Daar heb je helemaal geen IQ-test voor nodig natuurlijk.quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Lijkt me wel interessant om te kijken in welke dingen ik goed ben en in welke niet. lijkt me ook handig voor je verdere loopbaan en stuff.
Het geeft je wel bepaalde inzichtenquote:Op woensdag 23 januari 2013 22:54 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Daar heb je helemaal geen IQ-test voor nodig natuurlijk.
Naw het boeide me weinig... want terugdraaien kan niet meer konijn is toch al doodquote:Op woensdag 23 januari 2013 22:53 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Haha, toen dacht je zeker: neeeee
Ik zou nog wel eens kangaroobiefstuk willen proberen
niet zo boos doen hequote:Op woensdag 23 januari 2013 22:55 schreef supersof het volgende:
trouwens, die slet die 'advies' geeft in die show
Language young lady!quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:55 schreef supersof het volgende:
Cos I canquote:Op woensdag 23 januari 2013 22:55 schreef supersof het volgende:
waarom eigenlijk cultuurbarbaar als tt?
Maar waarom niet dan?quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:55 schreef Taexon het volgende:
[..]
Naw het boeide me weinig... want terugdraaien kan niet meer konijn is toch al dood
Maar zou het gewoon als ik de keuze heb niet eten... als er niets anders te eten is en ik heb honger dan moet ik wel
Ik zou haar rakenquote:Op woensdag 23 januari 2013 22:55 schreef supersof het volgende:
neequote:Op woensdag 23 januari 2013 22:56 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Maar waarom niet dan?
Ze zijn net zoals koeien, kippen en varkens?
Nee maar ik ergerde me er vorig jaar al aanquote:Op woensdag 23 januari 2013 22:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
niet zo boos doen heVolgende keer scoor je vast beter. ik scoor elk jaar anders
kan je nagaan wat een flut test
Watquote:
quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:55 schreef promisionxexposed het volgende:
Dat je bepaalde dingen niet wil maakt je nog geen cultuurbarbaar
quote:
als mijn konijn me aankijkt kan ik die echt niet opeten, die koeien zie ik toch nietquote:Op woensdag 23 januari 2013 22:58 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Wel waar. Allemaal dieren. En allemaal geen bedreigde diersoort.
ook maar carnavallen danquote:
Ja, klopt. Toen speelde ik in een tekenfilmquote:
Zet er even een goeie asian in kthnxquote:
Diersoorten die ik als huisdier heb gehad dus eigenlijk een soort band mee had die kan wil ik gewoon niet etenquote:Op woensdag 23 januari 2013 22:56 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Maar waarom niet dan?
Ze zijn net zoals koeien, kippen en varkens?
Yo broertjequote:Op woensdag 23 januari 2013 23:00 schreef Rockiejj het volgende:
Zometeen de IQ test doen, kijken of ik dit jaar weer 140+ haal
Maar je kan ook een random konijn kopen@slager?quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:58 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
als mijn konijn me aankijkt kan ik die echt niet opeten, die koeien zie ik toch niet
quote:
Had je wat tegen Pikachuquote:Op woensdag 23 januari 2013 22:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zet er even een goeie asian in kthnx
Dus ook geen apen?quote:Op woensdag 23 januari 2013 23:00 schreef Taexon het volgende:
[..]
Diersoorten die ik als huisdier heb gehad dus eigenlijk een soort band mee had die kan wil ik gewoon niet eten
Dat is wel logisch ja.quote:Op woensdag 23 januari 2013 23:00 schreef Taexon het volgende:
[..]
Diersoorten die ik als huisdier heb gehad dus eigenlijk een soort band mee had die kan wil ik gewoon niet eten
Niet? Ik heb liever iets netters zoals Pikachuquote:
Pikachuquote:Op woensdag 23 januari 2013 23:01 schreef Stuart het volgende:
[..]
Niet? Ik heb liever iets netters zoals Pikachu
Ja maar ik heb zelf een konijn dus heb ik een band met die diersoort en kan ik het gewoon niet eten.quote:Op woensdag 23 januari 2013 23:00 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Maar je kan ook een random konijn kopen@slager?
[..]
zeg maar niks. Ik had net ook al fittiequote:Op woensdag 23 januari 2013 23:02 schreef JRRY het volgende:
[..]
Dan pas verandert half Nederland in een debieltje.
Niet zo'n lekkere bavianen kont?quote:Op woensdag 23 januari 2013 23:02 schreef Taexon het volgende:
[..]
Heb geen aap als huisdier gehad
Maar nee aap zou ik ook niet eten..
niet weerquote:Op woensdag 23 januari 2013 23:03 schreef Angel-Joy het volgende:
Carnaval
Kimberliedje gaat helemaal los hoorde ik.
Ik plaag je maar promiquote:Op woensdag 23 januari 2013 23:02 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ja maar ik heb zelf een konijn dus heb ik een band met die diersoort en kan ik het gewoon niet eten.
Stel jij je eens `open'' voor carnaval jaquote:
lolquote:Op woensdag 23 januari 2013 23:04 schreef Stuart het volgende:
Ik ga verkleed als Pikachu![]()
Met een stun gun
ik stel me niet voor jan en alleman openquote:Op woensdag 23 januari 2013 23:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Stel jij je eens `open'' voor carnaval ja
Wel voor Jan?quote:Op woensdag 23 januari 2013 23:04 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik stel me niet voor jan en alleman open
Vroeger op school moesten wij verplicht verkleedquote:Op woensdag 23 januari 2013 23:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Stel jij je eens `open'' voor carnaval ja
Hekken op slot? wtf?quote:Op woensdag 23 januari 2013 23:05 schreef Taexon het volgende:
[..]
Vroeger op school moesten wij verplicht verkleed
Christelijke school die me alles verplichte... ook echt die hekken altijd op slot en alsnog ben ik 1x weg gelopen
Zo hallo ;s ben je ongesteld ofzo?quote:Op woensdag 23 januari 2013 23:06 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik zeg net ik stel me niet voor Jan en alleman open, leer lezen
quote:Op woensdag 23 januari 2013 23:06 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hij doet het bij niemand (behalve bij jou) hoor.
Wel voor Taexon?quote:Op woensdag 23 januari 2013 23:06 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik zeg net ik stel me niet voor Jan en alleman open, leer lezen
Nee dat was vorige weekquote:Op woensdag 23 januari 2013 23:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zo hallo ;s ben je ongesteld ofzo?
Ja er zat zo een slot op waar kinderen niet bij konden... de hele school was afgesloten met hekken (2 meter hoog)met stekels..quote:
hij doet het nietquote:
gouwquote:Op woensdag 23 januari 2013 23:08 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ja er zat zo een slot op waar kinderen niet bij konden... de hele school was afgesloten met hekken (2 meter hoog)met stekels..Maar toen ik een keer het ergens niet mee eens was bedacht ik me dat je via de prullenbakken op het bijgebouw van de school kon klimmen en vanaf daar naar beneden in de bosjes kon springen
Werd toen achterna gezeten door een lerares die me al gouw te pakken hadme moeder weet nog steeds van niks
jaja i don't care i love itquote:Op woensdag 23 januari 2013 23:08 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Hihi, slet
Doei mensen die weggaan
Haha boefquote:Op woensdag 23 januari 2013 23:08 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ja er zat zo een slot op waar kinderen niet bij konden... de hele school was afgesloten met hekken (2 meter hoog)met stekels..Maar toen ik een keer het ergens niet mee eens was bedacht ik me dat je via de prullenbakken op het bijgebouw van de school kon klimmen en vanaf daar naar beneden in de bosjes kon springen
Werd toen achterna gezeten door een lerares die me al gouw te pakken hadme moeder weet nog steeds van niks
ja maar gouwquote:Op woensdag 23 januari 2013 23:10 schreef Taexon het volgende:
[..]
Dit is geen school nor een brief/reportage voor werk
Dus geen zin om na te lezen enzo
Gewoon trots zijn op jezelfquote:Op woensdag 23 januari 2013 23:09 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
jaja i don't care i love it
Slaap lekkerquote:
Oh slaap lekker ookquote:
Naja..quote:Op woensdag 23 januari 2013 23:04 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik stel me niet voor jan en alleman open
Vertel dat maar tegen de (niet Nederlandse) Nederlands leraren die ik had vanaf de 1ste van de middelbare schoolquote:Op woensdag 23 januari 2013 23:11 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik stierf een beetje van binnen
Vertel eens waarom.quote:Op woensdag 23 januari 2013 23:12 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Vandaag ben ik wel trots op mijzelf
Zal ik doenquote:Op woensdag 23 januari 2013 23:13 schreef Taexon het volgende:
[..]
Vertel dat maar tegen de (niet Nederlandse) Nederlands leraren die ik had vanaf de 1ste van de middelbare school
het is nog maar 23.14 hoorquote:
ie?quote:Op woensdag 23 januari 2013 23:14 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
dan begint ie over 1 minuut
ja rockIEjquote:
Nou, ik ben ook trots op je hoor.quote:Op woensdag 23 januari 2013 23:14 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Positieve dingen gehoord over hoe het gaat met op mijzelf wonen
quote:
hihahoquote:
allemaal buigen voor roroquote:Op woensdag 23 januari 2013 23:15 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nou, ik ben ook trots op je hoor.
Wacht, ik pak even een doekje, het sarcasme druipt een beetje er vanaf.quote:Op woensdag 23 januari 2013 23:15 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Het lijkt net of je het als sarcasme zegtquote:Op woensdag 23 januari 2013 23:15 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 23 januari 2013 23:16 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Het lijkt net of je het als sarcasme zegt
en ik ben de bedenker van applequote:
Ik de bedenker van de E-penisquote:
Ik wist niet wat ik anders moest zeggen, en met een ander PI erbij leek ik net op je moeder van: ik ben trots op je zoon.quote:Op woensdag 23 januari 2013 23:16 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Het lijkt net of je het als sarcasme zegt
hoeft toch niet johquote:Op woensdag 23 januari 2013 23:17 schreef JRRY het volgende:
Ohja ik moet ook nog ff leren voor Engels :S
doeiquote:
Hjb hommoquote:Op woensdag 23 januari 2013 23:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wacht, ik pak even een doekje, het sarcasme druipt een beetje er vanaf.
Valt best meequote:Op woensdag 23 januari 2013 23:17 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Het valt mij op dat jij best een bitch bent
quote:Op woensdag 23 januari 2013 23:18 schreef JRRY het volgende:
[..]
Jawel want ik moet die 8,5 gemiddeld blijven staan
echt nietquote:
waarom trek je het je zo aan?quote:Op woensdag 23 januari 2013 23:19 schreef Ro-ald het volgende:
En FOK-It blijf maar zo doen boeit mij niet.
doe het dan nietquote:
Modern ben jijquote:Op woensdag 23 januari 2013 23:17 schreef supersof het volgende:
no no no no no no no no no no no no there's no limit
Lees dan gewoonquote:
hou ff opquote:
Een 6 is ook primaquote:Op woensdag 23 januari 2013 23:18 schreef JRRY het volgende:
[..]
Jawel want ik moet die 8,5 gemiddeld blijven staan
populaire boi jijquote:Op woensdag 23 januari 2013 23:21 schreef Taexon het volgende:
Ik ben ook trots op mezelf
Gewoon nog geen 1 afwijzing... blijkbaar was me sollicitatie brief toch goed
Zal nog wel hoop mails terug krijgen maar dit zijn er al 5
Binnenkort dus hoop gesprekken
[ afbeelding ]
Ja die 2x Nancy zijn wel 2 verschillende
Goed van jequote:Op woensdag 23 januari 2013 23:21 schreef Taexon het volgende:
[ afbeelding ]
reageer dan nietquote:
Sandyhill?quote:Op woensdag 23 januari 2013 23:21 schreef Taexon het volgende:
[ afbeelding ]
Makkelijkquote:Op woensdag 23 januari 2013 23:22 schreef JRRY het volgende:
[..]
Niet voor zo'n makkelijk vak. Hou op
oooh oke, ga dan leren jij!quote:Op woensdag 23 januari 2013 23:20 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ik wil een 10 halen voor zo'n tyfus makkelijke so, die krijg je niet vaak meer
Doe gerust mee dan.quote:Op woensdag 23 januari 2013 23:25 schreef msacras het volgende:
God alle jezus wat spammen jullie eigenlijk veel. Nu ik zelf ff niet mee doe valt het me pas op.
Ik weet niet waar je het over hebtquote:Op woensdag 23 januari 2013 23:25 schreef msacras het volgende:
God alle jezus wat spammen jullie eigenlijk veel. Nu ik zelf ff niet mee doe valt het me pas op.
Nog best goed. Ik zit al hier 5 uur met aardrijkskunde en heb nog niks.quote:Op woensdag 23 januari 2013 23:24 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ik leer om de post ongeveer 4 woordjes.
dat bepaal ik gvd zelf welquote:
quote:Op woensdag 23 januari 2013 23:25 schreef msacras het volgende:
Aardrijkskunde, welk onderwerp?quote:Op woensdag 23 januari 2013 23:25 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nog best goed. Ik zit al hier 5 uur met aardrijkskunde en heb nog niks.
goed zoquote:Op woensdag 23 januari 2013 23:24 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ik leer om de post ongeveer 4 woordjes.
Voor het geval een ruzie gaat wordenquote:Op woensdag 23 januari 2013 23:25 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ruzie hoort erbij en dit al een ruzie noemen
eh, ik zeg maar niksquote:Op woensdag 23 januari 2013 23:25 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ruzie hoort erbij en dit al een ruzie noemen
Chill! Wat dan?quote:Op woensdag 23 januari 2013 23:24 schreef Taexon het volgende:
[..]
Die naam doet me gelijk aan Sandy van Spongebob denken
Strandtent in Zandvoort
Luister of ik geef je een klap in je gezichtquote:Op woensdag 23 januari 2013 23:25 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
dat bepaal ik gvd zelf wel
dan klap ik je terugquote:Op woensdag 23 januari 2013 23:27 schreef Stuart het volgende:
[..]
Luister of ik geef je een klap in je gezicht
Hele grote kans dat ik vanaf binnenkort gewoon bij een strandtent ga werken want de beveiligings vacatures zijn echt prut op het momentquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij bent maar vrouwquote:
BREAKING: Danny de Munk ziet zijn ouders nooit meerquote:
quote:
Wiequote:Op woensdag 23 januari 2013 23:29 schreef JRRY het volgende:
[..]
BREAKING: Danny de Munk ziet zijn ouders nooit meer
Maar niemand is bevriend met jou?quote:
Danny de munkquote:
ik leg jou aan de kettingquote:Op woensdag 23 januari 2013 23:28 schreef Stuart het volgende:
[..]
Jij bent maar vrouw
Ken je plaats of ik leg je aan de ketting
Jij toch G? alle chinezen zijn lief open vriendelijk en onderdanig dus dat moet ook naar mij toequote:Op woensdag 23 januari 2013 23:29 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Maar niemand is bevriend met jou?
quote:Op woensdag 23 januari 2013 23:28 schreef Taexon het volgende:
[..]
Hele grote kans dat ik vanaf binnenkort gewoon bij een strandtent ga werken want de beveiligings vacatures zijn echt prut op het moment
Doe ik daarnaast wel evenementen beveiligingWauw, inderdaad! Ideaal!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik wil dit jaar eigenlijk ook in een strandtentje werken, gewoon de hele zomer centjes verdienen, bruin worden en inderdaad direct aan het strand!Diep inspirerende quote
- "bekend" persoon
H1 wel, H2 nog niet.quote:Op woensdag 23 januari 2013 23:30 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ja dat.
Heb je de toets al gehad?
Ga afwassen en koken en hou verder je grote smoel dicht gvd voordat ik hem dicht timmer trutquote:Op woensdag 23 januari 2013 23:29 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik leg jou aan de ketting
Ik ook!quote:Op woensdag 23 januari 2013 23:29 schreef Stuart het volgende:
Ik heb 'De Rat' trouwens wel in het echt ontmoet in Purmerend. ik ben groter dan dat hij is
Jij zegt ook zo vaak: ik heb dit gedaan maar ga niet zeggen waarom.quote:Op woensdag 23 januari 2013 23:29 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ja dan moet je dit ook niet zeggen
Zeg het dan gewoon
ik kan niet kokenquote:Op woensdag 23 januari 2013 23:30 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ga afwassen en koken en hou verder je grote smoel dicht gvd voordat ik hem dicht timmer trut
jij vat iets gelijk helemaal verkeerd op, en dan ga je zeggen tegen jer dat hij dat niet zo op moet vatten.quote:Op woensdag 23 januari 2013 23:29 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ja dan moet je dit ook niet zeggen
Zeg het dan gewoon
Als ik jou was zou ik wel al lekker vroeg solliciterenquote:Op woensdag 23 januari 2013 23:30 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Wauw, inderdaad! Ideaal!
Ik wil dit jaar eigenlijk ook in een strandtentje werken, gewoon de hele zomer centjes verdienen, bruin worden en inderdaad direct aan het strand!
Ik heb morgen H2quote:Op woensdag 23 januari 2013 23:30 schreef JRRY het volgende:
[..]
H1 wel, H2 nog niet.
Maar jij doet havo he? ;p Ik vwo, hebbe jullie ook 4 hoofdstukken?
Nee, ik moet ervan kotsen.quote:Op woensdag 23 januari 2013 23:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij toch G? alle chinezen zijn lief open vriendelijk en onderdanig dus dat moet ook naar mij toe
DAAROMquote:Op woensdag 23 januari 2013 23:32 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
waarom zou ik het moeten leren
Een echte vrouw kan kokenquote:Op woensdag 23 januari 2013 23:32 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
waarom zou ik het moeten leren
Ja dat moet je van teveel drinken ook en dat doe je ook dus ik zie het verschil nietquote:Op woensdag 23 januari 2013 23:32 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik heb morgen H2
En volgens mij is jouw stof dan moeilijker, maar ik heb ook 4 hoofdstukken.
[..]
Nee, ik moet ervan kotsen.
True story.quote:Op woensdag 23 januari 2013 23:31 schreef supersof het volgende:
[..]
jij vat iets gelijk helemaal verkeerd op, en dan ga je zeggen tegen jer dat hij dat niet zo op moet vatten.
volgens mij ben jij altijd degene die dingen verkeerd opvat hoor. Bij een klein beetje sarcasme of iets voor de lol begin je al te zeuren dat wij bitchen en dat je weg gaat.
Waarschijnlijk is alleen de toets makkelijker en de beoordeling simpelerquote:Op woensdag 23 januari 2013 23:32 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik heb morgen H2
En volgens mij is jouw stof dan moeilijker, maar ik heb ook 4 hoofdstukken.
[..]
Nee, ik moet ervan kotsen.
Wat heeft dat met sarcasme te maken?quote:Op woensdag 23 januari 2013 23:30 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Jij zegt ook zo vaak: ik heb dit gedaan maar ga niet zeggen waarom.
zo gemeenquote:Op woensdag 23 januari 2013 23:32 schreef Stuart het volgende:
[..]
Een echte vrouw kan koken
Ik zou geen vrouw hoeven die zelfs dat niet eens kan
Hjb en lekker naar een ander sc.quote:Op woensdag 23 januari 2013 23:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja dat moet je van teveel drinken ook en dat doe je ook dus ik zie het verschil niet![]()
Tering, jij interpreteert elke zin echt zo verkeerd.. geen wonder dat je botst..quote:Op woensdag 23 januari 2013 23:33 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Wat heeft dat met sarcasme te maken?
Wat voeg je anders toe als vrouw? Koken, strijken, schoonmaken, kids baren en opvoeden en seks en verder je smoel houden en afstoffen en bier halen als ik het zegquote:
Oh vet, even kijken!quote:Op woensdag 23 januari 2013 23:32 schreef Taexon het volgende:
[..]
Als ik jou was zou ik wel al lekker vroeg solliciteren
Enne je zit ook veel binnen he aangezien 75% catering is...
Heb zaterdag een gesprek bij 1 waar ik ook kan helpen met sportactiviteiten enzo
Je bent 'boos'?quote:Op woensdag 23 januari 2013 23:31 schreef supersof het volgende:
[..]
jij vat iets gelijk helemaal verkeerd op, en dan ga je zeggen tegen jer dat hij dat niet zo op moet vatten.
volgens mij ben jij altijd degene die dingen verkeerd opvat hoor. Bij een klein beetje sarcasme of iets voor de lol begin je al te zeuren dat wij bitchen en dat je weg gaat.
you know you love me.XOXOquote:Op woensdag 23 januari 2013 23:33 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Hjb en lekker naar een ander sc.
quote:Op woensdag 23 januari 2013 23:33 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wat voeg je anders toe als vrouw? Koken, strijken, schoonmaken, kids baren en opvoeden en seks en verder je smoel houden en afstoffen en bier halen als ik het zeg
Bij mijn zijn de toetsen nog best moeilijkquote:Op woensdag 23 januari 2013 23:33 schreef JRRY het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is alleen de toets makkelijker en de beoordeling simpeler
Niks, maar dan moet je niet zeuren dat supersof het ook perse moet zeggenquote:Op woensdag 23 januari 2013 23:33 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Wat heeft dat met sarcasme te maken?
Ik ben niet boos hoorquote:Op woensdag 23 januari 2013 23:34 schreef JRRY het volgende:
[..]
Je bent 'boos'?
zeg nooit wonderen bestaan niet
Ja. Als ik gewoon normaal antwoord geeft vindt ik dat kut ja.quote:Op woensdag 23 januari 2013 23:31 schreef supersof het volgende:
[..]
we leven niet meer in de middeleeuwen stu.quote:Op woensdag 23 januari 2013 23:33 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wat voeg je anders toe als vrouw? Koken, strijken, schoonmaken, kids baren en opvoeden en seks en verder je smoel houden en afstoffen en bier halen als ik het zeg
Nee, dat klopt. Ik vind mezelf vrij modernquote:Op woensdag 23 januari 2013 23:34 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
we leven niet meer in de middeleeuwen stu.
Rise and shinequote:Op woensdag 23 januari 2013 23:35 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Goodmorning upper east side FOK!Kers.
Voor jouw niveau natuurlijk wel. Voor havo is de toets net zo moeilijk als de vwo-toets voor vwo is neem ik aanquote:Op woensdag 23 januari 2013 23:34 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Bij mijn zijn de toetsen nog best moeilijk
[..]
Niks, maar dan moet je niet zeuren dat supersof het ook perse moet zeggen
jahoorquote:Op woensdag 23 januari 2013 23:35 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, dat klopt. Ik vind mezelf vrij modern
Geef*quote:Op woensdag 23 januari 2013 23:34 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ja. Als ik gewoon normaal antwoord geeft vindt ik dat kut ja.
Nee, maar mijn school is gewoon tering streng met allesquote:Op woensdag 23 januari 2013 23:35 schreef JRRY het volgende:
[..]
Voor jouw niveau natuurlijk wel. Voor havo is de toets net zo moeilijk als de vwo-toets voor vwo is neem ik aan
Ja, maar wij mogen dan toch ook gewoon reageren? Dat hij het dan verkeerd interpreteert en opvat kunnen wij ook niks aan doen. Dat is jouw beleving, niet de onze.quote:Op woensdag 23 januari 2013 23:34 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ja. Als ik gewoon normaal antwoord geeft vindt ik dat kut ja.
Nee, ga ik aankomende weekend doenquote:Op woensdag 23 januari 2013 23:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Rise and shineOh echt..geweldig
Heb je al afgekeken?
Ik heb medelijden. Mijne ook, mijn vorige school was veel minder streng.quote:Op woensdag 23 januari 2013 23:36 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nee, maar mijn school is gewoon tering streng met alles
wow jer snapt hetquote:Op woensdag 23 januari 2013 23:35 schreef JRRY het volgende:
[..]
Voor jouw niveau natuurlijk wel. Voor havo is de toets net zo moeilijk als de vwo-toets voor vwo is neem ik aan
Die laatste paar kijk je ook echt in een ruk uitquote:Op woensdag 23 januari 2013 23:36 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nee, ga ik aankomende weekend doen
Had hem inderdaad ook al gevonden haha, zit te kijken, de zeemeeuw lijkt me wel tof!quote:
hoef je ook niet meer te leren lijkt mequote:
Maarja, komt wel goed hoop ik.quote:Op woensdag 23 januari 2013 23:36 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ik heb medelijden. Mijne ook, mijn vorige school was veel minder streng.
#Forever Alonequote:Op woensdag 23 januari 2013 23:37 schreef Stuart het volgende:
Ik vind ook dat een vrouw geen auto hoort te rijden
Ze moet luisteren naar 'de heer des huizes'
Stoffen, schoonmaken, koken, strijken, neuken, kinderen opvoeden, lief doen, bek houden als ik het zeg, bed opmaken, pantoffels aangeven, bier brengen, krant geven, TV van net wisselen
Gewoon de basics
Ga effe normaal doen, we geloven je toch niet.quote:Op woensdag 23 januari 2013 23:37 schreef Stuart het volgende:
Stoffen, schoonmaken, koken, strijken, neuken, kinderen opvoeden, lief doen, bek houden als ik het zeg, bed opmaken, pantoffels aangeven, bier brengen, krant geven, TV van net wisselen
Gewoon de basics
quote:
als jij ooit een vrouw krijgt, dan is dat wel een dom wijfquote:Op woensdag 23 januari 2013 23:37 schreef Stuart het volgende:
Gewoon de basics
Ik zou overwegen zakgeld te geven voor 'vrouwendingen'quote:
quote:
Sowieso.quote:Op woensdag 23 januari 2013 23:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die laatste paar kijk je ook echt in een ruk uit
quote:Op woensdag 23 januari 2013 23:38 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik zou overwegen zakgeld te geven voor 'vrouwendingen'
niet serieus reageren, hij is ook niet serieusquote:Op woensdag 23 januari 2013 23:38 schreef supersof het volgende:
[..]
als jij ooit een vrouw krijgt, dan is dat wel een dom wijf
this girl is on fireeeeeequote:
Ja maar die lijkt me minderquote:Op woensdag 23 januari 2013 23:38 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
[..]
Sowieso.
Ken je pretty little liars?
Ja natuurlijk,maar ja je zal mijn kant niet snappen dus laat maarquote:Op woensdag 23 januari 2013 23:36 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja, maar wij mogen dan toch ook gewoon reageren? Dat hij het dan verkeerd interpreteert en opvat kunnen wij ook niks aan doen. Dat is jouw beleving, niet de onze.
quote:Op woensdag 23 januari 2013 23:38 schreef supersof het volgende:
[..]
als jij ooit een vrouw krijgt, dan is dat wel een dom wijf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |