SPOILER: Winterefteling - Verzet, datum nader te bepalenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet 16 Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja!!quote:
Want jouw kids zijn
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Er zijn mensen die iets onder een badjas dragen?A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Die zullen er vast zijn jaquote:Op donderdag 24 januari 2013 11:00 schreef Fera het volgende:
Er zijn mensen die iets onder een badjas dragen?![]()
![]()
Da's wel een raar concept; je aankleden en dan een badjas aan....quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:00 schreef Fera het volgende:
Er zijn mensen die iets onder een badjas dragen?Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Mijn moeder gelukkig.quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:00 schreef Fera het volgende:
Als ik me aan het klaarmaken ben lingerie, anders niks.quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:00 schreef Fera het volgende:
Er zijn mensen die iets onder een badjas dragen?“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:00 schreef Fera het volgende:
Er zijn mensen die iets onder een badjas dragen?
ik heb nu ook gewoon een pyjama aan hoor
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
quote:
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
quote:
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Behalve als het heel koud is, dan heb ik ook nog wel eens een pyjamabroek en top aan onder m'n witte badjas.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Mijn neefje van 2 heeft net de telefoon ontdekt. Nu word ik elke dag gebeld voor lange gesprekken over cars en bouwen.![]()
Ja, dan wel inderdaad.quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als ik me aan het klaarmaken ben lingerie, anders niks.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
ja die zijn er.quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:00 schreef Fera het volgende:
Jij blijquote:Op donderdag 24 januari 2013 11:01 schreef MeneerLogica het volgende:
Mijn neefje van 2 heeft net de telefoon ontdekt. Nu word ik elke dag gebeld voor lange gesprekken over cars en bouwen.
[b]AirwiN schreef [/b]
Lief.quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:01 schreef MeneerLogica het volgende:
Mijn neefje van 2 heeft net de telefoon ontdekt. Nu word ik elke dag gebeld voor lange gesprekken over cars en bouwen.![]()
Maar op den duur ook vervelend.
quote:Dat inderdaad. Eerste keer was leuk, maar elke dag en soms tijdens eten word vervelend. Toch als ik hem eenmaal mijn naam blij hoor roepen en daarna brabbelt wat hij doet is het hem natuurlijk alweer vergeven. Maar zijn mama moet ook af en toe zeggen dat ik geen tijd hebquote:Op donderdag 24 januari 2013 11:02 schreef Fera het volgende:
[..]
Lief.![]()
Maar op den duur ook vervelend.![]()
![]()
Lucy?quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:03 schreef LovelyLady het volgende:
Ik wil Lucy wel onder mijn badjas![]()
![]()
wie wat?quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:03 schreef LovelyLady het volgende:
Ik wil Lucy wel onder mijn badjas![]()
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
quote:
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |