Voor de FMT-ers die op zoek zijn naar broodnodige ontspanning voor/tijdens/na een vraag, is dit topic speciaal geopend!quote:Slowchat ontstaat wanneer twee of meer mensen het forum gaan beschouwen als een chatbox en in zeer korte tijd een topic volstouwen met de meest nutteloze onzin. Op dat moment is het voor die mensen allemaal heel leuk en gezellig, maar als andere mensen dan het topic proberen te lezen haken ze gegarandeerd halverwege af. Om de één of andere vage reden gebeurt het vaak 's nachts....
Realistisch doelquote:Op donderdag 24 januari 2013 12:44 schreef picodealion het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. Ik wil de beste zijn.
Daar geloof ik niks vanquote:
Ik had (veel) hoger verwacht.quote:
Ik kies ervoor om het representatief te laten zijnquote:Op donderdag 24 januari 2013 13:13 schreef wyccie het volgende:
Totaal niet representatief voor je intelligentie.
Ik heb niet voor niks VMBO moeten doen.quote:Op donderdag 24 januari 2013 13:09 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Ik had (veel) hoger verwacht.
Heb jij vmbo gedaan? Dacht dat jij nu HBO deed of had gedaan.quote:Op donderdag 24 januari 2013 13:19 schreef Sands het volgende:
[..]
Ik heb niet voor niks VMBO moeten doen.
Ach, ik heb VWO'ers gekend die te dom waren om friet te bakken. Ze konden misschien wel goed leren, maar daar was ook alles mee gezegd.quote:Op donderdag 24 januari 2013 13:19 schreef Sands het volgende:
[..]
Ik heb niet voor niks VMBO moeten doen.
Auquote:Op donderdag 24 januari 2013 13:22 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Ach, ik heb VWO'ers gekend die te dom waren om friet te bakken. Ze konden misschien wel goed leren, maar daar was ook alles mee gezegd.
Niet jijquote:
Ah, au indeed. Sorry!quote:Op donderdag 24 januari 2013 13:28 schreef innepin het volgende:
Ik ging laatst mijn dochters van het kinderdagverblijf halen en daarna friet eten. Dus voor het weggaan vast de frituurpan aangezet, want dan is ie als je thuiskomt alvast warm genoeg, friet erin en wachten maar.
En toen gebeurde er niks.
Want er zit een draaiknop op en in het schemerlicht had ik niet gezien dat hetgeen waarvan ik dacht dat het de bovenkant was, daadwerkelijk de onderkant was. Dus het frituurvet was zo'n 40 graden, niet 180.
quote:Op donderdag 24 januari 2013 13:25 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik kan ook geen friet bakken hoor, nog nooit gedaan in ieder geval
Je maakt zelf ook nooit frietquote:
Pan aan.quote:Op donderdag 24 januari 2013 13:25 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik kan ook geen friet bakken hoor, nog nooit gedaan in ieder geval
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |