Ik denk dat ie bedolven wordt door cadeautjesquote:Op donderdag 24 januari 2013 14:37 schreef Verbodsbord het volgende:
Hij krijgt vast een berg cadeautjes.
quote:Op donderdag 24 januari 2013 14:38 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik denk dat ie bedolven wordt door cadeautjes
Iedereen's mening staat gelijk.quote:Op donderdag 24 januari 2013 15:19 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Jij bent hier net een kwartiertje dus jouw mening telt niet
Behalve die van kinderverkrachters, dat moge duidelijk zijn.quote:Op donderdag 24 januari 2013 15:26 schreef RicksTales het volgende:
[..]
Iedereen's mening staat gelijk.
Jij bent hier minder lang dan ik dus hoi.quote:Op donderdag 24 januari 2013 15:19 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Jij bent hier net een kwartiertje dus jouw mening telt niet
Maar wel 11 x zoveel postsquote:Op donderdag 24 januari 2013 15:38 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Jij bent hier minder lang dan ik dus hoi.
Niet iets om trots op te zijn.quote:Op donderdag 24 januari 2013 16:04 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Maar wel 11 x zoveel posts
Jawel, ik heb een screenshot van toen ik 5000 posts had ingelijst en boven mijn bed gehangen.quote:Op donderdag 24 januari 2013 16:04 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Niet iets om trots op te zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is niet wat je denkt dat ik zoek.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |