Geīnteresseerd betekent bij Lexa alleen dat die persoon je profiel heeft bezocht. Minder eng dan het lijkt dusquote:
Balkje "locatie". Hoe voller, hoe dichterbijquote:Op woensdag 23 januari 2013 22:09 schreef Retb het volgende:
Is het bij Paiq eigenlijk mogelijk om te zien waar je match ergens vandaan komt?
Ik werd gisteren aan iemand gekoppeld. En het eerste wat ze zei was dat ze bij mij uit de buurt kwam. En dat was nog waar ook.
Ik kan deze optie alleen nergens vinden..
Thnx, dan zal ik daar eens mee gaan schuivenquote:Op woensdag 23 januari 2013 22:11 schreef Yuki het volgende:
[..]
Balkje "locatie". Hoe voller, hoe dichterbij
Nu ben ik toch wel benieuwd wat voor vrouwen er allemaal op zitten dat jullie steeds zo negatief zijnquote:Op woensdag 23 januari 2013 22:10 schreef ArTiC het volgende:
Toevallig had ik eerder vanavond mijn Paiq account weer eens afgestoft (wat was dat wachtwoord ook alweer??) om ouderwets foto's te beoordelen. Volgens mij zaten er vroeger mooiere mensen op Paiq
Ik zag nu wat gezichten waarvan ik dacht dat het anatomisch onmogelijk was...en als een lillke kerel als ik dat zegt, dan is het erg
Euh, dat kan dus niet hequote:Op woensdag 23 januari 2013 22:12 schreef Retb het volgende:
[..]
Thnx, dan zal ik daar eens mee gaan schuiven
Het is jouw locatie tov die van je match/speeddate. Ver weg is leeg balkje, dichtbij is vol balkje. Je kunt er niet op selecteren.quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:10 schreef Dizorn het volgende:
Locatie balkje. Vol = je buurvrouw, leeg = verweggistan.
aaah, dat is dan wel weer jammerquote:Op woensdag 23 januari 2013 22:14 schreef Yuki het volgende:
[..]
Euh, dat kan dus niet he
[..]
Het is jouw locatie tov die van je match/speeddate. Ver weg is leeg balkje, dichtbij is vol balkje. Je kunt er niet op selecteren.
In mijn leeftijdscategorie (63+) zijn het veel maatje meer-vrouwen. Of gewoon van die sufkutten om te zien qua uitstraling.quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:14 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Nu ben ik toch wel benieuwd wat voor vrouwen er allemaal op zitten dat jullie steeds zo negatief zijn
Kut hequote:Op woensdag 23 januari 2013 22:18 schreef SilentChaos het volgende:
en toch verlies ik de battledate
wacht maar in de kroeg
Oke dat was m'n eerste paiq ervaringis weer eens wat anders dan profielen kijken
I'm inquote:Op woensdag 23 januari 2013 22:37 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Kut he
Ik zeg met wat mensen van hier de kroeg in!
Dat sowieso, waar zijn de Hagenezenquote:Op woensdag 23 januari 2013 22:37 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Kut he
Ik zeg met wat mensen van hier de kroeg in!
Hagenaren ook welkom?quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:38 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dat sowieso, waar zijn de Hagenezen?
Joh fuck it, die gast had 10 paar schoenen die hij serieus droeg en die chick die sportte 8 keer per week!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |