Beste Fokkers,
Afgelopen zaterdag was ik op een verjaardag van een goede vriend van mij. De meeste mensen daar kende ik wel al maar toch ben ik aan de praat gekomen met een meisje die ik nog niet kende. Een tijdje mee staan praten, wat een prima vloeiend gesprek was. Niet dat we helemaal van de buitenwereld waren afgesloten, want ik ben eigenlijk een vrij sociale jongen die liever met meerdere mensen tegelijk praat.
Op gegeven moment moest zij weg en naar een andere verjaardag. Ze zei steeds; ja, ik ga zo maar ik heb nog geen zin bladiebladie bla. Stiekem vond ik het wel jammer dat ze weg ging dus ik vroeg of ze later die avond naar de stad zou gaan. Het antwoord was ja. Nou prima, haar nummer ook gekregen, stap 1 is redelijk gezet.
Wij naar de stad met een groepje mensen, het was allemaal gezellig enzo. Aangezien ik haar nummer had en zij mijn nummer niet, was ik zo sociaal om te vragen of die andere verjaardag leuker was. Ik kreeg antwoord en ze vroeg meteen ook waar wij uithingen. Dus wij kwamen haar tegen en ze ging met ons mee. Lekker gezellig doen en alles. Ik kwam terug van de wc en ineens kwam zij in haar eentje naar mij toe lopen, vragen waar ik was en ineens zoende ze mij. Ik denk prima, niet verwacht, maar op zich geen enkel probleem. Ik heb niet de hele avond met haar gestaan want zoals ik al zei, ik ben vrij sociaal ingesteld haha. Gelukkig was zij ook zo.
Die goede vriend van mij heeft een vriendin die ook weer vrienden is met het meisje in kwestie. Mijn buddie's vriendin vroeg aan haar of ze bij ons wilde slapen (op zich had ze makkelijk thuis kunnen slapen). Ik sliep bij die vriend van mij en zijn vriendin ook. Dus het meisje in kwestie ging gewoon mee en zou dan in 'mijn bed' slapen. Ze vond het niet erg blijkbaar. Dat was op zich wel te merken. Want ik ben gewoon naar bed gegaan zonder iets van haar te verwachten maar, ze ging gewoon tegen mij aan liggen etc. (geen magic onder de lakens gehad..). Ze deed heel lief tegen mij alsof we al jaren een relatie hadden, heel vreemd. Het bleef bij zoenen enzo.
Leuk meisje is het zeker alleen ik heb nog niet echt perse het doel om iets van haar te willen. Ik wil haar eigenlijk beter leren kennen. Wij appen redelijk veel, niet constant (wij hebben ook een leven natuurlijk). Soms stuurt zij mij een appje en ik haar soms, beetje flirten weet je wel. Ze antwoordt ook niet onmiddelijk, soms duurt dat even.
Nu ben ik benieuwd hoe jullie er tegen aan kijken. Zou ik een kans maken of was het gewoon leuk voor 1 keer? Ik moet er wel bij zeggen dat ik niet heel snel hecht aan iemand omdat ik snel bang ben om gekwetst te worden. Komt mede door mijn eerdere relaties.
Hopelijk vinden jullie het verhaal de moeite om te lezen gezien de lengte (korter is niet mogelijk, sorry haha)