
Moet nog een keer upgraden vanaf mijn 64gb schijfje, constant meldingen met "Geen ruimte meer op de C schijf"
die download je niet naar je SSDquote:Op donderdag 24 januari 2013 20:37 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dan kun je dus geen films uitpakken als je ze download en het zit in rar files..
quote:Op donderdag 24 januari 2013 20:36 schreef Adames het volgende:
[..]
Ik installeer alsnog weinig op mijn SSD, alle games, usermap en pagefile zitten op een andere schijf.
Hoe download jij films?quote:Op donderdag 24 januari 2013 20:37 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dan kun je dus geen films uitpakken als je ze download en het zit in rar files..
Heb je dat wijf nog geveegd?quote:
quote:Op donderdag 24 januari 2013 20:37 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja windows installatie wel ja en de veel gebruikte programma's, maar 20GB games en user map gaan mooi ergens anders opquote:Op donderdag 24 januari 2013 20:37 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Ik zet juist mijn Windows installatie en dergelijke op de SSD. Waarom zou je dat niet doen?
Mooi man.quote:
Pas nou maar op. Ik werd hier uitgelachen toen ik mij afvroeg hoe ik Windows er opnieuw opzettequote:
Heb laatst ook mijn usermap moeten veranderen van locatie ja, zat volquote:Op donderdag 24 januari 2013 20:38 schreef Adames het volgende:
[..]
Ja windows installatie wel ja en de veel gebruikte programma's, maar 20GB games en user map gaan mooi ergens anders op
gelijk doenquote:Op donderdag 24 januari 2013 20:39 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Heb laatst ook mijn usermap moeten veranderen van locatie ja, zat vol
quote:Op donderdag 24 januari 2013 20:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Pas nou maar op. Ik werd hier uitgelachen toen ik mij afvroeg hoe ik Windows er opnieuw opzette
Nop. Morgen denk ik.quote:Op donderdag 24 januari 2013 20:39 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Mooi man.
Nog iets gehoord van je sollicitatie?
Dat auto repair 'n Extract is langzamer dan zelf uitpakken met winrar en repairen met quickpar.quote:Op donderdag 24 januari 2013 20:40 schreef Happel het volgende:
[..]
rar's uitpakken? Doe ik nooit. Wordt voor me gedaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |