Haha, je hebt helemaal gelijk. Hier bedoel ik downloaden via p2p, nieuwsgroepen e.d. meequote:Op donderdag 24 januari 2013 16:57 schreef Nemephis het volgende:
Ingevuld, maar
[..]
Downloaden is NIET illegaal!!!
Da's mooi. Dat is niet illegaal.quote:Op donderdag 24 januari 2013 17:02 schreef qwry het volgende:
[..]
Haha, je hebt helemaal gelijk. Hier bedoel ik downloaden via p2p, nieuwsgroepen e.d. mee
De optie 'nooit'?quote:Hoe vaak koop je gemiddeld een digitaal album?*
Een enkele keer per jaar
Eens in de drie maanden.
Maandelijks
Wekelijks
Verder ingevuldquote:Op donderdag 24 januari 2013 16:57 schreef Nemephis het volgende:
Ingevuld, maar
[..]
Downloaden is NIET illegaal!!!
Dat is legaal.quote:Op donderdag 24 januari 2013 17:02 schreef qwry het volgende:
[..]
Haha, je hebt helemaal gelijk. Hier bedoel ik downloaden via p2p, nieuwsgroepen e.d. mee
Gewoon legaal in Nederland.quote:Op donderdag 24 januari 2013 17:02 schreef qwry het volgende:
[..]
Je mag 'm wel invullen, maar je valt helaas niet onder de doelgroep dus ik heb niet zoveel aan jouw gegevensquote:Op donderdag 24 januari 2013 17:08 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik ben >50 , mogen die niet meedoen?
Ik heb 1500 stuks vinyl, 600 CD's en 2 TB digitaal, hoezo val ik niet onder de doelgroep?quote:Op donderdag 24 januari 2013 17:10 schreef qwry het volgende:
[..]
Je mag 'm wel invullen, maar je valt helaas niet onder de doelgroep dus ik heb niet zoveel aan jouw gegevens![]()
Omdat ik opzoek ben naar mensen die niet met vinyl zijn opgegroeid.quote:Op donderdag 24 januari 2013 17:12 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik heb 1500 stuks vinyl, 600 CD's en 2 TB digitaal, hoezo val ik niet onder de doelgroep?
Je valt niet in de categorie Generatie Y, ofwel het internettijdperk.quote:Op donderdag 24 januari 2013 17:12 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik heb 1500 stuks vinyl, 600 CD's en 2 TB digitaal, hoezo val ik niet onder de doelgroep?
Volgens mij heb ik ze er nu allemaal uitgehaald.quote:Op donderdag 24 januari 2013 17:14 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Je valt niet in de categorie Generatie Y, ofwel het internettijdperk.
Wanneer gaat TS trouwens de vraag over het illegaal downloaden aanpassen?
Ik was 1 van de eersten.quote:Op donderdag 24 januari 2013 17:14 schreef Bombvis het volgende:
Je valt niet in de categorie Generatie Y, ofwel het internettijdperk.
Het gaat meer om dat de doelgroep niet is opgegroeid met vinyl maar wel de opkomst van digitale muziek heeft meegemaakt. Zodoende is de keuze op 30 jaar gekomen (Generatie Y).quote:Op donderdag 24 januari 2013 17:26 schreef Altijdgriep het volgende:
[..]
Ik voel me met 31 jaar net zo oud
Dit ja, ben ook wel nieuwschierig wat er uit het onderzoek komt.quote:Op donderdag 24 januari 2013 17:07 schreef Gewas het volgende:
Ingevuld.
Ik vond het best een leuke enquete.
Klopt, heb er bewust voor gekozen om het over digitale geluidsdragers te doen omdat die tak van de muziekmarkt gigantisch groeit, zo ook (in veel, veel mindere mate) de vinyl markt. De Cd markt krimpt daarentegen gigantisch. Vandaar dat ik probeer een verband te vinden tussen de groei van de digitale muziekmarkt en de vinyl markt. Als m'n onderzoek afgerond is post ik hier de resultaten.quote:Op donderdag 24 januari 2013 20:08 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Dit ja, ben ook wel nieuwschierig wat er uit het onderzoek komt.
Alleen miste ik bij de vraag over welke geluidsdragers je gebruikt de CD, die worden toch best nog wel veel gebruikt dacht ik zo.
O, ik zou juist wel benieuwd zijn of degene die vinyl koopt ook nog cd's koopt en of mensen die de verschillende fysieke dragers kopen ook net zo fanatiek (niet) downloaden. Maar ik weet natuurlijk niet precies welke stelling(en) je wil toetsen.quote:Op donderdag 24 januari 2013 20:39 schreef qwry het volgende:
[..]
Klopt, heb er bewust voor gekozen om het over digitale geluidsdragers te doen omdat die tak van de muziekmarkt gigantisch groeit, zo ook (in veel, veel mindere mate) de vinyl markt. De Cd markt krimpt daarentegen gigantisch. Vandaar dat ik probeer een verband te vinden tussen de groei van de digitale muziekmarkt en de vinyl markt. Als m'n onderzoek afgerond is post ik hier de resultaten.
Je moet niet al besluiten trekken voor je je enquête gemaakt hebtquote:Op donderdag 24 januari 2013 20:39 schreef qwry het volgende:
[..]
Klopt, heb er bewust voor gekozen om het over digitale geluidsdragers te doen omdat die tak van de muziekmarkt gigantisch groeit, zo ook (in veel, veel mindere mate) de vinyl markt. De Cd markt krimpt daarentegen gigantisch. Vandaar dat ik probeer een verband te vinden tussen de groei van de digitale muziekmarkt en de vinyl markt. Als m'n onderzoek afgerond is post ik hier de resultaten.
quote:Op donderdag 24 januari 2013 17:19 schreef qwry het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik ze er nu allemaal uitgehaald.
quote:Luister je een album of een nummer van dat album, voordat je de plaat op vinyl aanschaft? Vink max. twee antwoorden aan die het meest op jou van toepassing zijn:
Ja, ik download het album illegaal
quote:Betaal jij voor digitale muziek?*
Ja, vooral digitale albums (via bijvoorbeeld iTunes, Amazon MP3)
Ja, vooral losse nummers (via bijvoorbeeld iTunes, Amazon MP3)
Ja, ik heb een abonnement op een muziek streaming dienst (bijvoorbeeld Spotify)
Nee, ik download illegaal
Nee, ik download geen digitale muziek
Bijzonder, blijkbaar als je de enquete bewerkt, wordt de huidige enquete niet geüpdate. Had er dit van gemaakt: "Ja, ik download het album via torrents, nieuwsgroepen e.d.", wel voor mij te zien, niet in de enquete die online staat.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |