Vergeet ik hierop te reageren, maar wat fijn dat het slapen beter lijkt te gaan in het kleinere kamertje! Hopelijk zet de trend zich voort.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:51 schreef Zoë23 het volgende:
Fijn nijna, klinkt goed!
Hier is het slapen enorm verbeterd sinds ze op het andere kamertje ligt. Geen gedoe meerWel regelmatig wakker maar dat is gewenning denk ik, als het terug in bed leggen enz maar geen drama is vind ik het zo eerst al een hele verbetering
Het is echt een vechtertje, geeft zich niet over aan moeheid. Ze is ook echt boos als ze moe is, maar eerder op bed doen oid helpt niet. Als ze snachts wakker wordt, huilt ze omdat ze moe is denk ik, honger is het niet.. Maar zelf in slaap vallen dat gaat gewoon niet. Wakker worden schijnt normaal te zijn maar op een gegeven moment moeten ze toch zelf weer in slaap vallen.quote:Op maandag 28 januari 2013 09:40 schreef _Bar_ het volgende:
houd ze zichzelf misschien wakker? lastig hoor Zoë
Hoe is het er nu mee? Was je vorige week nog bij de ha langs gegaan?quote:Op donderdag 24 januari 2013 10:02 schreef mikoxx het volgende:
Ik gooide hem dicht, maar zit mobiel. Kan mijn laatste post nu niet herhalen.
Kortgezegd: help! :-(
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |