quote:Op donderdag 24 januari 2013 00:31 schreef dat ene rare kind het volgende:
maak een nieuwe, een leuke met vrolijke kleuren
quote:Op donderdag 24 januari 2013 00:31 schreef God het volgende:
Als iemand zegt dat hij meer chicks kan regelen dan Chocoprince, neem ik diegene bij voorbaat al niet meer serieus.
huh wat?quote:
quote:Op donderdag 24 januari 2013 16:30 schreef msacras het volgende:
Waar zijn de kleurtjes
En diddlina
Gelukkig is Polly er nog
quote:Op donderdag 24 januari 2013 16:29 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Die heeft Rock gemaakt
ze heeft het wel over de vorige hequote:
dat kan iedereen hoor. of alleen asians?quote:Op donderdag 24 januari 2013 16:31 schreef Angel-Joy het volgende:
Ts, verander de OP terug
Zou ik als een asian spion/ninja naar sex sc spioneren?
quote:Op donderdag 24 januari 2013 16:31 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
niet dit lelijke geval, dat heeft dat figuur gedaan
Ik had al snel naar het vorige topic gekekenquote:Op donderdag 24 januari 2013 16:31 schreef supersof het volgende:
[..]
ze heeft het wel over de vorige he
waarom zou je dat doen?quote:Op donderdag 24 januari 2013 16:31 schreef Angel-Joy het volgende:
Ts, verander de OP terug
heb je niks beters te doen?quote:Op donderdag 24 januari 2013 16:31 schreef Angel-Joy het volgende:
Ts, verander de OP terug
die was tenminste baas waar iedereen welkom was.quote:Op donderdag 24 januari 2013 16:32 schreef plopkweker het volgende:
[..]
[..]
Ik had al snel naar het vorige topic gekeken
Yolo?quote:Op donderdag 24 januari 2013 16:32 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
waarom zou je dat doen?
Dat kan alleen ik, jullie vallen opquote:Op donderdag 24 januari 2013 16:32 schreef supersof het volgende:
[..]
dat kan iedereen hoor. of alleen asians?
koormuziekquote:Op donderdag 24 januari 2013 16:32 schreef plopkweker het volgende:
Van wat voor muziek houden jullie?
oh nou, niet haten dan. die was super mooiquote:Op donderdag 24 januari 2013 16:32 schreef plopkweker het volgende:
[..]
[..]
Ik had al snel naar het vorige topic gekeken
The script, rizzle kicks, outasight, FEM en nog wat meerquote:Op donderdag 24 januari 2013 16:32 schreef plopkweker het volgende:
Pop, dance, R&B, hiphopquote:Op donderdag 24 januari 2013 16:32 schreef plopkweker het volgende:
Beter dan lerenquote:
Okquote:Op donderdag 24 januari 2013 16:33 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Yolo?
[..]
Dat kan alleen ik, jullie vallen op
quote:
Wat voor hiphop dan zoal?quote:Op donderdag 24 januari 2013 16:34 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Pop, dance, R&B, hiphop
[..]
Beter dan leren
Hardstyle,dubstep,drum 'n bass,hiphop,techno,techhouse,minimal.quote:Op donderdag 24 januari 2013 16:32 schreef plopkweker het volgende:
Ja maar asians zijn beter in alles hèquote:Op donderdag 24 januari 2013 16:32 schreef supersof het volgende:
[..]
dat kan iedereen hoor. of alleen asians?
Rizzle kicks is best baas.quote:Op donderdag 24 januari 2013 16:34 schreef supersof het volgende:
[..]
The script, rizzle kicks, outasight, FEM en nog wat meer
quote:
Ff luisteren wat minimal isquote:Op donderdag 24 januari 2013 16:35 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Hardstyle,dubstep,drum 'n bass,hiphop,techno,techhouse,minimal.
wat moet je leren?quote:Op donderdag 24 januari 2013 16:34 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Pop, dance, R&B, hiphop
[..]
Beter dan leren
Eminem is een baasz.quote:
In fases, en heel veel.quote:Op donderdag 24 januari 2013 16:32 schreef plopkweker het volgende:
Klinkt als een hoop stijlen door elkaarquote:
gaygayquote:
Klangkarussellquote:Op donderdag 24 januari 2013 16:38 schreef msacras het volgende:
[..]
In fases, en heel veel.
The Script, Muse, Ed Sheeran, Green Day, The Fray, John Mayer, daarvan heb ik albums. Verder luister ik naar enorm veel andere artiesten maar slechts sporadisch, of bijv maar 1 of 2 nummers.
Maar ook klassiek (voornamelijk piano) en dubstep/drum 'n bass/deep house. Klangkarussel
Alles dus zo'n beetje
quote:Op donderdag 24 januari 2013 16:38 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
iniedergeval nog iets positiefs
Nice.quote:Op donderdag 24 januari 2013 16:38 schreef msacras het volgende:
[..]
In fases, en heel veel.
The Script, Muse, Ed Sheeran, Green Day, The Fray, John Mayer, daarvan heb ik albums. Verder luister ik naar enorm veel andere artiesten maar slechts sporadisch, of bijv maar 1 of 2 nummers.
Maar ook klassiek (voornamelijk piano) en dubstep/drum 'n bass/deep house. Klangkarussel
Alles dus zo'n beetje
Zolang jij eerst het zeepje laat vallen, dan sure.quote:Op donderdag 24 januari 2013 16:41 schreef Ga.aguyim het volgende:
plopkweker moet k deze naar je toe sturen als je toevallig in een donker steegje loopt?
[ afbeelding ]
sla jezelfquote:Op donderdag 24 januari 2013 16:41 schreef Chocoprince het volgende:
OP updated, naar verzoek, met meer kleuren.
Falende vlag vaalt.quote:Op donderdag 24 januari 2013 16:41 schreef Chocoprince het volgende:
quote:Op donderdag 24 januari 2013 16:42 schreef plopkweker het volgende:
[..]
Zolang jij eerst het zeepje laat vallen, dan sure.
Kanye haat altijd, maar meestal wel eerlijk.quote:Op donderdag 24 januari 2013 16:38 schreef plopkweker het volgende:
[..]
Eminem is een baasz.
Toen eminem in die mindere periode zat wilde Kayne niks van hem weten
Gooi jezelf wegquote:Op donderdag 24 januari 2013 16:41 schreef Chocoprince het volgende:
Artistieke vrijheid bitch.quote:Op donderdag 24 januari 2013 16:42 schreef plopkweker het volgende:
[..]
Falende vlag vaalt.
Klein plusje in het oranje
quote:
quote:
moet je niet op je andere account?quote:
Kutquote:Op donderdag 24 januari 2013 16:48 schreef supersof het volgende:
[..]
moet je niet op je andere account?
vaarwelquote:Op donderdag 24 januari 2013 16:50 schreef msacras het volgende:
Tevens ga ik verder met leren. Vaarwel.
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
succesquote:Op donderdag 24 januari 2013 16:50 schreef msacras het volgende:
Tevens ga ik verder met leren. Vaarwel.
chocoprincequote:Op donderdag 24 januari 2013 16:50 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
vaarwel
Tevens wie heeft de OP verneukt
ja die kut chocoprince. kijk in vorige topic, die was veel leukerquote:Op donderdag 24 januari 2013 16:50 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
vaarwel
quote:Op donderdag 24 januari 2013 16:50 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
vaarwel
Dankquote:
quote:Op donderdag 24 januari 2013 16:50 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
quote:Op donderdag 24 januari 2013 16:51 schreef supersof het volgende:
[..]
ja die kut chocoprince. kijk in vorige topic, die was veel leuker
quote:Op donderdag 24 januari 2013 16:53 schreef Ga.aguyim het volgende:
ik ga je nu voor de rest van je leven onverwachts quoten
hij jat afentoe een nieuw topic om dat gedrocht erin te droppenquote:Op donderdag 24 januari 2013 16:52 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Wie is chocoprins, nooit eerder gezien
Ja, ik kon het al zien.quote:Op donderdag 24 januari 2013 16:52 schreef promisionxexposed het volgende:
Sof heeft voorspellende gaves, zij zei dat die van Rock wel weer verstoten zou worden
Hij is ook een domkopquote:Op donderdag 24 januari 2013 16:52 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Wie is chocoprins, nooit eerder gezien
haha thanks, stuur hem wel door naar mn laptopquote:Op donderdag 24 januari 2013 16:55 schreef supersof het volgende:
prom, als je hem nu wilt zien:
http://viooz.eu/movies/1305-the-hunger-games-2012.html
Welke andere?quote:Op donderdag 24 januari 2013 16:51 schreef Ro-ald het volgende:
Ik ga ook weer op mijn andere account
kut linkquote:Op donderdag 24 januari 2013 16:55 schreef supersof het volgende:
prom, als je hem nu wilt zien:
http://viooz.eu/movies/1305-the-hunger-games-2012.html
ja hoef je niet te downloadenquote:Op donderdag 24 januari 2013 16:57 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
haha thanks, stuur hem wel door naar mn laptop
quote:Op donderdag 24 januari 2013 16:59 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ach hij kan tenminste een kut krijgen
Zijn moeder's kut bij zijn geboorte telt niet mee promi.quote:Op donderdag 24 januari 2013 16:59 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ach hij kan tenminste een kut krijgen
he verdommequote:Op donderdag 24 januari 2013 17:01 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Zijn moeder's kut bij zijn geboorte telt niet mee promi.
Grapje hequote:Op donderdag 24 januari 2013 17:05 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ro-ald, 'badboy', ik ben er klaarvoor. #leggo #swag
quote:Op donderdag 24 januari 2013 17:05 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ro-ald, 'badboy', ik ben er klaarvoor. #leggo #swag
Uhu, vast, durf je niet meer als ze niet mee rellen?quote:Op donderdag 24 januari 2013 17:08 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Grapje he
Dan kies ik wel VBL SC uit
oooooh hahahhaahquote:
Ik ben nu al bangquote:Op donderdag 24 januari 2013 17:10 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Uhu, vast, durf je niet meer als ze niet mee rellen?
Iedereen kan deze in voeren hoorquote:Op donderdag 24 januari 2013 17:16 schreef Angel-Joy het volgende:
Yel yel yel, waar blijft de rel
Cheerleaden kan ik ook al
Slecht.quote:Op donderdag 24 januari 2013 17:16 schreef Angel-Joy het volgende:
Yel yel yel, waar blijft de rel
Cheerleaden kan ik ook al
Oké dan blijf ik wel een ninjaquote:Op donderdag 24 januari 2013 17:17 schreef supersof het volgende:
[..]
Iedereen kan deze in voeren hoor
Nu niet gaan overdrijven he
quote:
Ik stalk, dat is het.quote:Op donderdag 24 januari 2013 17:18 schreef Ro-ald het volgende:
A-J leest mee in US SC
Of je volgt mij gewoon??
Een GRAPJE uit de NY Times ofzo is door heel veel nieuwssites verkeerd geintrepeteerd.quote:'Republikein: 'Obama moet opstappen omdat Beyoncé playbackte''
Nee ik wacht welquote:Op donderdag 24 januari 2013 17:19 schreef Angel-Joy het volgende:
Eten, kus. Niet zonder mij rellen.
Politiek slim gespeeld door democraten lijkt me zo.quote:Op donderdag 24 januari 2013 17:20 schreef JRRY het volgende:
[..]
Een GRAPJE uit de NY Times ofzo is door heel veel nieuwssites verkeerd geintrepeteerd.
Wtf.![]()
Slettetje autisten![]()
succesquote:
Succesquote:Op donderdag 24 januari 2013 17:34 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Ik moet trouwens ook gaan; sport enzo
Doei
weet niet. maar je zegt het zoquote:
heee dien!quote:
goeeeed, met jou?quote:
Weespquote:Op donderdag 24 januari 2013 17:56 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
ja ook wel, was vandaag in aj's woonplaats geweest
hahha gezelligquote:Op donderdag 24 januari 2013 17:56 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Heeeee mensquote:
Hoe was het?quote:Op donderdag 24 januari 2013 17:56 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Weesp is ook niet echt mooi.quote:Op donderdag 24 januari 2013 18:00 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Niet gezien, alleen een kanaal en bedrijventerrein
Doe over de winterquote:Op donderdag 24 januari 2013 18:00 schreef Faux. het volgende:
Argh, gedichtenwedstrijd op school maar ik krijg echt geen enkele letter op papier. Iemand suggesties?
Uhu, leek wel echt zo jaquote:Op donderdag 24 januari 2013 17:53 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik zei toch al dat het een grapje was
Hahaquote:Op donderdag 24 januari 2013 18:03 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ja gewoon, nooit geweten dat zo'n gat bestond
dat kan je niet, en nu opdonderenquote:Op donderdag 24 januari 2013 18:05 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik kan er wel voorzorgen,als je het wilt hoor?
Haha, moest dan wel eventjesquote:Op donderdag 24 januari 2013 18:04 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Haha
Jammer dat je het pas vandaag zei, anders hadden we ff snel kunnen meeten
Nee.quote:Op donderdag 24 januari 2013 18:06 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
dat kan je niet, en nu opdonderen
Boehoe ik ben bang.quote:Op donderdag 24 januari 2013 18:05 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik kan er wel voorzorgen,als je het wilt hoor?
Nee, maar mijn school wel, en ik was op schoolquote:Op donderdag 24 januari 2013 18:06 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Haha, moest dan wel eventjes
Woon je dichtbij die bedrijventereinen dan?
quote:Op donderdag 24 januari 2013 18:06 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
dat kan je niet, en nu opdonderen
Je had ook gewoon kunnen zeggen dat je me niets aan vond,en dan liegen dat het mijn leeftijd is.quote:
Oh God not this shit againquote:Op donderdag 24 januari 2013 18:09 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Je had ook gewoon kunnen zeggen dat je me niets aan vond,en dan liegen dat het mijn leeftijd is.
Het was een eer, moest zelfs een traantje weg pieken toen ik weg reed, dochters laat je liever niet alleenquote:Op donderdag 24 januari 2013 18:08 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nee, maar mijn school wel, en ik was op school
Ik denk dat hij gewoon voor altijd een trauma heeft.quote:Op donderdag 24 januari 2013 18:12 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
een last van je schouder, nu kan je weer rustig slapen
Awhhquote:Op donderdag 24 januari 2013 18:11 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Het was een eer, moest zelfs een traantje weg pieken toen ik weg reed, dochters laat je liever niet alleen
het zit diep, dat is wel te merken. en maar huilen dat ie geen meisjes kan krijgenquote:Op donderdag 24 januari 2013 18:12 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik denk dat hij gewoon voor altijd een trauma heeft.
Gvd zeg, is al 6 maanden geleden ofzo
Jawel, kimberliedje, nadat ze klaar is met feesten, carnaval heaquote:Op donderdag 24 januari 2013 18:14 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
het zit diep, dat is wel te merken. en maar huilen dat ie geen meisjes kan krijgen
Ik moest wel hele dag aan je denken hoor.quote:Op donderdag 24 januari 2013 18:15 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ja, er draaide toevallig ook een zielig liedje, weet niet meer welke maar was wel zielig..
zo zo, een date?quote:Op donderdag 24 januari 2013 18:16 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Jawel, kimberliedje, nadat ze klaar is met feesten, carnaval hea
beter een paar ruwe stoppels op je id dan een babyfacequote:Op donderdag 24 januari 2013 18:16 schreef Taexon het volgende:
Wat een faal... nieuwe pasfoto's laten maken en ID aangevraagd.. kom ik thuis scan ik de foto in zodat ik hem weer digitaal heb en zie ik nu pas dat ik me niet heb geschoren voor de foto
Maakt niet uit hoe lang het geleden is.quote:Op donderdag 24 januari 2013 18:12 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik denk dat hij gewoon voor altijd een trauma heeft.
Gvd zeg, is al 6 maanden geleden ofzo
Boeie, je gaat hem toch niet inlijsten?quote:Op donderdag 24 januari 2013 18:16 schreef Taexon het volgende:
Wat een faal... nieuwe pasfoto's laten maken en ID aangevraagd.. kom ik thuis scan ik de foto in zodat ik hem weer digitaal heb en zie ik nu pas dat ik me niet heb geschoren voor de foto
okiiquote:Op donderdag 24 januari 2013 18:20 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Zo iets.
Weet ik veel, dikke vette care
Welke aandacht??quote:Op donderdag 24 januari 2013 18:20 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Maakt niet uit hoe lang het geleden is.
Dan had ik tenminste geen aandacht meer aan jou moeten geven.
Fotoshoppenquote:Op donderdag 24 januari 2013 18:16 schreef Taexon het volgende:
Maar er denkt nooit iemand aan mijquote:Op donderdag 24 januari 2013 18:17 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik moest wel hele dag aan je denken hoor.
Volgende keer eerder whatsappen als je weer hier bent
Ik ben blijkbaar "nooit iemand"quote:Op donderdag 24 januari 2013 18:23 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Maar er denkt nooit iemand aan mij![]()
Ahha, ja ik wist het pas 's ochtends
haha u mad dat je enige contact met vrouwen op fok is?quote:Op donderdag 24 januari 2013 18:24 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Joden mogen zeker niet zomaar daten ?
Nee was een bericht naar dientje toe.quote:Op donderdag 24 januari 2013 18:26 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Sorry dat de rel een beetje zelfde is.
Boeit mij ook niet meer. Maar zeg dan eerlijk met je bek dat je mij nuets vindtquote:Op donderdag 24 januari 2013 18:22 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Welke aandacht??
Ik whatsappte bijna nooit met jou, alleen in pub sc spraken we elkaar, wat ik ook doen met andere users.
En nu ophouden, wat een kk gezeik over niks, deal with it, sorry als jouw hartje gebroken is omdat ik je niet wou meeten. Shit happens.
quote:Op donderdag 24 januari 2013 18:25 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik ben blijkbaar "nooit iemand"
Oh jammer, krijg je het altijd pas in de ochtend te horen?
Ja man ik heb echt alleen maar contact met vrouwen FOK!.quote:Op donderdag 24 januari 2013 18:26 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
haha u mad dat je enige contact met vrouwen op fok is?
is goed ga maar je moeder blij makenquote:Op donderdag 24 januari 2013 18:28 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ja man ik heb echt alleen maar contact met vrouwen FOK!.
Dat merk ik, je begint er alleen ieder keer weer over terwijl ik gewoon normaal wil doen.quote:Op donderdag 24 januari 2013 18:26 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Boeit mij ook niet meer. Maar zeg dan eerlijk met je bek dat je mij nuets vindt
Kom nog een keer terug in de zomer, gaan we ijs eten, top 10 in Europaquote:Op donderdag 24 januari 2013 18:26 schreef Dientje12 het volgende:
[..]jha
Ja, maar dit was apart werk komt niet vaak voor weesp voor mij
Normaal doe? Wat met je zogenaamde grappige sarcasme danquote:Op donderdag 24 januari 2013 18:29 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Dat merk ik, je begint er alleen ieder keer weer over terwijl ik gewoon normaal wil doen.
Ik heb geen bek.
En ik vond je wel aardig, maar als jij dat denkt, dan doe je het maar.
Dat heb je aan jezelf te danken, ik was niet 't enige.quote:Op donderdag 24 januari 2013 18:30 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Normaal doe? Wat met je zogenaamde grappige sarcasme dan
Ik had ooit een andere fokker een mcflurry beloofd maar is er nooit van gekomen terwijl 3 x gemeet bij meetsquote:Op donderdag 24 januari 2013 18:30 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Kom nog een keer terug in de zomer, gaan we ijs eten, top 10 in Europa
Laat maar inderdaad.quote:Op donderdag 24 januari 2013 18:32 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Dat heb je aan jezelf te danken, ik was niet 't enige.
Uitgepraat. Get over it, echt.
Haha, komt goed tochquote:Op donderdag 24 januari 2013 18:33 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ik had ooit een andere fokker een mcflurry beloofd maar is er nooit van gekomen terwijl 3 x gemeet bij meets
Maar goed we zien wat de toekomst brengt
wat is de top 10 dan?
Dan moet dat ons niet teleurstellenquote:Op donderdag 24 januari 2013 18:35 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Haha, komt goed toch
I don't know, stond in lokale krant, ijssalon wedstrijd in Italië, was in de top 10
Dat zal wel goed komenquote:Op donderdag 24 januari 2013 18:35 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ja en nu echt je bek houden en niet over 1 week er weer over beginnen
Dat zei je vorige keer ook al, en de keer daarvoor en daarvoor.quote:
Dan trakteer ik welquote:Op donderdag 24 januari 2013 18:36 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Dan moet dat ons niet teleurstellen
Duur dagje wel danquote:Op donderdag 24 januari 2013 18:39 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Dat zei je vorige keer ook al, en de keer daarvoor en daarvoor.
[..]
Dan trakteer ik wel
Wie kwam er terug dan?quote:Op donderdag 24 januari 2013 18:39 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Dat zei je vorige keer ook al, en de keer daarvoor en daarvoor.
[..]
Dan trakteer ik wel
Ik ging niet weg van FOK! voor jou kut.quote:Op donderdag 24 januari 2013 18:41 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Wie kwam er terug dan?
Boehoe ik ben helemaal klaar met FOK
Zo zo met kanker schelden wat ben jij stoerquote:Op donderdag 24 januari 2013 18:43 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik ging niet weg van FOK! voor jou kut.
En was niet klaar met FOK!, nam ff een pauze, wat jij ook soms doet.
Rot op met je kk kop nu, mijn geduld is op.
Het is altijd FOK! tijdquote:Op donderdag 24 januari 2013 18:43 schreef Taexon het volgende:
Zo, die foto beetje gephotoshopped enzo
En gegetennu weer FOK! tijd
Nee jij dan, iedere keer over een meet beginnen wat nooit plaats heeft gevonden terwijl we al 6 maanden verder zijnquote:Op donderdag 24 januari 2013 18:44 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Zo zo met kanker schelden wat ben jij stoer
Niet als je slaaptquote:Op donderdag 24 januari 2013 18:44 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Het is altijd FOK! tijd
Scheld ik jou uit dan met een ziekte?quote:Op donderdag 24 januari 2013 18:45 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nee jij dan, iedere keer over een meet beginnen wat nooit plaats heeft gevonden terwijl we al 6 maanden verder zijn
Over welke users droom je dan?quote:Op donderdag 24 januari 2013 18:47 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
In mijn slaap droom ik over FOK!
DAG ROALDquote:Op donderdag 24 januari 2013 18:48 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Scheld ik jou uit dan met een ziekte?
Ow owja...quote:Op donderdag 24 januari 2013 18:44 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Het is altijd FOK! tijd
over eentje maar, oneluvallesquote:Op donderdag 24 januari 2013 18:48 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Over welke users droom je dan?
Bah, ik wil niet weten waar het over gaatquote:Op donderdag 24 januari 2013 18:51 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
over eentje maar, oneluvalles
over wandelen tussen de regenbogen en eenhoornsquote:Op donderdag 24 januari 2013 18:52 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Bah, ik wil niet weten waar het over gaat
Romantisch.quote:Op donderdag 24 januari 2013 18:52 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
over wandelen tussen de regenbogen en eenhoorns
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 24 januari 2013 18:54 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Romantisch.mijn dromen zijn heel normaalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tax wil tetten :)!
Weet ik schat, alle mensen dromen toch over trio's met een eenhoornquote:Op donderdag 24 januari 2013 18:54 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
mijn dromen zijn heel normaal
jahoorquote:Op donderdag 24 januari 2013 18:57 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Weet ik schat, alle mensen dromen toch over trio's met een eenhoorn
y'seriousquote:Op donderdag 24 januari 2013 18:57 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Weet ik schat, alle mensen dromen toch over trio's met een eenhoorn
Boks.quote:
quote:Op donderdag 24 januari 2013 19:06 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Boks.
En laat hem lekker in de us sc joh.
(zeg tegen hem: Joden mogen heus niet naar de speeltuin, is verboden, maar jij bent te dom en weet niks van geschiedenis af xD)
En dan express grammatica fouten hihihi
Tuurlijkquote:Op donderdag 24 januari 2013 19:13 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ik vraag me af of ik die van jou wel serieus moet nemen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 24 januari 2013 19:17 schreef Taexon het volgende:
[..]
TuurlijkNou hij gaat wel in vanaf zaterdag dus wie weetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tax wil tetten :)!
quote:
Je zal het meemakenquote:Op donderdag 24 januari 2013 19:18 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Nou hij gaat wel in vanaf zaterdag dus wie weet
Je ging er wel elke keer op in hoorquote:Op donderdag 24 januari 2013 19:20 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Tsjah, ik wou er ook niet over beginnen
[..]
Oké ik hou al op
Oh help wat een verschrikkelijk ding.quote:Op donderdag 24 januari 2013 19:20 schreef supersof het volgende:
iemand van ons moet lapo hebben, dan kunnen we de oude OP doen
aan jou de eer, ik zit mobielquote:Op donderdag 24 januari 2013 19:20 schreef supersof het volgende:
iemand van ons moet lapo hebben, dan kunnen we de oude OP doen
Als een vrouw moet je voor jezelf opkomen.quote:Op donderdag 24 januari 2013 19:21 schreef supersof het volgende:
[..]
Je ging er wel elke keer op in hoor
die van rock was wel goedquote:Op donderdag 24 januari 2013 19:21 schreef JRRY het volgende:
[..]
Oh help wat een verschrikkelijk ding.
Ja, maar je kunt het ook laten gaan. Dit had niks te maken met vrouwenrechten ofzoquote:Op donderdag 24 januari 2013 19:21 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Als een vrouw moet je voor jezelf opkomen.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
quote:Op donderdag 24 januari 2013 19:23 schreef supersof het volgende:
[..]Ahw wat leuk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Das waar, maar ik kan er niet tegen, is serieus al 10e keer ofzo, voordat je op FOK! kwam begon het alquote:Op donderdag 24 januari 2013 19:22 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja, maar je kunt het ook laten gaan. Dit had niks te maken met vrouwenrechten ofzo
niks maar ik moest opeens aan hem denken gvdquote:Op donderdag 24 januari 2013 19:23 schreef Taexon het volgende:
[..]
Wat heeft Peter hier nou weer mee te maken
Ja okee, dan snap ik wel dat je het vervelend vindquote:Op donderdag 24 januari 2013 19:24 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Das waar, maar ik kan er niet tegen, is serieus al 10e keer ofzo, voordat je op FOK! kwam begon het al
Ja toch!quote:
Op random momenten aan peter denken is kutquote:Op donderdag 24 januari 2013 19:24 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
niks maar ik moest opeens aan hem denken gvd
Ja maakt niet uit wie hem heeft.quote:
it dusn't metterquote:Op donderdag 24 januari 2013 19:27 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja maakt niet uit wie hem heeft.
woooow, dat doe je goedquote:Op donderdag 24 januari 2013 19:27 schreef JRRY het volgende:
8,9 voor lesgeven aan bruggers voor bsm
nogal ja, helemaal omdat je dan moet lachen en dan gewoon niet meer kan stoppenquote:Op donderdag 24 januari 2013 19:26 schreef Taexon het volgende:
[..]
Op random momenten aan peter denken is kut
beweging sport en maatschappijquote:Op donderdag 24 januari 2013 19:28 schreef supersof het volgende:
[..]
woooow, dat doe je goedwat is bsm?
Vervelende peter is vervelend..quote:Op donderdag 24 januari 2013 19:28 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
nogal ja, helemaal omdat je dan moet lachen en dan gewoon niet meer kan stoppen
oh is dat leuk?quote:
gymquote:Op donderdag 24 januari 2013 19:30 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ja eigenlijk gewoon 3 uurtjes extra gym![]()
En af en toe ook theoriedingetjes, maar heel weinig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |