Heb ik nietquote:Op donderdag 24 januari 2013 10:25 schreef datismijnmening het volgende:
Even een stoommachine erop zetten
Strijkbout met stoomoptie?quote:Op donderdag 24 januari 2013 10:28 schreef very het volgende:
[..]
Heb ik niet
Kan je die ergens huren? Of kan ik dat ergens laten doen?
Volgens mij kun je die bij de wasstraat gebruiken, weet ik alleen niet zekerquote:Op donderdag 24 januari 2013 10:28 schreef very het volgende:
[..]
Heb ik niet
Kan je die ergens huren? Of kan ik dat ergens laten doen?
ik zal eens kijken of ik wat kan vinden.quote:Op donderdag 24 januari 2013 10:30 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Volgens mij kun je die bij de wasstraat gebruiken, weet ik alleen niet zeker
Niet morsen?quote:Op donderdag 24 januari 2013 12:55 schreef very het volgende:
[..]
ik zal eens kijken of ik wat kan vinden.
En hoe voorkom ik zulk soort plekken in de toekomst?
het zijn geen morsvlekken...ze zitten op meerdere plekken op mijn stoel.quote:
Top! Bedankt! Ga ff kijkenquote:Op donderdag 24 januari 2013 13:05 schreef Mirjam het volgende:
bekledingreiniger?
kun je bij de kruidvat kopen, zit in een spuitbus
Nee bedankt...ondanks dat het vlekgevoelig is vind ik een licht interieur echt superchill.quote:Op donderdag 24 januari 2013 13:43 schreef BezigAapje het volgende:
Stoelen donker laten bekleden![]()
Hoef je niet ieder halfjaar de stomer erop te zetten ook!
Ook die tip houd ik in gedachtenquote:Op donderdag 24 januari 2013 13:45 schreef vosss het volgende:
Vaatdoek erop en vervolgens met een stoomstrijkijzer erover heen. Met beleid.
Succes
dankuquote:Op donderdag 24 januari 2013 13:56 schreef Scorpie het volgende:
Een extractor gebruiken. PTA / Het grote autowas en -poets topic #10 hier kan je even vragen of iemand je kan helpen, ikzelf heb er geen 1 echter.
PMquote:
Remmenreiniger? Is dat niet wat grof spul?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 10:12 schreef Posergoth6667 het volgende:
remmenreiniger en een poetsdoek doet wonderen
Geen ideequote:Op vrijdag 1 februari 2013 11:13 schreef Posergoth6667 het volgende:
hoezo? heb ik wel vaker gebruikt voor mijn bekleding. alleen niet op plastic (dashboard bijvoorbeeld) gebruiken, kan een beetje wit uitslaan.
kauwgom of vlekken uit de bekleding van je stoel halen gaat echt heel makkelijk ermee, is mijn ervaring
Welk merk gebruik je?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 11:18 schreef Posergoth6667 het volgende:
gebruik het voor:
keukenkastjes schoonmaken
woonkamertafel schoonmaken
aanrecht schoonmaken (vetspetters van bakken enzo)
ontvetten voor het verven
autoramen binnenkant schoonmaken
bekleding schoonmaken
grove vlekken uit kleding halen
etc etc etc.
welk merk ze hebben. die ik nu heb was geloof ik 24 bussen voor 24 euro ofzo. (op een beurs gekocht)quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |