Maar wel flirten en haar nummer geaccepteerd. Sukkelquote:Op donderdag 24 januari 2013 10:42 schreef datismijnmening het volgende:
Ja, na een hoop geflirt gaf een meisje mij haar nummer. Maar nooit wat mee gedaan want ik had al een vriendin
Wat is er nou weer mis met flirten?quote:Op donderdag 24 januari 2013 10:43 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Maar wel flirten en haar nummer geaccepteerd. Sukkel
In Indiaquote:Op donderdag 24 januari 2013 10:46 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Nee, ik ben wel ooit aangerand in de trein, telt dat ook?
Dan wisselen ze nummers uit om samen te zweren tegen de NS.quote:Op donderdag 24 januari 2013 10:53 schreef HenkvdStap het volgende:
Ik denk momenteel in Nederland dat niemand iemands nummer zou vragen. Ik lees al veel berichten over mensen die boos zijn op de dienstregeling Treinreizigers-zijn-het-beu Ik denk dat momenteel veel mensen geïrriteerd naar elkaar kijken i.p.v. flirtend
Nederlandquote:Op donderdag 24 januari 2013 11:02 schreef Angel-Joy het volgende:
Nee, maar wel nageroepen door 3 negers dat ze me gingen verkrachten in de buurt van Bijlmer, telt dat ook?
Haha die berichtjes waren dan ook geniaal.quote:Op donderdag 24 januari 2013 12:03 schreef 2cv het volgende:
Wel eens geprobeerd om via Rails (dat blaadje, niet dat spul waar de treinen op zouden moeten rijden) in contact te komen met een leuke meid (zag er tof uit, niet mee gesproken). Nooit meer iets van gehoord.
Wat is zo'n gast nou denkende.quote:Drie jaar geleden nam ik, alternatief geklede jongen van 1.64m met Nirvana-shirt en paardenstaart, de trein van 11.51u van Amsterdam Centraal naar Den Helder. Bij Amsterdam Sloterdijk stapte jij in. Blond meisje, kort rokje, vrouwelijke vormen, en lezend in de Viva van 23 februari 2010. Je keek me enkele seconden onderzoekend aan en sindsdien ben ik verliefd op je. Lange tijd durfde ik niets te ondernemen, maar nu trek ik de stoute schoenen aan. Koffie? Groetjes, Wilbert.
Ligt eraan, was het spannend?quote:Op donderdag 24 januari 2013 10:46 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Nee, ik ben wel ooit aangerand in de trein, telt dat ook?
Nee, want dan was het allang gebeurd ook.quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:02 schreef Angel-Joy het volgende:
Nee, maar wel nageroepen door 3 negers dat ze me gingen verkrachten in de buurt van Bijlmer, telt dat ook?
Neequote:Op donderdag 24 januari 2013 12:03 schreef 2cv het volgende:
Wel eens geprobeerd om via Rails (dat blaadje, niet dat spul waar de treinen op zouden moeten rijden) in contact te komen met een leuke meid (zag er tof uit, niet mee gesproken). Nooit meer iets van gehoord.
echte liefde ditquote:Op donderdag 24 januari 2013 11:12 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Hey, maar ze riepen het wel met hartstocht
Ik voelde rillingen
Dat is nog eens emancipatie, meisjes die jongens aanranden. Hoewel, was het wel ongewenst?quote:Op donderdag 24 januari 2013 10:52 schreef Aldo-MC het volgende:
Ben een keer aangerand, paar jonge meiden van ca 15/16 die bij het uitstappen in mn kont knepen
Laatst wel een leuk gesprek met een meidje en nummer gekregen, maar die had een kind en praatte net als Ali B dus misschien was ze wel een hoer
Dat blad wordt niet meer uitgegeven of wel? Er zijn wel een aantal sites waarop je berichten kan plaatsen als je een bepaald persoon nog is zou willen ontmoeten nadat je hem/haar in de trein tegenkwam. Ik vind dat wel wat hebben...:)quote:Op donderdag 24 januari 2013 12:03 schreef 2cv het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |