SPOILER: Winterefteling - Verzet, datum nader te bepalenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet 16 Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Weinig, weinig. Wel eens over gepijpt worden door een groep kaaimannen.quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:55 schreef Topiek het volgende:
Dromen jullie ook over seks met aapjes?Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Dat is straattaal schatquote:![]()
Tevens, komt IJkje ook even kijken zaterdag?
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Jammer van die LaPo-faalquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Nee die heeft verjaardag van haar mamaquote:Op woensdag 23 januari 2013 22:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat is straattaal schat![]()
Tevens, komt IJkje ook even kijken zaterdag?![]()
Jammer, ik heb haar al te lang niet meer gezienquote:Op woensdag 23 januari 2013 22:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee die heeft verjaardag van haar mama
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik zie haar elke week nuquote:Op woensdag 23 januari 2013 22:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jammer, ik heb haar al te lang niet meer gezien![]()
![]()
ik heb een te vet idee voor de zomervakantie
ik heb tentamen de 20 juni en die moet ik halen![]()
als ik die niet haal heb ik ipv 9 juli mijn laatste herkansing ineens tot aan de 26e![]()
dus mijn plan: op 21 juni (als ik mijn punt heb) last minute blanco een vakantiebestemming (met een ticketbudget uiteraard
) kiezen en dan met de backpack daarheen gaan
![]()
oftewel een dartpijl gooien op een wereldkaart en kijken hoe goedkoop de tickets zijn
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
Ik weet het, ik ben jaloersquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
GAAF!!quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:59 schreef AldoTheApache het volgende:
ik heb een te vet idee voor de zomervakantie
ik heb tentamen de 20 juni en die moet ik halen![]()
als ik die niet haal heb ik ipv 9 juli mijn laatste herkansing ineens tot aan de 26e![]()
dus mijn plan: op 21 juni (als ik mijn punt heb) last minute blanco een vakantiebestemming (met een ticketbudget uiteraard
![]()
oftewel een dartpijl gooien op een wereldkaart en kijken hoe goedkoop de tickets zijn
[b]AirwiN schreef [/b]
Gewoon liften jatogquote:Op woensdag 23 januari 2013 22:59 schreef AldoTheApache het volgende:
![]()
oftewel een dartpijl gooien op een wereldkaart en kijken hoe goedkoop de tickets zijnBeter onethisch dan oneetbaar![]()
Dat je seks met aapjes post net de LaPo was!!quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Aldo, kom jij zaterdag nog?If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
tof idee wel hequote:want ik kan nu dus niets boeken
totaan dat ik dat tentamen gedaan heb
in mijn eentje?quote:
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
Ik kan wel een aantal FOK!kers opnoemen met een aap als vader/moederquote:Op woensdag 23 januari 2013 23:00 schreef Ishimaru het volgende:
Sex met aapjes en 9 maanden later heb je misvormde schaapjes
[b]AirwiN schreef [/b]
Que?quote:Op woensdag 23 januari 2013 23:01 schreef Topiek het volgende:
[..]
Wacht.. Huppel..? Leg eens uit wat deze foto met Vinniiee te beteken heeft?If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |