SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Flikker toch op man, enkel de Marokkanen waren verantwoordelijk hiervoor. Belgen waren er nooit in betrokken; slechts het Marokkaanse tuig sloeg er weer op los.quote:Op donderdag 24 januari 2013 00:22 schreef MAHL het volgende:
Vond het wel netjes om via een topic te laten weten.
Waar heb je dat vandaan? Ik hoop het, want dan blijkt dat ik toch weer gelijk heb gehadquote:Op donderdag 24 januari 2013 00:23 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Flikker toch op man, enkel de Marokkanen waren verantwoordelijk hiervoor. Belgen waren er nooit in betrokken; slechts het Marokkaanse tuig sloeg er weer op los.
quote:Op donderdag 24 januari 2013 00:23 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Flikker toch op man, enkel de Marokkanen waren verantwoordelijk hiervoor. Belgen waren er nooit in betrokken; slechts het Marokkaanse tuig sloeg er weer op los.
Met 120 uur schoffelen komen ze er vanaf.quote:Op donderdag 24 januari 2013 00:26 schreef Dimens het volgende:
Oh dan mogen ze van mij weer vrijuit.
quote:Op woensdag 23 januari 2013 23:44 schreef Trebo het volgende:
En de bagger blijft maar komen als dunne stront langs je dijbenen.
Geen kwaliteit meer hier.
Friek niet begrijpenquote:Op donderdag 24 januari 2013 00:24 schreef MAHL het volgende:
[..]
Waar heb je dat vandaan? Ik hoop het, want dan blijkt dat ik toch weer gelijk heb gehad
Ziba is dan ook één van de lekkerste transseksuelen die ik ooit mogen aanschouwen hebquote:Op donderdag 24 januari 2013 00:29 schreef MAHL het volgende:
Verwacht trouwens wel een pijpbeurt van Ziba nu ik zo door het stof ben gegaan.
Daarom:quote:Op donderdag 24 januari 2013 00:31 schreef admiraal_anaal het volgende:
Als 99 keer blijkt dat er grof geweld wordt gebruikt door ratten die enkel in groepjes durven te opereren en de afkomst blijkt rifgebergte te zijn dan is het zeer begrijpelijk dat de 100e keer daar het eerst de gedachte naar uitgaan.
En sowieso Belgen en rifjes zijn 1 pot nat, die moet je niet binnen de grenzen willen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |