Sweet dreams meisjequote:Op woensdag 23 januari 2013 23:39 schreef msacras het volgende:
Goed, ik ga mn bed op zoeken. Spam ze nog hè!
en blake ookquote:
please hou op en ga weer serieus reageren.quote:Op woensdag 23 januari 2013 23:40 schreef Stuart het volgende:
Ik zou overigens eerst een soort van sollicitatie ronde houden alvorens een vrouw mijn residence mag betreden
oh niet gezienquote:Op woensdag 23 januari 2013 23:40 schreef JRRY het volgende:
[..]
neuh na mij kwamen er nog 4 heeeel snel.
nee alleen Blairquote:
Ja weet nietquote:Op woensdag 23 januari 2013 23:39 schreef JRRY het volgende:
[..]
niet serieus reageren, hij is ook niet serieus
hoop ik tenminste
Jij niet dan? Je moet toch weten 'wat voor vlees je in de kuip hebt' om het maar netjes te zeggen?quote:Op woensdag 23 januari 2013 23:40 schreef JRRY het volgende:
[..]
please hou op en ga weer serieus reageren.
Neeee, blake is ook leukquote:
ja ik keur ook altijdquote:Op woensdag 23 januari 2013 23:41 schreef Stuart het volgende:
[..]
Jij niet dan? Je moet toch weten 'wat voor vlees je in de kuip hebt' om het maar netjes te zeggen?
over wat?quote:Op woensdag 23 januari 2013 23:41 schreef Rockiejj het volgende:
De Zeemeeuw, morgen maar eens invullen.
Eerst nog maar even met vriendinnetje er over hebben
Slaaplekkerquote:Op woensdag 23 januari 2013 23:42 schreef Taexon het volgende:
weltrusten allemaal![]()
Moet ook maar weer proberen te slapen want geen zin om ziek te blijven
Trusten en beterschap!quote:Op woensdag 23 januari 2013 23:42 schreef Taexon het volgende:
weltrusten allemaal![]()
Ik hoef ook geen dik mokkel want dan weet je gelijk dat ze niet goed is in stofzuigen, dweilen, afstoffen, tuinieren etc. Ik moet geen luie vrouw hebben, wel iemand die weet wat werken isquote:
Welterusten manquote:Op woensdag 23 januari 2013 23:42 schreef Taexon het volgende:
weltrusten allemaal![]()
quote:
Succesquote:Op woensdag 23 januari 2013 23:41 schreef Rockiejj het volgende:
De Zeemeeuw, morgen maar eens invullen.
Eerst nog maar even met vriendinnetje er over hebben
oke nevermindquote:Op woensdag 23 januari 2013 23:42 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik hoef ook geen dik mokkel want dan weet je gelijk dat ze niet goed is in stofzuigen, dweilen, afstoffen, tuinieren etc. Ik moet geen luie vrouw hebben, wel iemand die weet wat werken is
in seizoen 1 en 2 was ze leuk. daarna niet meerquote:
quote:Op woensdag 23 januari 2013 23:41 schreef Stuart het volgende:
[..]
Jij niet dan? Je moet toch weten 'wat voor vlees je in de kuip hebt' om het maar netjes te zeggen?
Beterschapquote:Op woensdag 23 januari 2013 23:42 schreef Taexon het volgende:
weltrusten allemaal![]()
Trusteequote:Op woensdag 23 januari 2013 23:42 schreef Taexon het volgende:
weltrusten allemaal![]()
Ja toch? Appeltaart bakken voor het baasje is leuk maar die vetrollen mogen er wel weer af door wat te gaan doen. Beetje zinloos op de bank hangen moet ik niet hebbenquote:
Melatonine vragen bij de drogist. Schijnt heel goed te helpenquote:Op woensdag 23 januari 2013 23:44 schreef Dientje12 het volgende:
kan niet slapen en over 4 half uur de wekker
Joh, ik zie wel!quote:Op woensdag 23 januari 2013 23:43 schreef Taexon het volgende:
[..]
Succesik zoek meer open plekken... naja ik solliciteer niet op vacatures maar meer als allround medewerker
Dus bijspringen waar nodig
Trustee
Dientje wanneer feunen in Almere?quote:Op woensdag 23 januari 2013 23:44 schreef Dientje12 het volgende:
kan niet slapen en over 4 half uur de wekker
quote:Op woensdag 23 januari 2013 23:44 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja toch? Appeltaart bakken voor het baasje is leuk maar die vetrollen mogen er wel weer af door wat te gaan doen. Beetje zinloos op de bank hangen moet ik niet hebben
Bovendien slijt de bank dan sneller en dat kost me alleen maar een klauw geld
en hoe zit dat na je slaap?quote:Op woensdag 23 januari 2013 23:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Melatonine vragen bij de drogist. Schijnt heel goed te helpen
Ja wel meer dan normale slaap merk ik, maar ik slik 5 mg.quote:Op woensdag 23 januari 2013 23:45 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
en hoe zit dat na je slaap?
moe achteraf?
oh leukquote:
Nee helemaal nietquote:Op woensdag 23 januari 2013 23:45 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
en hoe zit dat na je slaap?
moe achteraf?
Ik heb HEEEEEEEL veel te bieden aan een vrouwquote:Op woensdag 23 januari 2013 23:45 schreef JRRY het volgende:
Stuart hoe denk jij ooit een leuke vrouw te vinden?
Zoals?quote:Op woensdag 23 januari 2013 23:46 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb HEEEEEEEL veel te bieden aan een vrouw
quote:
Ja ik kan ook makkelijk met paar uurtjes per nacht. En ik hou niet van slaappillenquote:Op woensdag 23 januari 2013 23:47 schreef ChesterPerry het volgende:
Neem mela alleen voor belangrijke dingen, ik functioneer prima met 3 uur slaap op een nacht zoals morgen op stage...
Wat niet? Goede baan, leuk, spontaan, grappig, lief, slim, lekker, lichaam van een jonge god. Moet ik nog doorgaan? Vrouwen komen spontaan als ik even naast ze kom zitten en tegen ze praatquote:
Nja maar ik wil daar liever niet aanzitten..quote:Op woensdag 23 januari 2013 23:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee helemaal nietzelf niet geprobeerd maar hoor alleen maar positieve verhalen van andere.
Ben jij hoogbegaafd ofzo?quote:Op woensdag 23 januari 2013 23:47 schreef Rockiejj het volgende:
Jezus die IQ test is wel makkelijk mang
I know.quote:
picsquote:Op woensdag 23 januari 2013 23:47 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wat niet? Goede baan, leuk, spontaan, grappig, lief, slim, lekker, lichaam van een jonge god. Moet ik nog doorgaan? Vrouwen komen spontaan als ik even naast ze kom zitten en tegen ze praat
Haha jaquote:Op woensdag 23 januari 2013 23:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ben jij hoogbegaafd ofzo?IQ van boven de 140 ben je dat toch volgens mij al wel.
Niemand wil mijquote:Op woensdag 23 januari 2013 23:49 schreef JRRY het volgende:
[..]
pics
en waaarom heb je die dan nog niet?
wil je echt pics van stu?quote:Op woensdag 23 januari 2013 23:49 schreef JRRY het volgende:
[..]
pics
en waaarom heb je die dan nog niet?
Kan ik me voorstellenquote:Op woensdag 23 januari 2013 23:50 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Haha ja
Daarom vind ik het leuk om die testen te doen
dmquote:
Drank enzoquote:Op woensdag 23 januari 2013 23:51 schreef JRRY het volgende:
[..]
Maar, het klinkt toch goed wat je zonet omschreef.
echt? hoe heb je die gevonden?quote:
TR gemacht gr grquote:Op woensdag 23 januari 2013 23:52 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Mag ik ook meer dan alleen zoenen?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
van stuquote:
jij altijdquote:Op woensdag 23 januari 2013 23:52 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Mag ik ook meer dan alleen zoenen?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ja we knowquote:
Normaal zit je ook altijd thuis met de gordijnen dicht dus je hoeft niet meteen een weerwoord te geven.quote:
Ik wed op 179 keer.quote:Op woensdag 23 januari 2013 23:53 schreef supersof het volgende:
[..]
ja we knowhoe vaak moet je het nog zeggen
quote:
quote:Op woensdag 23 januari 2013 23:53 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik hoop 0quote:
nog zes minuten en dan verlaat je onsquote:Op woensdag 23 januari 2013 23:54 schreef msacras het volgende:
Het internet is afleidend. Om 00:00 ga ik echt slapen
Hey, niet mijn schuld dat promi jou niet wilquote:Op woensdag 23 januari 2013 23:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Normaal zit je ook altijd thuis met de gordijnen dicht dus je hoeft niet meteen een weerwoord te geven.
Als ik met mezelf een tijd afspreek kan ik ervan uitgaan dat het 30 minuten later is.quote:Op woensdag 23 januari 2013 23:54 schreef msacras het volgende:
Het internet is afleidend. Om 00:00 ga ik echt slapen
quote:Op woensdag 23 januari 2013 23:53 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee weet ik maar toch.quote:Op woensdag 23 januari 2013 23:54 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Hey, niet mijn schuld dat promi jou niet wil
ik meen hetquote:
Ja het wordt gewoon strontvervelend oke?quote:
Wil je een cursus promi hosselen?quote:Op woensdag 23 januari 2013 23:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee weet ik maar toch.
Ik zit er zo mee
ikquote:Op woensdag 23 januari 2013 23:55 schreef msacras het volgende:
Wie van jullie heeft op mij gestemd in de fok verkiezingen op grootste Fok!-slet
ik nietquote:Op woensdag 23 januari 2013 23:55 schreef msacras het volgende:
Wie van jullie heeft op mij gestemd in de fok verkiezingen op grootste Fok!-slet
ja ik denk dat ik al weet hoequote:Op woensdag 23 januari 2013 23:56 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Wil je een cursus promi hosselen?
watquote:Op woensdag 23 januari 2013 23:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
ja ik denk dat ik al weet hoe![]()
hele tijd DM`s met CC-love sturen toch? XD XD
xDquote:Op woensdag 23 januari 2013 23:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
ja ik denk dat ik al weet hoe![]()
hele tijd DM`s met CC-love sturen toch? XD XD
Je moest wel lachenquote:
Dat weet ik ook welquote:Op woensdag 23 januari 2013 23:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja het wordt gewoon strontvervelend oke?
Ja dat zeg je nu ja.quote:
haatte jij mij?quote:Op woensdag 23 januari 2013 23:57 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
xD
Eerst op haar haten, en dan heel lief doen, dan valt ze voor je
huh wat?quote:
Nee, maar had je wel ooit FOK! slet genoemd op je vorige account.quote:
is het niet gewoon omdat je nu niet blowt dat je niet kan slapen?quote:
Sweet dreamsquote:Op donderdag 24 januari 2013 00:01 schreef msacras het volgende:
Tijd om te gaan slapen
Tevens is mijn vader vandaag jarig!
Gefeliciteerd FOK!-slet vaderquote:Op donderdag 24 januari 2013 00:01 schreef msacras het volgende:
Tijd om te gaan slapen
quote:Op donderdag 24 januari 2013 00:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gefeliciteerd FOK!-slet vader![]()
garpje XD XD
Trusten
Om 1 minuut afwijking?quote:Op donderdag 24 januari 2013 00:01 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
nee neem dit jaar wel een nieuwe
Houd er dan mee opquote:
00:00 = spookuur, spoken komen dan.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nee omdat ik om 13:00 me nest uit wasquote:Op donderdag 24 januari 2013 00:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
is het niet gewoon omdat je nu niet blowt dat je niet kan slapen?
quote:Op donderdag 24 januari 2013 00:02 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
00:00 = spookuur, spoken komen dan.
Stuart?ArghhhhhhhhhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
Gefeliciteerd met jouw papa en slaap lekkerquote:Op donderdag 24 januari 2013 00:01 schreef msacras het volgende:
Tijd om te gaan slapen
Ja ach je bent niet de enige toch dushii en als je iemand niet goed kent heb je al snel een oordeel klaar, of die nu juist is of nietquote:Op donderdag 24 januari 2013 00:01 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nee, maar had je wel ooit FOK! slet genoemd op je vorige account.
En lig daar nog heel vaak wakker om
Oh dat is irritant ja. Ik heb echt al zo lang een verziekt slaapritme dat wordt nooit meer beterquote:Op donderdag 24 januari 2013 00:02 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
nee omdat ik om 13:00 me nest uit was
de mods stemmenquote:Op donderdag 24 januari 2013 00:02 schreef supersof het volgende:
stemmen jullie ook niet met die yvonne awards?
quote:Op donderdag 24 januari 2013 00:02 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met jouw papa en slaap lekker
Prima. Maar weet wel dat het echt heel aandachtshoerig overkomt.quote:Op donderdag 24 januari 2013 00:02 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik mag het posten zovaak ik wil. Als jullie daar problemen oke.
Dat is niet aan ons toch?quote:Op donderdag 24 januari 2013 00:02 schreef supersof het volgende:
stemmen jullie ook niet met die yvonne awards?
Maak je zin eens afquote:Op donderdag 24 januari 2013 00:02 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik mag het posten zovaak ik wil. Als jullie daar problemen oke.
ooh okee. verwarring allom.quote:
hey boks ik zit ook mobielquote:Op donderdag 24 januari 2013 00:03 schreef Ro-ald het volgende:
En ik zit op mobiel,dus logisch dat ik soms een aantal spelfouten heb hé
Ja, maar ik liet me inpraten en kreeg een foto enzo, vandaarquote:Op donderdag 24 januari 2013 00:02 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ja ach je bent niet de enige toch dushii en als je iemand niet goed kent heb je al snel een oordeel klaar, of die nu juist is of niet
ik had ooit weken dat ik werkdagen had van 15:00 tot 01:00quote:Op donderdag 24 januari 2013 00:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh dat is irritant ja. Ik heb echt al zo lang een verziekt slaapritme dat wordt nooit meer beter
ooooh okeequote:Op donderdag 24 januari 2013 00:04 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
de mods nomineren en stemmen ook
mods van jong nomineren voor jong en andere mods stemmen ook dacht ikquote:Op donderdag 24 januari 2013 00:04 schreef Fok-it het volgende:
Ook de mods van andere subfora of alleen Jong!?
Spelfouten zijn anders dan grammatica fouten, maar jouw autocorrectie doet zeker raarquote:Op donderdag 24 januari 2013 00:03 schreef Ro-ald het volgende:
En ik zit op mobiel,dus logisch dat ik soms een aantal spelfouten heb hé
Dat is wel beter. krijg je wel eerlijker resultaat.quote:Op donderdag 24 januari 2013 00:05 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
mods van jong nomineren voor jong en andere mods stemmen ook dacht ik
Inderdaad. Geen last van ochtendhumeurquote:Op donderdag 24 januari 2013 00:04 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
ik had ooit weken dat ik werkdagen had van 15:00 tot 01:00
ik zeg je ideaal man, lekker rustig alles in je eentje doen geen last van vervelende mensen enzo lekker zelfstandig
Ja dat dusquote:Op donderdag 24 januari 2013 00:05 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Spelfouten zijn anders dan grammatica fouten, maar jouw autocorrectie doet zeker raar
Ja dat was wel echt heel treurig inderdaadquote:
ja weet ik tochquote:Op donderdag 24 januari 2013 00:04 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ja, maar ik liet me inpraten en kreeg een foto enzo, vandaar
Sorry
die wist ik niet hoorquote:
Ja daaromquote:Op donderdag 24 januari 2013 00:06 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja weet ik tochmaar ik snap het wel omdat je me nog niet kende als normaal persoon
Nee wist ik niet. Geef eens. Heerlijk om vanaf nu al jouw dagelijkse bezigheden te volgen.quote:Op donderdag 24 januari 2013 00:07 schreef Ro-ald het volgende:
Wisten jullie al dat ik Twitter heb?
INB4 : FOK-It & supersof.
En ik.quote:Op donderdag 24 januari 2013 00:07 schreef Ro-ald het volgende:
Wat tofquote:Op donderdag 24 januari 2013 00:07 schreef supersof het volgende:
Oh weet je, dat een vriendin van mij op tv is geweest?!?!?!?!???!?!??!
Sweet dreams voor de 3e keerquote:Op donderdag 24 januari 2013 00:08 schreef msacras het volgende:
8 minuten te laat, nu echt slapen
doei
Laat een MED schrijven dan weet meteen heel FOK! hetquote:Op donderdag 24 januari 2013 00:07 schreef Ro-ald het volgende:
ha daar kwam ik dus ook achter. ik heb al die rekenvragen gegokt hoorquote:
quote:Op donderdag 24 januari 2013 00:08 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Laat een MED schrijven dan weet meteen heel FOK! het
ik kan ook wel normaal doen, soms danquote:Op donderdag 24 januari 2013 00:07 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ja daarom
Maar jij whatsapp'te me wel normaal terug toen ik je aansprak over fok relatie toen enzo
Ik volg je als je meer dan 4000 volgers hebquote:Op donderdag 24 januari 2013 00:07 schreef Ro-ald het volgende:
25x9 had je wel moeten wetenquote:Op donderdag 24 januari 2013 00:09 schreef supersof het volgende:
[..]
ha daar kwam ik dus ook achter. ik heb al die rekenvragen gegokt hoor
Die heb ik sws allemaal goed haha.quote:Op donderdag 24 januari 2013 00:09 schreef supersof het volgende:
[..]
ha daar kwam ik dus ook achter. ik heb al die rekenvragen gegokt hoor
Ja he. En we zijn ook op de foto gegaan met de presentatricequote:
225quote:Op donderdag 24 januari 2013 00:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
25x9 had je wel moeten wetenDat is gewoon 10x 25 en dan 1x 25 eraf
Mag ik je aanrakenquote:Op donderdag 24 januari 2013 00:10 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja he. En we zijn ook op de foto gegaan met de presentatrice
75quote:
Klopt, je bentd ook best wel normaal.quote:Op donderdag 24 januari 2013 00:09 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik kan ook wel normaal doen, soms dan
Die had ik foutquote:Op donderdag 24 januari 2013 00:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mag ik je handtekening???quote:Op donderdag 24 januari 2013 00:10 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja he. En we zijn ook op de foto gegaan met de presentatrice
Ja, laat maar. is laatquote:Op donderdag 24 januari 2013 00:11 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
huh 10x25 is toch 250-25=225
nee ik ben heilig, alleen met fluwelen handschoenen.quote:
Ik heb drie verschillende spellingen in mijn tel staan hoe ik zei dat ik dronken was als je begrijpt wat ik bedoel.quote:Op donderdag 24 januari 2013 00:08 schreef Angel-Joy het volgende:
Ik vintd
Dat waszz mijn autocorrectie xD
Ja haha. Volgens mij was de vraag anders maar oke.quote:Op donderdag 24 januari 2013 00:11 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
had ik het goed of niet?
Okayquote:Op donderdag 24 januari 2013 00:11 schreef supersof het volgende:
[..]
nee ik ben heilig, alleen met fluwelen handschoenen.
quote:Op donderdag 24 januari 2013 00:11 schreef supersof het volgende:
[..]
nee ik ben heilig, alleen met fluwelen handschoenen.
Hou je bek kurwaquote:
ja, is goed. Ik stuur hem wel op. of wil je er een foto vanquote:
Het was 25x19quote:Op donderdag 24 januari 2013 00:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat was het jaquote:
quote:
yayyquote:Op donderdag 24 januari 2013 00:13 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik ga je volgen en volspammen met leuke berichtjes
Stuur maar op met wat parfumquote:Op donderdag 24 januari 2013 00:12 schreef supersof het volgende:
[..]
ja, is goed. Ik stuur hem wel op. of wil je er een foto van
Lastigquote:
oke oke is goed. dm je adres evenquote:Op donderdag 24 januari 2013 00:13 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Stuur maar op met wat parfum
omg je bent zo cool, ik ga je volgen op twitter
Kan ook.quote:Op donderdag 24 januari 2013 00:13 schreef Stuart het volgende:
[..]
Lastig
Gewoon 25x20 = 500 - 25 = 475
Nee, ik buitenlander en dom bentdtquote:Op donderdag 24 januari 2013 00:12 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik heb drie verschillende spellingen in mijn tel staan hoe ik zei dat ik dronken was als je begrijpt wat ik bedoel.
quote:Op donderdag 24 januari 2013 00:14 schreef promisionxexposed het volgende:
Ik heb een date maar ik ga niet zeggen met wie
Maar je doet HBO toch? Waarom geen Uni?quote:
Ik tweet je het wel ffquote:Op donderdag 24 januari 2013 00:14 schreef supersof het volgende:
[..]
oke oke is goed. dm je adres even![]()
is ook goed :$$$quote:
Met mijquote:Op donderdag 24 januari 2013 00:14 schreef promisionxexposed het volgende:
Ik heb een date maar ik ga niet zeggen met wie
Nee lekker beesten!quote:Op donderdag 24 januari 2013 00:16 schreef Angel-Joy het volgende:
Alleen beloof ik niet dat ik me niet zou misdragen met carnaal hoor
promi xD
Ik zat ook al te zoekenquote:
ja ik zag het zelf ookquote:
ja hoe staat het met jou en kim?quote:
quote:
Omdat ik geen leuke middelbare school had met pesten etc. etc. en ik wou daar zsm weg, dus ipv dat ik mn gymnasium heb afgemaakt ben ik havo gaan doen, heb ik het hartstikke naar mn zin gehad en kon toen hbo gaan doen, en ik wou fysiotherapie studeren, en dat kon met hbo.quote:Op donderdag 24 januari 2013 00:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar je doet HBO toch? Waarom geen Uni?
Ik wacht wel op je in mijn autistenkamer terwijl je er op los neuktquote:Op donderdag 24 januari 2013 00:18 schreef promisionxexposed het volgende:
Ik ga carnaval vieren maar kan niet beloven dat ik me niet ga misdragen
13 is mijn geluksgetalquote:
Oh das wel chill danquote:Op donderdag 24 januari 2013 00:19 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Omdat ik geen leuke middelbare school had met pesten etc. etc. en ik wou daar zsm weg, dus ipv dat ik mn gymnasium heb afgemaakt ben ik havo gaan doen, heb ik het hartstikke naar mn zin gehad en kon toen hbo gaan doen, en ik wou fysiotherapie studeren, en dat kon met hbo.
komt goed dushi maar nu lief doen en snaveltjes toequote:Op donderdag 24 januari 2013 00:19 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik wacht wel op je in mijn autistenkamer terwijl je er op los neukt
slaaap lekkerquote:Op donderdag 24 januari 2013 00:20 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
komt goed dushi maar nu lief doen en snaveltjes toe
Slaaplekker
Slaap lekker Promiquote:Op donderdag 24 januari 2013 00:20 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Slaaplekker
Sweet dreamsquote:Op donderdag 24 januari 2013 00:20 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Slaaplekker
nee was gisteren. had er 222 vandaag. ook mooiquote:
Ja mamaquote:Op donderdag 24 januari 2013 00:20 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Slaaplekker
Mooierquote:Op donderdag 24 januari 2013 00:21 schreef supersof het volgende:
[..]
nee was gisteren. had er 222 vandaag. ook mooi
altijdquote:Op donderdag 24 januari 2013 00:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Slaap lekker Promi![]()
Maak ik nog beetje kans na vanavond?
quote:Op donderdag 24 januari 2013 00:21 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ja mama
Ik ga ook slapen, doei lieverdjes. #retweet
quote:
Retweetquote:Op donderdag 24 januari 2013 00:21 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ja mama
Nee helemaal niet! Veel te veel theorie, en ik ben veel liever bezig!quote:Op donderdag 24 januari 2013 00:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh das wel chill danMaar geen ambities meer voor Uni later?
Hm pesten had ik niet bij jou gedacht eigenlijk
LOBII #Durfttezeggenquote:Op donderdag 24 januari 2013 00:21 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ja mama
Ja kan ik me voorstellen. Uni heb je ook geen stage enzo.quote:Op donderdag 24 januari 2013 00:22 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Nee helemaal niet! Veel te veel theorie, en ik ben veel liever bezig!
Nee, maar ja, dat komt dus door mn hoogbegaafdheid he..
Nee, deden er helemaal niets aan op de middelbare school..quote:Op donderdag 24 januari 2013 00:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja kan ik me voorstellen. Uni heb je ook geen stage enzo.
Ja veel last van gehad dus.. had je er geen speciale ondersteuning voor ofzo?
Raarquote:Op donderdag 24 januari 2013 00:24 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Nee, deden er helemaal niets aan op de middelbare school..
ja maar straks slapen dus heb geen paracetemol nodig. die neem ik nauwelijksquote:
Dat is het enige dat ik wel neem als ik hoofdpijn hebquote:Op donderdag 24 januari 2013 00:26 schreef supersof het volgende:
[..]
ja maar straks slapen dus heb geen paracetemol nodig. die neem ik nauwelijks
Ja, 1 of 2 vrienden..quote:Op donderdag 24 januari 2013 00:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
RaarMaar wel buiten de pesterijen om nog vrienden of stond je er echt helemaal alleen voor?
Ben je daar nog blij om?quote:
Had je niet even een tussenjaartje ofzo willen nemen dan? Dan zit je toch met wat meer leeftijdsgenotenquote:Op donderdag 24 januari 2013 00:28 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Ja, 1 of 2 vrienden..
Maargoed, ze konden het niet hebben, ik was met alles vroeg!
Werd op de basisschool ook al gepest omdat ik zo slim was, ging met 11 van de basisschool af, terwijl een normaal kind 12/13 is.
Ben 16 en student..
Belachelijkquote:Op donderdag 24 januari 2013 00:28 schreef JRRY het volgende:
ewww 200 nieuw berichten na een een halfuurtje afwezigheid
Gewoon blij dat ik het heb gehouden!quote:Op donderdag 24 januari 2013 00:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ben je daar nog blij om?Niks anders dan verwacht toch?
Dat dit kan in Nederland.quote:Op donderdag 24 januari 2013 00:28 schreef JRRY het volgende:
ewww 200 nieuw berichten na een een halfuurtje afwezigheid
Ja, aan de ene kant wel.quote:Op donderdag 24 januari 2013 00:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Had je niet even een tussenjaartje ofzo willen nemen dan? Dan zit je toch met wat meer leeftijdsgenoten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |