abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_121967398
Wwaaaaaaat, die gast die al die namen staat te noemen, ben je dan debiel of wat :o :o
pi_121967424
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2013 23:47 schreef Ties02 het volgende:
Feit is dat als het filmpje niet zo verspreid was op deze manier (en als GS de beelden offline had gehaald) dan waren ze ook niet herkend.

Feit is al meer dan 3 weken geleden gebeurd ofzo..
Koffiedik kijken. Bovendien, Geenstijl had ook de namen van de daders aan de politie door kunnen spelen in plaats van ze publiekelijk aan de schandpaal te nagelen. Dan was het effect op het proces hetzelfde.
pi_121967433
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2013 23:47 schreef Ties02 het volgende:
Feit is dat als het filmpje niet zo verspreid was op deze manier (en als GS de beelden offline had gehaald) dan waren ze ook niet herkend.

Feit is al meer dan 3 weken geleden gebeurd ofzo..
Maar de hele heksenjacht daarna dat fb nu vol staat met foto's en namen...
pi_121967481
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2013 23:48 schreef Yreal het volgende:

[..]

Maar de hele heksenjacht daarna dat fb nu vol staat met foto's en namen...
Het is een kwestie van tijd voor iemand op straat ernstig toegetakeld wordt omdat een naamgenoot op deze manier door Pownews 'in het zonnetje is gezet'
pi_121967529
Ach ik zie het meer als straftoevoeging, die jongens komen iets moeilijker aan een baan denk ik zo
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2013 23:49 schreef Tchock het volgende:

[..]

Het is een kwestie van tijd voor iemand op straat ernstig toegetakeld wordt omdat een naamgenoot op deze manier door Pownews 'in het zonnetje is gezet'
Is in het verleden met Geenstijl wel eens gebeurd hoor, en is altijd hersteld (in hoeverre je dat kan herstellen)
pi_121967553
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2013 23:49 schreef Tchock het volgende:

[..]

Doet mij hieraan denken

Mensen die iemand waarvan ze dachten die karst T was gingen bedreigen op hyves. Dan ben je echt, echt, echt heel dom.
pi_121967574
Mark my words, de rechter neemt dit mee als strafverlichtende omstandigheid omdat de daders maatschappelijk al gestraft zijn en vervolgens gaat iedereen weer zeiken dat de straffen te laag zijn.
  woensdag 23 januari 2013 @ 23:51:44 #83
263417 Keyos
Like a Boss
pi_121967583
Ik heb mijn mening over dit onderwerp in het vorige topic al gegeven, het doen pijn aan de ogen van een jurist om het handelen van Pownews/Geenstijl aan te zien als het gaat om dit soort verdachten. Denk dat ik mijn Powned lidmaatschap maar ga opzeggen, ik was dat sowieso al van plan maar dit bevestigd het helemaal.
The Only Thing We Learn From History Is That We Learn Nothing From History - Hagel.
  woensdag 23 januari 2013 @ 23:52:33 #84
394223 SaulGoodman
Better call Saul!
pi_121967636
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2013 23:51 schreef Tchock het volgende:
Mark my words, de rechter neemt dit mee als strafverlichtende omstandigheid omdat de daders maatschappelijk al gestraft zijn en vervolgens gaat iedereen weer zeiken dat de straffen te laag zijn.
`Het publiekelijk aan de schandpaal nagelen is misschien nog wel erger dan de oorspronkelijk op te leggen straf, dus ik maak me er niet druk om. Wat ik niet begrijp, is waarom die jongen niet in het huis van bewaring zit.
pi_121967645
De ergste straf is voor hun dat ze voor altijd vereeuwigd staan als een stel idioten dat met z'n 8'en een jongen in elkaar trappen

Wat hadden ze anders voor straf gekregen dan? Ook niet veel waarschijnlijk, behalve misschien die gast die bleef doortrappen.
pi_121967655
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2013 23:52 schreef SaulGoodman het volgende:

[..]

`Het publiekelijk aan de schandpaal nagelen is misschien nog wel erger dan de oorspronkelijk op te leggen straf, dus ik maak me er niet druk om. Wat ik niet begrijp, is waarom die jongen niet in het huis van bewaring zit.
Welke jongen bedoel je nu precies? :P
  woensdag 23 januari 2013 @ 23:53:27 #87
263417 Keyos
Like a Boss
pi_121967695
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2013 23:52 schreef Ties02 het volgende:
Wat hadden ze anders voor straf gekregen dan? Ook niet veel waarschijnlijk, behalve misschien die gast die bleef doortrappen.
Die gasten zijn minderjarig, dat had sowieso een relatief lage straf geweest. Als volwassene hadden de hoofddaders wat jaren moeten brommen.
The Only Thing We Learn From History Is That We Learn Nothing From History - Hagel.
pi_121967699
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2013 23:52 schreef Ties02 het volgende:
Zware mishandeling kun je flinke straffen voor krijgen. Natuurlijk krijgen de meesten dat niet, ze deden immers niets, maar twee of drie zeker wel.
pi_121967711
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2013 23:53 schreef Keyos het volgende:

[..]

Die gasten zijn minderjarig, dat had sowieso een relatief lage straf geweest. Al volwassene hadden de hoofddaders wat jaren moeten brommen.
Oh verrek, dat wist ik helemaal niet.
  woensdag 23 januari 2013 @ 23:53:54 #90
394223 SaulGoodman
Better call Saul!
pi_121967715
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2013 23:51 schreef Keyos het volgende:
Ik heb mijn mening over dit onderwerp in het vorige topic al gegeven, het doen pijn aan de ogen van een jurist om het handelen van Pownews/Geenstijl aan te zien als het gaat om dit soort verdachten. Denk dat ik mijn Powned lidmaatschap maar ga opzeggen, ik was dat sowieso al van plan maar dit bevestigd het helemaal.
Als je lid wil zijn van een niet-links geluid op de publieke omroep, zou je wellicht WNL kunnen proberen.
pi_121967781
Ze hadden de straf gekregen die er voor staat. Zo werkt dat, in een rechtstaat :{w
pi_121967828
Waarom wordt hij nou niet opgepakt in dat filmpje dan?
pi_121967830
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2013 23:55 schreef Yreal het volgende:
Ze hadden de straf gekregen die er voor staat. Zo werkt dat, in een rechtstaat :{w
Het is nooit goed. Allemaal daderverheerlijking door de linkse media en slachtoffermoord (die laatste term verzin ik, maar ik zie het zo iemand zeggen :D)
  woensdag 23 januari 2013 @ 23:56:15 #94
263417 Keyos
Like a Boss
pi_121967836
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2013 23:53 schreef SaulGoodman het volgende:

[..]

Als je lid wil zijn van een niet-links geluid op de publieke omroep, zou je wellicht WNL kunnen proberen.
Ik kijk toch amper televisie (voorheen keek ik nog elke dag Pownews of keek ik dat een dag later terug), dus ik ga sowieso geen lid meer worden van een omroep. Ik ben echter van mening dat een website als Geenstijl of een omroep als Powned moet weten dat een zaak op deze manier behandelen zal resulteren in een lagere straf. Daarnaast is het van de gekke dat deze zaak nu ineens veel media aandacht krijgt (net als de Haagse juwelier) , terwijl dit dingen zijn die redelijk vaak gebeuren.
pi_121967847
Beetje laat, maar ach

quote:
10s.gif Op woensdag 23 januari 2013 22:30 schreef SpotlessMind00 het volgende:

[..]

Nanananananananana BARMAN !
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2013 22:31 schreef Maharbal het volgende:

[..]

En dan Erik die keihard een fles Wodka kapot ramt. 'DE WOD.....kut'
:D

En tja, met de communicatie tegenwoordig met dank aan twitter/facebook is zo achterhaald om wie het gaat. Sta er dan ook niet gek van te kijken dat Pownews/Powned er achter aan gaat. Alles voor de kijkcijfers, obstructie van een normale rechtsgang doet ze niks. Maar zoals ik wel zo vaak tegen kom.. [bla bla bla dus het is zo] afsluitend met IANAL. Reageer dan niet als je het denkt te weten maar het niet je vakgebied is :') Zie je vaak op GoT. Computernerds die zich advocaat wanen maar andersom lange tenen hebben zodra iemand die niet ICT-aangelegen is iets zegt :{w
mag het weten
pi_121967854
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2013 23:56 schreef Paxcon het volgende:
Belgen
pi_121967909
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2013 23:56 schreef Keyos het volgende:

[..]

terwijl dit dingen zijn die redelijk vaak gebeuren.
Maar 9 van de 10 keer onopgelost blijven
pi_121967911
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2013 23:56 schreef Paxcon het volgende:
Misschien was hij nog niet officieel verdachte, was het papierwerk nog niet op orde, kan vanalles betekenen. Dat Pownews roept ''DAT IS 'M'' wil -godzijdank- niet zeggen dat de politie gehoorzaamt.
pi_121967995
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2013 23:56 schreef Keyos het volgende:

[..]

Ik kijk toch amper televisie (voorheen keek ik nog elke dag Pownews of keek ik dat een dag later terug), dus ik ga sowieso geen lid meer worden van een omroep. Ik ben echter van mening dat een website als Geenstijl of een omroep als Powned moet weten dat een zaak op deze manier behandelen zal resulteren in een lagere straf. Daarnaast is het van de gekke dat deze zaak nu ineens veel media aandacht krijgt (net als de Haagse juwelier) , terwijl dit dingen zijn die redelijk vaak gebeuren.
Volgens mij boeit dat ze niets. Ik krijg met Powned steeds vaker het idee dat waar ze voor pretenderen te staan ze helemaal niets boeit. Het draait enkel op schofferen en uitlokken om zo pageviews en kijkcijfers te krijgen. Gewoon zeiken op de camera tot iemand door het lint gaat, daarover zo hard gaan janken als je kunt maar daarna er niet meer op terugkomen :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')