Ja ik snap 'm. Best goed,136.quote:Op donderdag 24 januari 2013 20:02 schreef Moira. het volgende:
[..]
Uiteraard
Ik had ooit een 'echte' gedaan (zo eentje waarvoor je urenlang in een kamertje moet zitten hokjes krassen), en daar kwam 136 uit.
Alleen het gemiddelde is altijd 100, dat wordt telkens opnieuw geijkt. Blijkbaar wordt het gemiddelde IQ steeds hoger (ook al blijft het gemiddelde 100, snap je?) waardoor mijn IQ nu waarschijnlijk wel lager zal zijn
Vorig jaar bij de BNN test zat ik op 128 ofzo. Ik denk stoned niet boven de 110
Ja ik neem die test ook met een korreltje zout.quote:Op donderdag 24 januari 2013 20:03 schreef Mano_ het volgende:
[..]
't Is ook onzin, bij het onderdeel Taal stellen ze enkel kennisvragen bijvoorbeeld.
Oh en de filmpjes kan je zo vaak afspelen als je wilt, de tijd loopt dan nog niet dus met pen en papier bij de hand kan je je score een lekkere boost geven
Ja, dat kreeg ik bij de laatste paar vragen van die ook door, dat ze dat misschien bedoeldequote:Op donderdag 24 januari 2013 20:09 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Van die had ik de voorbeeldvraag fout
Maar gewoon bij elke splitsing de andere kant op, eigenlijk wissel je steeds van verticaal naar horizontaal en weer terug
Boven de 140 ben je hoogbegaafdquote:Op donderdag 24 januari 2013 20:10 schreef Midnight_snack het volgende:
[..]
Ja ik snap 'm. Best goed,136.
Ik denk dat als ik 'm skaffa ga doen veel vragen niet binnen de tijd ga redden
[..]
Ja ik neem die test ook met een korreltje zout.
Mijne ookquote:Op donderdag 24 januari 2013 20:15 schreef Studeur het volgende:
en aan is ie, lekker amnesia de duurste die ze hadden :0=9
deed ik vroeger ook maar naarmate ik meer ging blowen ontdekte ik dat er wel degelijk verschil is in de soort space die je krijgt. van amnesia wordt ik meer een soort van high en heb ik prettigere ervaringen mee dan met de goedkope wietjes.quote:Op donderdag 24 januari 2013 20:16 schreef Moira. het volgende:
[..]
Mijne ook
Ik neem altijd gewoon de goedkoopste
Meh, voor mij is stoned stonedquote:Op donderdag 24 januari 2013 20:17 schreef Studeur het volgende:
[..]
deed ik vroeger ook maar naarmate ik meer ging blowen ontdekte ik dat er wel degelijk verschil is in de soort space die je krijgt. van amnesia wordt ik meer een soort van high en heb ik prettigere ervaringen mee dan met de goedkope wietjes.
Had toen 132 gehaald, het kan heel goed dat het inmiddels wat gezakt isquote:Op donderdag 24 januari 2013 20:13 schreef Moira. het volgende:
[..]
Boven de 140 ben je hoogbegaafd
Maar kutNederland wordt op een of andere manier écht steeds slimmer dus ik ben niet zo uitzonderlijk meer
Amnesia heb ik ook liggen!quote:Op donderdag 24 januari 2013 20:15 schreef Studeur het volgende:
en aan is ie, lekker amnesia de duurste die ze hadden
Die is goed ja!quote:Op donderdag 24 januari 2013 20:18 schreef Moira. het volgende:
Jullie moeten trouwens allemaal de serie White Collar gaan kijken![]()
Mixje van Amnesia en Super Silver Haze zijn echt heerlijkquote:Op donderdag 24 januari 2013 20:15 schreef Studeur het volgende:
en aan is ie, lekker amnesia de duurste die ze hadden
Zit niet in de WW, maar werk maar ongeveer 20/25 uur per week, dus veel van mijn vrije tijd vul ik ook zo opquote:Op donderdag 24 januari 2013 20:20 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Die is goed ja!
Ben nu aan het wachter op nieuwe seizoenen van Homeland en Braking Bad...
Zo in de WW gaat het veel te snel met die series
Voorbeeldje?quote:Op donderdag 24 januari 2013 20:21 schreef Studeur het volgende:
ik ga aan mn muziekje werken waar ik tot nu toe alleen maar stoned aan heb gewerkt
Doenn!quote:Op donderdag 24 januari 2013 19:37 schreef Moira. het volgende:
OP aangepastWordt nog druk hier
Heb éénmalige posters er niet eens bijgezet
Beter gaan we keertje een stoner-meet houden
quote:Op donderdag 24 januari 2013 20:33 schreef Moira. het volgende:
Altijd als ik stoned reageer ben ik echt zo![]()
![]()
![]()
Overal past gewoonbij
Maar als ik niet stoned ben past juist overalbij
Focking herkenbaarquote:Op donderdag 24 januari 2013 20:33 schreef Moira. het volgende:
Altijd als ik stoned reageer ben ik echt zo![]()
![]()
![]()
Overal past gewoonbij
Maar als ik niet stoned ben past juist overalbij
Niet verklappen straks, hoor! Ik moet hem via uitzending gemist kijken op de laptopquote:Op donderdag 24 januari 2013 20:36 schreef Impect het volgende:
[..]
Focking herkenbaar
Heerlijk jointje gehad net
Nu wie is de mol
Klinkt wel lekker! (Smiley-met-duimen-omhoog (zit mobiel..))quote:Op donderdag 24 januari 2013 20:33 schreef Studeur het volgende:
[..]
https://soundcloud.com/user5547012/stonedgemaakt
ben nu met t einde bezig
Hahahaquote:Op donderdag 24 januari 2013 20:41 schreef Impect het volgende:
[..]
Oké, wie is de mol kan wel wachten.
Ha toch nog iets bijgedragenquote:Op donderdag 24 januari 2013 20:36 schreef Moira. het volgende:
[..]Dat is echt mijn hoofd!
![]()
Die gaat in de OP
20 Fok!kers kregen net een stijvequote:
KPD is saaiquote:
Haha echt daar al vanquote:Op donderdag 24 januari 2013 20:43 schreef Midnight_snack het volgende:
[..]
Ha toch nog iets bijgedragen
[..]
20 Fok!kers kregen net een stijve
ohh ik ook niet, maar beneden zitten m'n vader en een vriendin van 'm. Ondanks dat ze weten dat ik wel eens blow heb ik er een hekel aan als ik met nuchtere mensen geconfronteerd wordt waarvan ik liever niet wil dat ze weten dat ik stoned benquote:Op donderdag 24 januari 2013 20:44 schreef Mano_ het volgende:
Zo maar even wat voer in elkaar flansen, heb nog niet gegeten
Haha ja, daar komen de meest vage dingen voorbijquote:Op donderdag 24 januari 2013 20:43 schreef Moira. het volgende:
[..]
KPD is saai
Het enige actieve is het niet meer te geleuven topic wat ik braaf volg, maar ik vind 't meer fascinerend om te kijken dan dat ik er echt warm van wordtEn de SC en het 'we willen jullie naakt zien' topic waar alleen maar aandachtshoeren en fap-geilers zitten
Wat verwacht je anders van de zolderkamerbewonersquote:
Dat moet ik ook nog gaan doen. Sterker nog ik moet nog boodschappen doenquote:Op donderdag 24 januari 2013 20:44 schreef Mano_ het volgende:
Zo maar even wat voer in elkaar flansen, heb nog niet gegeten
Haha ja echtquote:Op donderdag 24 januari 2013 20:47 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Haha ja, daar komen de meest vage dingen voorbij
Heb jij geen stijfje gekregen van mij, dan?quote:Op donderdag 24 januari 2013 20:47 schreef Midnight_snack het volgende:
[..]
Wat verwacht je anders van de zolderkamerbewoners![]()
Nah, ik zeg maar wat.
Ahh noooquote:Op donderdag 24 januari 2013 20:47 schreef Midnight_snack het volgende:
[..]
Dat moet ik ook nog gaan doen. Sterker nog ik moet nog boodschappen doen
ik ken datquote:Op donderdag 24 januari 2013 20:46 schreef Moira. het volgende:
[..]
ohh ik ook niet, maar beneden zitten m'n vader en een vriendin van 'm. Ondanks dat ze weten dat ik wel eens blow heb ik er een hekel aan als ik met nuchtere mensen geconfronteerd wordt waarvan ik liever niet wil dat ze weten dat ik stoned ben![]()
Dus ik wacht wel ff
Heb wel nog chocolade-crème-biscuitjes
Ik kijk altijd naar beneden en zo snel mogelijk wegquote:Op donderdag 24 januari 2013 20:51 schreef Studeur het volgende:
[..]
ik ken dat
meestal ga ik dan echt stressen als mijn ma het ziet dat ik stoned ben een dag voor een tentamen ofzoen dan ziet ze het juist en vraagt ze : "ben je stoned?".
dit is gewoon zielig, kadden drugs gevenquote:
quote:Op donderdag 24 januari 2013 20:53 schreef Studeur het volgende:
[..]
dit is gewoon zielig, kadden drugs geven![]()
een paar hijsjes van de joint in zn gezicht blazen mag wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |