Het was mij gisteren ook al opgevallen idd, dat het vrij lang duurde allemaal. Heb het er dit keer maar bij gelaten, want de ervaring leert dat de regels omtrent reeksen in PTA hier en daar afwijkenquote:Op woensdag 23 januari 2013 22:40 schreef dester_martijn het volgende:
Estolan bedankt voor t openen van een nieuw topic.
Duh, zoals ik al zei het was 2 dagen echt nodig, namelijk de 2 dagen dat het sneeuwde: een dinsdag en volgens mij een maandag erna. Daarna waren waar ik woon -Zuid-Holland- alle grote wegen sneeuw en ijsvrij. Winterbanden aanschaffen? Wellicht als je veel rijdt, als je dat ding die 2 dagen per jaar kunt laten staan, dan voldoen gewone banden. Ik heb deze winter prima kunnen rijden en ben niemand tot last geweest.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 02:56 schreef NoBody122 het volgende:
En nu hoor je de winterband-gestapo natuurlijk weer niet
Ho, dit kan niet.. Je post iets waar ik het grotendeels mee eens ben!quote:Op zaterdag 2 februari 2013 03:12 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Duh, zoals ik al zei het was 2 dagen echt nodig, namelijk de 2 dagen dat het sneeuwde: een dinsdag en volgens mij een maandag erna. Daarna waren waar ik woon -Zuid-Holland- alle grote wegen sneeuw en ijsvrij. Winterbanden aanschaffen? Wellicht als je veel rijdt, als je dat ding die 2 dagen per jaar kunt laten staan, dan voldoen gewone banden. Ik heb deze winter prima kunnen rijden en ben niemand tot last geweest.
Waarom kan dat niet? Ken ik jou überhaupt?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 03:13 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Ho, dit kan niet.. Je post iets waar ik het grotendeels mee eens ben!
Kennelijk, want er staat me iets bij over een eerder treffen, waarbij jij aangaf dat ik altijd alleen maar loop te trollen.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 03:13 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Waarom kan dat niet? Ken ik jou überhaupt?
Och kan zijn dat ik vond dat jij die positie had ingenomen in een desbetreffend topic, kennelijk ben ik kort van memoriam en totaal niet haatdragend aangezien ik me jou niet als een opponent kan herrineren. zoals je ziet in dit topic alwaar ik je geheel neutraal benaderde.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 03:17 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Kennelijk, want er staat me iets bij over een eerder treffen, waarbij jij aangaf dat ik altijd alleen maar loop te trollen.
Maar het kan ook iemand anders zijn geweest.
Ja, jij weet inderdaad prima hoe je met mensen om dient te gaan op een forumquote:Op zaterdag 2 februari 2013 03:23 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Och kan zijn dat ik vond dat jij die positie had ingenomen in een desbetreffend topic, kennelijk ben ik kort van memoriam en totaal niet haatdragend aangezien ik me jou niet als een opponent kan herrineren. zoals je ziet in dit topic alwaar ik je geheel neutraal benaderde.
Ja natuurlijk liggen ze er nog op, de klok is toch nog niet verzet?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 09:57 schreef Estolan het volgende:
Nu is het grotere voordeel van WB voorbij ( tenzij er eind deze maand nog wat moet vallen )
Maar dan blijft het nog wel over kwaliteit rubber gaan. Temp liggen nog tussen de 0-7gr deze week.
En wat ik al eerder zei: 1 set WB + 1 set ZB is net zo duur als 2 sets ZB voor de zelfde aantal km's
Hier liggen ze er nog op iig
niet helemaal waar, WB verliezen hun eigenschappen al vanaf een profieldiepte van 4 mm, zomerbanden pas bij 2 mm. Plus dat WB met de relatief hoge temperaturen deze winter (iig eind vorig jaar) veel harder slijten...quote:Op zaterdag 2 februari 2013 09:57 schreef Estolan het volgende:
Nu is het grotere voordeel van WB voorbij ( tenzij er eind deze maand nog wat moet vallen )
Maar dan blijft het nog wel over kwaliteit rubber gaan. Temp liggen nog tussen de 0-7gr deze week.
En wat ik al eerder zei: 1 set WB + 1 set ZB is net zo duur als 2 sets ZB voor de zelfde aantal km's
Hier liggen ze er nog op iig
Dan heb je het over natte wegen neem ik aan?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 10:43 schreef lst128 het volgende:
niet helemaal waar, WB verliezen hun eigenschappen al vanaf een profieldiepte van 4 mm, zomerbanden pas bij 2 mm. Plus dat WB met de relatief hoge temperaturen deze winter (iig eind vorig jaar) veel harder slijten...
Hier sneeuwt het nu ook al.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 10:17 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Ja natuurlijk liggen ze er nog op, de klok is toch nog niet verzet?
Het gaat weer vriezen en sneeuwen dit weekend, wees maar blij dat je ze hebt.
Hoe zit dat eigenlijk met 4 seizoen banden?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 11:25 schreef Estolan het volgende:
Bij temp boven 7gr gem slijten WB sneller, bij temp onder 7gr gem wordt het rubber van ZB harder en bij WB niet.
En bij 2mm ben ik al lang van banden gewisseld
4SB zijn weer een betere oplossing voor in de winter dan ZB, maar in vergelijking met WB net weer iets minder ( zie filmpjes in vorige topic van mij )quote:Op zaterdag 2 februari 2013 11:29 schreef GibsonHummingbird het volgende:
[..]
Hoe zit dat eigenlijk met 4 seizoen banden?
Slijten die het hele jaar door meer dan gebrui8kelijk of valt dat wel mee?
Ik zit er namelijk aan te denken als mijn winterbanden versleten zijn, dan ben je van dat gewissel af.
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 10:17 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Ja natuurlijk liggen ze er nog op, de klok is toch nog niet verzet?
Het gaat weer vriezen en sneeuwen dit weekend, wees maar blij dat je ze hebt.
In de Alpen wonenquote:Op zaterdag 2 februari 2013 11:24 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Hier sneeuwt het nu ook al.
Daar maakt het ook wel een significant verschil, ja.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 12:19 schreef Estolan het volgende:
[..]
Daar was ik met de kerst, daar echt nodig gehad
Geen geld hebben om je auto te onderhoudenquote:
"me" als bezittelijk voornaamwoordquote:Op zaterdag 2 februari 2013 12:24 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Geen geld hebben om me auto te onderhouden
Okee, bedankt.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 11:33 schreef Estolan het volgende:
4SB zijn weer een betere oplossing voor in de winter dan ZB, maar in vergelijking met WB net weer iets minder ( zie filmpjes in vorige topic van mij )
Vaak wordt er dan voor 4SB gekozen, maar dan nog maakt het voor de prijs niet uit
Bijv 2x 10.000km op 2 sets ( 1 ZB & 1 WB ) of 2x 10.000km op 2 sets ( 2x ZB )
Allemaal even duur
Typefout, je moet er staan. Dat niet begrijpenquote:Op zaterdag 2 februari 2013 12:25 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
"me" als bezittelijk voornaamwoord
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |