abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_121987676
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 15:14 schreef chantalle01 het volgende:
Ik weet het gewoon allemaal niet, aan de ene kant zou ik er alles voor over hebben om weer bij hem te zijn, maar ergens weet ik dat dit niet kan.

Ik probeer zo min mogelijk contact met hem te hebben en ik sms hem nooit meer vanuit mijn kant, sinds dat het uit is. Als er contact is via sms dan is het altijd vanuit zijn kant.

Misschien wil ik hem wel blijven zien, ook al is het niet goed voor mij.

Vanavond zie ik hem weer, en dit keer kan het echt niet anders. We hebben gesprekken op scouting met het bestuur en daar moet iedereen bij zijn.
Kun je hem misschien vragen voorlopig niet meer te smsen?
pi_121988230
Als je hem terug wilt moet je juist helemaal niks meer van je laten horen
  donderdag 24 januari 2013 @ 18:42:57 #28
348450 ikjijallebei
luiheid uitgevonden
pi_121994989
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 15:55 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
Als je hem terug wilt moet je juist helemaal niks meer van je laten horen
Dit.

En ik zou sowieso het contact tot 0 proberren terug te schroeven.
pi_121995389
Ik vind het heel mooi om te lezen dat jullie toch een leuke avond hebben gehad!
Wat mij het handigste lijkt om nu te doen is laten weten dat je er altijd voor hem zult zijn, no matter what! En het voor de rest zo laten, waarschijnlijk komt hij er nog wel achter wat hij allemaal aan je mist!
Sterkte & succes!
pi_122002674
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 18:52 schreef xxilovehim het volgende:
Ik vind het heel mooi om te lezen dat jullie toch een leuke avond hebben gehad!
Wat mij het handigste lijkt om nu te doen is laten weten dat je er altijd voor hem zult zijn, no matter what! En het voor de rest zo laten, waarschijnlijk komt hij er nog wel achter wat hij allemaal aan je mist!
Sterkte & succes!
Juist niet laten weten dat je er altijd voor hem bent. Juist laten weten dat het graag of helemaal niet is.

Als je dat laat weten dan is het voor hem mooie uitgangspositie, " ik zie wel wat ik doe kan later altijd nog terug".

Als ze laat zien dat ze verder gaat met d'r leven en het heeft geaccepteerd dan zal die jongen OF haar niet missen, en de situatie blijft zoals het is. OF hij gaat haar misschien missen en denkt jaa...maar ze was eigenlijk toch wel een stuk leuker dan ik dacht. En mis d'r toch wel meer.

Dat missen gaat niet gebeuren als hij any day terug kan komen bij haar en hij weet dat ze toch wel hopeloos blijft wachten. Maar als hij ineens gaat denken...hmm...straks ben ik dr ECHT kwijt, dan worden de zaken wel anders.

En als hij er dan nog zo over denkt dan is het nou een keer zo.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')