quote:Op donderdag 24 januari 2013 00:31 schreef supersof het volgende:
maak een nieuwe, een leuke met vrolijke kleuren
ik wil het liefste niks nemen. Wil er niet aan wennen.quote:Op donderdag 24 januari 2013 00:27 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat is het enige dat ik wel neem als ik hoofdpijn heb
waaromquote:
Roald heeft hem gejat. Boycot allesquote:
Ja, en dan doe ik dat, en dan is tie morgen weer weg..quote:Op donderdag 24 januari 2013 00:31 schreef supersof het volgende:
maak een nieuwe, een leuke met vrolijke kleuren
nou enquote:Op donderdag 24 januari 2013 00:31 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Ja, en dan doe ik dat, en dan is tie morgen weer weg..
Neequote:Op donderdag 24 januari 2013 00:32 schreef supersof het volgende:
[..]
nou endoe die van beach. die was echt grappig
Je hebt helemaal gelijk met je TTquote:
te weinig kleur imoquote:Op donderdag 24 januari 2013 00:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
NeeGewoon die van Brownie. die was het best
Wel lekker strak.quote:
Ja, maar er mag van mij wel een welkomstplaatje, iets vrolijker.quote:
Nahquote:Op donderdag 24 januari 2013 00:33 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja, maar er mag van mij wel een welkomstplaatje, iets vrolijker.
ja dat kan er toch ook bijquote:Op donderdag 24 januari 2013 00:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nahdan komt het er zo kitcherig uit te zien. Juist een zelfgekozen pic van de topic-opener is beter.
Leuke babe-hunk dus
Waar val jij eigenlijk op Stuartquote:Op donderdag 24 januari 2013 00:35 schreef Stuart het volgende:
Ik kijk nooit echt naar een OP eigenlijk
Op blond en niet te groot (dus <1.75cm)quote:
Ja kom op. Dat mag wel wat specifiekerquote:Op donderdag 24 januari 2013 00:36 schreef Stuart het volgende:
[..]
Op blond en niet te groot (dus <1.75cm)
Welnee joh, ik heb niet zoveel eisen en het blond is ook niet doorslaggevend hoorquote:Op donderdag 24 januari 2013 00:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja kom op. Dat mag wel wat specifieker
Weltrustenquote:Op donderdag 24 januari 2013 00:38 schreef Stuart het volgende:
* Stuart gaat slapen lieve mensen![]()
Welterusten allen![]()
quote:
Truste!quote:Op donderdag 24 januari 2013 00:38 schreef Stuart het volgende:
Welterusten allen![]()
irl lachen om internetquote:
Slaap lekker stuquote:Op donderdag 24 januari 2013 00:38 schreef Stuart het volgende:
Welterusten allen![]()
ROFLOL.quote:Op donderdag 24 januari 2013 00:40 schreef supersof het volgende:
[..]
irl lachen om internet
ik vind hem goed rock
Ja, ik voel jouquote:Op donderdag 24 januari 2013 04:53 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
ja echt wel, beter lag je nog in bed
04:30 opgestaanquote:Op donderdag 24 januari 2013 06:26 schreef ChesterPerry het volgende:
Ben je nog wakker, of ben je net opgestaan
doe even normaal alsjeblieft, wat ga je vandaag doen?quote:
verstandigquote:Op donderdag 24 januari 2013 09:40 schreef Taexon het volgende:
Mogguu even dagje thuis uitzieken dus een vrije dag genomen
neequote:Op donderdag 24 januari 2013 10:07 schreef supersof het volgende:
goedemorgenhebben we er zin in vandaag
jaquote:
Ja 3 uur achter de pc kloten en dan weer naar huisquote:Op donderdag 24 januari 2013 10:44 schreef supersof het volgende:
[..]
ja
ah kom op prom, bijna weekend
oh mooi tochquote:Op donderdag 24 januari 2013 10:45 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ja 3 uur achter de pc kloten en dan weer naar huis
dus je koopt een nieuwe mobiel ipv opladerquote:Op donderdag 24 januari 2013 10:57 schreef Angel-Joy het volgende:
Jongens, ik heb de Sony Xperia U besteld(black&pink)
en mijn mobiel is net overleden omdat de oplader het niet meer doet
oke spannendquote:Op donderdag 24 januari 2013 10:57 schreef Angel-Joy het volgende:
Jongens, ik heb de Sony Xperia U besteld(black&pink)
en mijn mobiel is net overleden omdat de oplader het niet meer doet
Moest sowieso een nieuwe mobiel, dus nu heb ik het maar gewoon gedaan ipv eerst een oplader kopen, 1 week gebruiken en dan nieuwe mobielquote:Op donderdag 24 januari 2013 10:58 schreef supersof het volgende:
[..]
dus je koopt een nieuwe mobiel ipv oplader
oooh okee ja dan is het wel logischquote:Op donderdag 24 januari 2013 11:03 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Moest sowieso een nieuwe mobiel, dus nu heb ik het maar gewoon gedaan ipv eerst een oplader kopen, 1 week gebruiken en dan nieuwe mobiel
dat is kut ja. teveel controle op kantoor?quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:06 schreef promisionxexposed het volgende:
Dorst maar je mag niet drinken achter die kutpc's
ga dan naar de wc en drink daar waterquote:Op donderdag 24 januari 2013 11:06 schreef promisionxexposed het volgende:
quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:06 schreef sararaats het volgende:
[..]
dat is kut ja. teveel controle op kantoor?
Zit op schoolquote:Op donderdag 24 januari 2013 11:06 schreef sararaats het volgende:
[..]
dat is kut ja. teveel controle op kantoor?
ok, dat wist ik niet eens maar ook kut hé.quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:07 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Zit op schoolmaar ze controleren veel ja
ohja daar dacht ik niet aanquote:Op donderdag 24 januari 2013 11:07 schreef supersof het volgende:
[..]
ga dan naar de wc en drink daar water
Haha ben geen verwend rotkind die random nieuwe dingen koopt hoorquote:Op donderdag 24 januari 2013 11:04 schreef supersof het volgende:
[..]
oooh okee ja dan is het wel logisch
Daar dacht ik ook niet aan hoor, en ik heb geen reden.quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:08 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ohja daar dacht ik niet aanblond
oke ik dacht alquote:Op donderdag 24 januari 2013 11:09 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Haha ben geen verwend rotkind die random nieuwe dingen koopt hoor
Milka Caramel
Al gegaan?quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:08 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ohja daar dacht ik niet aanblond
he jochiequote:
Ja, maar ik voel me nu net weer als vroeger, toen ik zo'n bloempot kapsel had met een piepstem..quote:
jaaa, na het sporten ookquote:Op donderdag 24 januari 2013 11:12 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ja echt heerlijk is drinken als je dorst hebt
Aaaaaaaaaaaach wat schattigquote:Op donderdag 24 januari 2013 11:12 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ja, maar ik voel me nu net weer als vroeger, toen ik zo'n bloempot kapsel had met een piepstem..
Ik ga wel weer wegquote:Op donderdag 24 januari 2013 11:13 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Aaaaaaaaaaaach wat schattig
doei dientje, succes met werkenquote:Op donderdag 24 januari 2013 11:17 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ik ga wel weer weg
tot vanaaf allemaal![]()
doei Dientjequote:Op donderdag 24 januari 2013 11:17 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ik ga wel weer weg
tot vanaaf allemaal![]()
ben nu op stage mag drinken wat ik wil, kijken wat ik wil en doen wat ik wilquote:Op donderdag 24 januari 2013 11:06 schreef promisionxexposed het volgende:
Dat is fijn voor jequote:Op donderdag 24 januari 2013 11:37 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
ben nu op stage mag drinken wat ik wil, kijken wat ik wil en doen wat ik wil
awh noesquote:Op donderdag 24 januari 2013 11:52 schreef msacras het volgende:
Mijn telefoon heeft zelfmoord gepleegd
ah klotequote:Op donderdag 24 januari 2013 11:54 schreef msacras het volgende:
[..]
van de trap gesprongen
pics volgen, je ziet wel op fb
omg noooooquote:
Ja ik vind hem echt goed van rockquote:Op donderdag 24 januari 2013 12:10 schreef Conflict het volgende:
Haha die OP![]()
Veel leuker trouwens, telkens een andere!
Die andere die Rock had gemaakt toen vond ik ook mooi mja toen werd het opeens weer veranderdquote:Op donderdag 24 januari 2013 12:11 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja ik vind hem echt goed van rock![]()
Ja idd, die gele oranje dingen?quote:Op donderdag 24 januari 2013 12:12 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Die andere die Rock had gemaakt toen vond ik ook mooi mja toen werd het opeens weer veranderd
nee toen kwam die van Brownie weer omdat ze die mooier vonden ofzoquote:Op donderdag 24 januari 2013 12:13 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja idd, die gele oranje dingen?
die van beach
ja maar die gele oranje dingen van rock, bedoel je die?quote:Op donderdag 24 januari 2013 12:14 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
nee toen kwam die van Brownie weer omdat ze die mooier vonden ofzo
oh ja die vond ik leukquote:Op donderdag 24 januari 2013 12:15 schreef supersof het volgende:
[..]
ja maar die gele oranje dingen van rock, bedoel je die?
ja ik ook welquote:Op donderdag 24 januari 2013 12:15 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
oh ja die vond ik leuk
Nee ik bedoelde oranje banners die Rock had gemaaktquote:Op donderdag 24 januari 2013 12:16 schreef Conflict het volgende:
Dat plaatje in die discotheek? Die vond ik erg mooi! Maar dan veranderen jullie die OP toch gewoon af en toe?
diddllinaquote:
wie is polly?quote:
Oh ik kan dat programma niet zoquote:Op donderdag 24 januari 2013 12:19 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Dat meisje van room 402
haha ze staat in de OPquote:Op donderdag 24 januari 2013 12:20 schreef supersof het volgende:
[..]
Oh ik kan dat programma niet zo
Ja dat had ik al wel gezienquote:Op donderdag 24 januari 2013 12:21 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
haha ze staat in de OP
baasquote:Op donderdag 24 januari 2013 12:24 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja dat had ik al wel gezienIk sta er ook in lol
quote:
aawh wat lulligquote:Op donderdag 24 januari 2013 12:34 schreef supersof het volgende:
Noooes, je mag geen eten meenemen naar the script whut. Hoe overleef ik dat![]()
Jaaa ik stop wel wat in mn broekzakken ofzo. Maar dan moet ik daar ook drinken kopen. En ik heb nog maar tien euro, en dat is ook voor avond etenquote:Op donderdag 24 januari 2013 12:36 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
aawh wat lulliganders stiekem in je zak stoppen
dat is wel lullig inderdaad, anders een klein tasje meenemen en drinken in een geheim vakje doenquote:Op donderdag 24 januari 2013 12:38 schreef supersof het volgende:
[..]
Jaaa ik stop wel wat in mn broekzakken ofzo. Maar dan moet ik daar ook drinken kopen. En ik heb nog maar tien euro, en dat is ook voor avond eten
Ja ik neem mn rugzak mee denk ik. Dus als ik daarin iets creeerquote:Op donderdag 24 januari 2013 12:40 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
dat is wel lullig inderdaad, anders een klein tasje meenemen en drinken in een geheim vakje doen
heequote:
ja anders is het echt zondequote:Op donderdag 24 januari 2013 12:40 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja ik neem mn rugzak mee denk ik. Dus als ik daarin iets creeer
ja dat denk ik dus ook. Even kijken hoe ik dat ga doenquote:Op donderdag 24 januari 2013 12:43 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja anders is het echt zondedrinken is daar duur
wanneer ging je er naartoe? Morgen toch?quote:Op donderdag 24 januari 2013 12:44 schreef supersof het volgende:
[..]
ja dat denk ik dus ook. Even kijken hoe ik dat ga doen
ja morgenquote:Op donderdag 24 januari 2013 12:46 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
wanneer ging je er naartoe? Morgen toch?
aawh klinkt als een leuke dagquote:Op donderdag 24 januari 2013 12:51 schreef supersof het volgende:
[..]
ja morgeneerst dagje in utrecht, en dan komt een vriendin na haar tentamen naar utrecht toe en dan samen naar amsterdam
jaa heb er echt zin inquote:Op donderdag 24 januari 2013 12:53 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
aawh klinkt als een leuke dagwordt ook mooi weer morgen
ja -2 met zon, heerlijkquote:Op donderdag 24 januari 2013 12:55 schreef supersof het volgende:
[..]
jaa heb er echt zin inmooi weer?! Nog beter
Welke zaal spelen ze?quote:Op donderdag 24 januari 2013 12:51 schreef supersof het volgende:
[..]
ja morgeneerst dagje in utrecht, en dan komt een vriendin na haar tentamen naar utrecht toe en dan samen naar amsterdam
ooh nicequote:Op donderdag 24 januari 2013 12:56 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja -2 met zon, heerlijk
Ziggodome!quote:
nicequote:Op donderdag 24 januari 2013 12:58 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Oh goed geluid en mooie zaal had ik gehoord van iemand
Ja het is echt mooi weer vandaag! Lekker met hond gewandeld in de sneeuw.quote:Op donderdag 24 januari 2013 12:59 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
zeker, de zon schijnt nu al heerlijk
Ja ik zag een reclame op tvquote:Op donderdag 24 januari 2013 13:01 schreef promisionxexposed het volgende:
Van de buitenkant is de ziggodome wel lelijk
ja ach, als het binnen maar mooi isquote:Op donderdag 24 januari 2013 13:02 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ach ieder z'n smaak denk ik dan maar
Dat is het belangrijkste jaquote:Op donderdag 24 januari 2013 13:03 schreef supersof het volgende:
[..]
ja ach, als het binnen maar mooi isen warm
quote:Op donderdag 24 januari 2013 13:07 schreef promisionxexposed het volgende:
You're going through six degrees of seperation.
heb ik net op staanquote:
8 februari is al heel snel hoorquote:Op donderdag 24 januari 2013 13:09 schreef Ro-ald het volgende:
Duurt echt lang voor dat het 8 februari is.
Dan naar de 'De Melkweg' in Amsterdam.
En er komen dan 3 dj's die ik wil zien
Nog 15 dagen ongeveerquote:Op donderdag 24 januari 2013 13:10 schreef supersof het volgende:
[..]
8 februari is al heel snel hoor
Er zit ook gewoon veel waarheid in dat liedquote:Op donderdag 24 januari 2013 13:09 schreef supersof het volgende:
[..]
heb ik net op staancd staat aan, even in de sfeer komen
sowieso wel. anders loop je wel heel ver achterquote:
Wat is hun beste hit dan? En niet achterlopen gewoon niet van dat genre houdenquote:Op donderdag 24 januari 2013 13:11 schreef supersof het volgende:
[..]
sowieso wel. anders loop je wel heel ver achter
ja dat zekerquote:Op donderdag 24 januari 2013 13:11 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Er zit ook gewoon veel waarheid in dat lied
quote:Op donderdag 24 januari 2013 13:12 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Wat is hun beste hit dan? En niet achterlopen gewoon niet van dat genre houden
aawhquote:Op donderdag 24 januari 2013 13:13 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
haha krijg er gewoon tranen van
Lekker geslapenquote:
haten is verlatenquote:
Heerlijkquote:
Ja hoorquote:Op donderdag 24 januari 2013 13:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heerlijkjij ook?
en heb je al op je pc gekeken?
Promiquote:Op donderdag 24 januari 2013 13:16 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ach heb je wel een als het je bekend voorkomt
Fok-it
quote:
Ik vergeet gewoon 3 hele albums. Ik vind alles goed van zequote:Op donderdag 24 januari 2013 13:16 schreef Fok-it het volgende:
Je vergeet trouwens 1 van hun grootste hits
Wel wat beter. Met jou?quote:
Nou niet alles. Hall of Fame vind ik wel echt goed moet ik zeggenquote:Op donderdag 24 januari 2013 13:17 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik vergeet gewoon 3 hele albums. Ik vind alles goed van ze
mwa wel goed, beetje beginnend verkouden dus hoest me suf nuquote:Op donderdag 24 januari 2013 13:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wel wat beter. Met jou?
Ga zo maar even de stad in om cadeautje voor men pa te kopen. Lekker weer
Ik vind wel. maar welke vergeet ik volgens jou dan?quote:Op donderdag 24 januari 2013 13:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou niet alles. Hall of Fame vind ik wel echt goed moet ik zeggen
Nothingquote:Op donderdag 24 januari 2013 13:18 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik vind wel. maar welke vergeet ik volgens jou dan?
Haha sowieso vinden honden in de sneeuw banjeren geweldigquote:Op donderdag 24 januari 2013 13:18 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
mwa wel goed, beetje beginnend verkouden dus hoest me suf nu
Ik ga straks lekker naar huis en met de hond lopen, hij vindt dit weer prachtig
Ja is waar,quote:Op donderdag 24 januari 2013 13:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nothing
[..]
Haha sowieso vinden honden in de sneeuw banjeren geweldig
Ja ach van mij mag die shit wegquote:Op donderdag 24 januari 2013 13:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nothing
[..]
Haha sowieso vinden honden in de sneeuw banjeren geweldig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 24 januari 2013 13:21 schreef Angel-Joy het volgende:
Ik mag in een bar werken als ik op vakantie ben in China
Fooi krijgen
Gratis drankjes krijgen van vieze ouwe mannen
Met mijn salaris winkelen
Daarna zelf nog uitgaanlucky bitchSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
Gewoon sportschool.quote:Op donderdag 24 januari 2013 13:21 schreef Fok-it het volgende:
van mij ook hoor. Ik krijg met dit weer echt niet motivatie om te beginnen met sporten
ik ga vanmiddag weer lekker sportenquote:Op donderdag 24 januari 2013 13:21 schreef Fok-it het volgende:
van mij ook hoor. Ik krijg met dit weer echt niet motivatie om te beginnen met sporten
quote:Op donderdag 24 januari 2013 13:21 schreef Angel-Joy het volgende:
Ik mag in een bar werken als ik op vakantie ben in China
Fooi krijgen
Gratis drankjes krijgen van vieze ouwe mannen
Met mijn salaris winkelen
Daarna zelf nog uitgaanLeuk voor je.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
Ohja, goede, ik dacht ook al, ik doe hoodie aan, dus kan je in dat vakje ervoor ook wel drinken stoppen. Weet ook niet hoe dat gaat met jassen en fouilleren enzo.quote:Op donderdag 24 januari 2013 13:21 schreef Taexon het volgende:
Sof pakjes caprisone enzo zijn best plat die kan je makkelijk mee smokkelen
Ik weet alleen niet of er volledige foullering en visitatie is maar vaak niet op zo een concert :p
quote:Op donderdag 24 januari 2013 13:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Leuk voor je.Nee, echt een bar, maar je kan daar ook dansen(bovenverdieping), mijn moeder had daar ooit gewerktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Moet ik iets voor je meenemen?quote:![]()
Ga ik ook doen. Alleen het is best ver van huis en dus sneeuw en glad en koud en muhquote:
Gewoon naar binnen smokkelen?quote:Op donderdag 24 januari 2013 13:22 schreef supersof het volgende:
Ik stuurde een mailtje naar ziggodome of je eten mee mocht nemen, mocht niet, je kon wel eten halen bij la place.
Beste Ziggodome,
is het dan wel toegestaan om een flesje water mee te nemen? Ik vind La Place namelijk zo duur…
Groetjes Sophia.
LOL
Ja, stort dat geld maar op mijn rekeningquote:Op donderdag 24 januari 2013 13:23 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nee, echt een bar, maar je kan daar ook dansen(bovenverdieping), mijn moeder had daar ooit gewerkt
[..]
Moet ik iets voor je meenemen?
Maar je wilde toch ook gaan reizen enzo?quote:Op donderdag 24 januari 2013 13:23 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nee, echt een bar, maar je kan daar ook dansen(bovenverdieping), mijn moeder had daar ooit gewerkt
[..]
Moet ik iets voor je meenemen?
Geen idee. Altijd gratis met OV gegaan dusquote:Op donderdag 24 januari 2013 13:24 schreef Ro-ald het volgende:
Hoeveel kost eigenlijk bij jullie een buskaartje?
Hier kost het 3 euro voor een halfuur reizen
Dan blijf je lekker dik.quote:Op donderdag 24 januari 2013 13:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ga ik ook doen. Alleen het is best ver van huis en dus sneeuw en glad en koud en muh
zeurpietquote:Op donderdag 24 januari 2013 13:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ga ik ook doen. Alleen het is best ver van huis en dus sneeuw en glad en koud en muh
quote:
Mhaw dat vakje controleer ik echt altijd.. Sowieso doe ik bijna altijd volledige controlequote:Op donderdag 24 januari 2013 13:23 schreef supersof het volgende:
[..]
Ohja, goede, ik dacht ook al, ik doe hoodie aan, dus kan je in dat vakje ervoor ook wel drinken stoppen. Weet ook niet hoe dat gaat met jassen en fouilleren enzo.
Dat mis ik wel.quote:Op donderdag 24 januari 2013 13:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Geen idee. Altijd gratis met OV gegaan dus
ik reis gratisquote:Op donderdag 24 januari 2013 13:24 schreef Ro-ald het volgende:
Hoeveel kost eigenlijk bij jullie een buskaartje?
Hier kost het 3 euro voor een halfuur reizen
Of sparen voor een scootertje.quote:Op donderdag 24 januari 2013 13:25 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Dat mis ik wel.
Ik heb gewoon een OV-kaart.
oh jammerquote:Op donderdag 24 januari 2013 13:25 schreef Taexon het volgende:
[..]
Mhaw dat vakje controleer ik echt altijd.. Sowieso doe ik bijna altijd volledige controle
Ik dacht meer aan een klein cadeautje, maar nu krijg je niksquote:Op donderdag 24 januari 2013 13:24 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja, stort dat geld maar op mijn rekening
Dat is volgend jaarquote:Op donderdag 24 januari 2013 13:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar je wilde toch ook gaan reizen enzo?Als je dan elke dag aan het werk bent en savonds alleen maar uitgaat
Oke, noem dan eens iets chinees, wat je hier niet kunt krijgenquote:Op donderdag 24 januari 2013 13:26 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik dacht meer aan een klein cadeautje, maar nu krijg je niks
Hebberig
[..]
Dat is volgend jaar
Ik werk 's avonds en ga in de avond uit, dus heb overdag nog
Betekent niet dat alle producten ook hier naar toe komen. Sommige dingen hebben ze alleen daarquote:Op donderdag 24 januari 2013 13:27 schreef Ro-ald het volgende:
Niets,want overal staat Made in China op.
met wie ga je uit dan? nichtjes/neefjes?quote:Op donderdag 24 januari 2013 13:26 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik dacht meer aan een klein cadeautje, maar nu krijg je niks
Hebberig
[..]
Dat is volgend jaar
Ik werk 's avonds en ga in de avond uit, dus heb overdag nog
Uhmmmmm..quote:Op donderdag 24 januari 2013 13:27 schreef supersof het volgende:
[..]
Oke, noem dan eens iets chinees, wat je hier niet kunt krijgen
met dr moeder tochquote:Op donderdag 24 januari 2013 13:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
met wie ga je uit dan? nichtjes/neefjes?
krijg ik ook?quote:Op donderdag 24 januari 2013 13:28 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Uhmmmmm..
Geen idee.
Maar lijkt me wel grappig om voor jullie iets kleins mee te nemen wat door de brievenbus past
Jaa een ansichtskaart gewoonquote:Op donderdag 24 januari 2013 13:28 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Uhmmmmm..
Geen idee.
Maar lijkt me wel grappig om voor jullie iets kleins mee te nemen wat door de brievenbus past
Uitgaan met je ouders lijkt me echt zwaar kutquote:Op donderdag 24 januari 2013 13:28 schreef supersof het volgende:
[..]
met dr moeder tochdie werkt daar ook
Mijn ouders gaan niet eens uitquote:Op donderdag 24 januari 2013 13:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Uitgaan met je ouders lijkt me echt zwaar kut
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
Succes en veel plezierquote:Op donderdag 24 januari 2013 13:29 schreef Ro-ald het volgende:
Ik ga maar eens douchen,kamer opruimen en dan naar mijn ma
En als het je dan toch is gelukt, en ze zien het in de zaal dat je iets hebt, wat gebeurt er dan?quote:
quote:Op donderdag 24 januari 2013 13:30 schreef supersof het volgende:
[..]
Mijn ouders gaan niet eens uit
Doe het gewoon eens.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kijken hoe je het vind
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
Ja ik ging vorig jaar wel hoor, maar nu gewoon niet meer opeensquote:Op donderdag 24 januari 2013 13:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Doe het gewoon eens.Kijken hoe je het vind
Zolang het geen alcohol of water is meestal niksquote:Op donderdag 24 januari 2013 13:31 schreef supersof het volgende:
[..]
En als het je dan toch is gelukt, en ze zien het in de zaal dat je iets hebt, wat gebeurt er dan?
Ik heb mijn neef en mijn nichtjes jaquote:Op donderdag 24 januari 2013 13:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
met wie ga je uit dan? nichtjes/neefjes?
hoezo geen flesje dan?!quote:Op donderdag 24 januari 2013 13:35 schreef Taexon het volgende:
[..]
Zolang het geen alcohol of water is meestal nikszolang je maar niet uit een flesje gaat drinken..
Weet niet hoe streng dat is op concerten maar gewoon geen flesje gebruiken
En de Chinese muurquote:
Ja ik weet het. Wel vaak gezien ja. ook zo verlegenquote:Op donderdag 24 januari 2013 13:35 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik heb mijn neef en mijn nichtjes ja
Maar de chinezen daar zijn of preuts, of zitten in een bende(zo iets als in Amerika)
Maar ik ga daar niet heenquote:
Ja daaromquote:Op donderdag 24 januari 2013 13:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja ik weet het. Wel vaak gezien ja. ook zo verlegen
Oh okee, dus je kunt beter pakjes drinken meenemen. Dank voor de tipquote:
Wel twee keer de helft bieden he voor je zakje coke.quote:Op donderdag 24 januari 2013 13:38 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Maar ik ga daar niet heen
[..]
Ja daarom
Ik ga wel bij een bende, geweld, drugs en drank, het is fantastisch.
The Hungergames nog niet gezien hebbenquote:Op donderdag 24 januari 2013 13:39 schreef supersof het volgende:
vonden jullie the hungergames een leuke film? Of hebben jullie die net als ik ook nog niet gezien
Nog niet gezien maar staat wel al eeb jaar klaar op me laptopquote:Op donderdag 24 januari 2013 13:39 schreef supersof het volgende:
vonden jullie the hungergames een leuke film? Of hebben jullie die net als ik ook nog niet gezien
niet gezienquote:Op donderdag 24 januari 2013 13:39 schreef supersof het volgende:
Ik bied mezelf aanquote:Op donderdag 24 januari 2013 13:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wel twee keer de helft bieden he voor je zakje coke.
Grapje, wat wil je dan dushiquote:
ja ik weet hetquote:Op donderdag 24 januari 2013 13:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
The Hungergames nog niet gezien hebben![]()
Geweldige film
quote:Op donderdag 24 januari 2013 13:40 schreef Taexon het volgende:
[..]
Nog niet gezien maar staat wel al eeb jaar klaar op me laptopmisschien dit weekend maar eens kijken
Kunnen jullie samen kijkenquote:Op donderdag 24 januari 2013 13:40 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
niet gezienhaters gonna hate
Ja met uberslechte kwaliteit zeker. Zo`n film moet je gewoon in goede kwaliteit downloaden anders is het zondequote:Op donderdag 24 januari 2013 13:41 schreef supersof het volgende:
[..]
ja ik weet hetmaar ik kan niet omgaan met torrents he. Heb nu een link waar ik hem online kan kijken
chinese wietquote:Op donderdag 24 januari 2013 13:40 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik bied mezelf aan
[..]
Grapje, wat wil je dan dushi![]()
Hungergames is een spannend film supersof, zeker kijken!
Mij kan kwaliteit echt niet veel schelenquote:Op donderdag 24 januari 2013 13:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja met uberslechte kwaliteit zeker. Zo`n film moet je gewoon in goede kwaliteit downloaden anders is het zonde
Filmbarbaarquote:Op donderdag 24 januari 2013 13:42 schreef supersof het volgende:
[..]
Mij kan kwaliteit echt niet veel schelen
Oh dan nietquote:Op donderdag 24 januari 2013 13:43 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
misschien wil ik dat helemaal niet
Nee, ik vind kwaliteit gewoon niet zo belangrijk, als het maar een goede film isquote:
Naja oke dan. Wel kijken dan nuquote:Op donderdag 24 januari 2013 13:43 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee, ik vind kwaliteit gewoon niet zo belangrijk, als het maar een goede film is
Hahaquote:Op donderdag 24 januari 2013 13:42 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
chinese wiet
Klotetyfusbushoerenzooi rijdt voor mn neus weg
Zomaarquote:Op donderdag 24 januari 2013 13:43 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
misschien wil ik dat helemaal niet
Ja ik moet eerst naar de ah, broodjes halen voor morgen.quote:Op donderdag 24 januari 2013 13:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Naja oke dan. Wel kijken dan nuHij duurt wel lang trouwens
quote:
ohja, was ik vergeten sorryquote:
Gewoon jezelf soppen op KPD terwijl je vriendje in bed ligt, ja tog xxquote:Op donderdag 24 januari 2013 13:45 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja manwie doet dat nou niet
ja doe ik altijdquote:Op donderdag 24 januari 2013 13:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gewoon jezelf soppen op KPD terwijl je vriendje in bed ligt, ja tog xx
vieze CCquote:
wilde hem net openenquote:Op donderdag 24 januari 2013 13:49 schreef Taexon het volgende:
Het kpd mag hier in bed niet geopened worden
Dat topic met die gore plaatjes
puleeees noooooquote:Op donderdag 24 januari 2013 13:50 schreef Fok-it het volgende:
Heren Heren. we willen jullie naakt zien!
Deeltje 384 alweer
Of: A woman`s pleasure hihi. daar kijk jij zeker welquote:
eh neequote:Op donderdag 24 januari 2013 13:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Of: A woman`s pleasure hihi. daar kijk jij zeker wel
Ik weet wel een lekkere voor jouquote:Op donderdag 24 januari 2013 13:51 schreef Angel-Joy het volgende:
Zit er iets lekkers tussen?
Dm ff zijn username
Fok-it dm'de een lekker wijfquote:Op donderdag 24 januari 2013 13:53 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ik weet wel een lekkere voor jou
quote:Op donderdag 24 januari 2013 13:54 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Fok-it dm'de een lekker wijf
Maar vertel
Uitmaken en met mij nemen :$quote:Op donderdag 24 januari 2013 13:54 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ik mag ook niks van jou
ik weet niet of je hem wel aankanquote:Op donderdag 24 januari 2013 13:54 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Fok-it dm'de een lekker wijf
Maar vertel
Weet je tochquote:Op donderdag 24 januari 2013 13:54 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ik mag ook niks van jou
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |