Daar heb je helemaal geen IQ-test voor nodig natuurlijk.quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Lijkt me wel interessant om te kijken in welke dingen ik goed ben en in welke niet. lijkt me ook handig voor je verdere loopbaan en stuff.
Het geeft je wel bepaalde inzichtenquote:Op woensdag 23 januari 2013 22:54 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Daar heb je helemaal geen IQ-test voor nodig natuurlijk.
Naw het boeide me weinig... want terugdraaien kan niet meer konijn is toch al doodquote:Op woensdag 23 januari 2013 22:53 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Haha, toen dacht je zeker: neeeee
Ik zou nog wel eens kangaroobiefstuk willen proberen
niet zo boos doen hequote:Op woensdag 23 januari 2013 22:55 schreef supersof het volgende:
trouwens, die slet die 'advies' geeft in die show
Language young lady!quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:55 schreef supersof het volgende:
Cos I canquote:Op woensdag 23 januari 2013 22:55 schreef supersof het volgende:
waarom eigenlijk cultuurbarbaar als tt?
Maar waarom niet dan?quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:55 schreef Taexon het volgende:
[..]
Naw het boeide me weinig... want terugdraaien kan niet meer konijn is toch al dood
Maar zou het gewoon als ik de keuze heb niet eten... als er niets anders te eten is en ik heb honger dan moet ik wel
Ik zou haar rakenquote:Op woensdag 23 januari 2013 22:55 schreef supersof het volgende:
neequote:Op woensdag 23 januari 2013 22:56 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Maar waarom niet dan?
Ze zijn net zoals koeien, kippen en varkens?
Nee maar ik ergerde me er vorig jaar al aanquote:Op woensdag 23 januari 2013 22:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
niet zo boos doen heVolgende keer scoor je vast beter. ik scoor elk jaar anders
kan je nagaan wat een flut test
Watquote:
quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:55 schreef promisionxexposed het volgende:
Dat je bepaalde dingen niet wil maakt je nog geen cultuurbarbaar
quote:
als mijn konijn me aankijkt kan ik die echt niet opeten, die koeien zie ik toch nietquote:Op woensdag 23 januari 2013 22:58 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Wel waar. Allemaal dieren. En allemaal geen bedreigde diersoort.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |