Haha inderdaad. Dan moet je er ECHT voor gaan zitten, heb er dan al geen zin meer in.quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:06 schreef Ronaldsen het volgende:
Heb ook wel eens met iemand gedate die alleen in het weekend terugmailde, meestal zaterdagmiddag een enorme lap tekst (2 a4-tjes vol). Dan voelde ik me nog bijna verplicht net zo'n lange tekst terug te typen ook.
Ik kan wel 5 a4-tjes vol krijgen, maar dat vind ik zonde van de tijd, meestal klikt het toch niet tijdens de date en is alle moeite voor niks geweest.quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:14 schreef de_nachtwacht het volgende:
Er is niks mis met lange mails. Jullie hebben gewoon niks te vertellen.
En dan vooral in het weekend heb ik echt geen zin om achter mijn laptop te gaan zitten.quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:15 schreef Silenus het volgende:
[..]
Haha inderdaad. Dan moet je er ECHT voor gaan zitten, heb er dan al geen zin meer in.
is er een app? Of gewoon mobiele website?quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:18 schreef ook_gek het volgende:
Ik doe bijna alles qua paiq via m'n mobiel in de auto, tijdens wachten of op m'n werk.
Mobiele site.quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:19 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
is er een app? Of gewoon mobiele website?
Bij lange mails ga ik wel een date proberen te regelen, dat dan weer wel. Anders is het inderdaad zonde van je tijd.quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:15 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Ik kan wel 5 a4-tjes vol krijgen, maar dat vind ik zonde van de tijd, meestal klikt het toch niet tijdens de date en is alle moeite voor niks geweest.
Met zo'n instelling ga jij je dates in?quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:15 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Ik kan wel 5 a4-tjes vol krijgen, maar dat vind ik zonde van de tijd, meestal klikt het toch niet tijdens de date en is alle moeite voor niks geweest.
Om er tijdens de date achter te komen dat het toch niet kliktquote:Op donderdag 24 januari 2013 11:23 schreef de_nachtwacht het volgende:
[..]
Bij lange mails ga ik wel een date proberen te regelen, dat dan weer wel. Anders is het inderdaad zonde van je tijd.
Nee hoor dat niet, maar het is de praktijk meestal wel zo.quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:24 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Met zo'n instelling ga jij je dates in?
Daarom eerst gesprekje via chat. Loopt dat lekker door naar whatsapp en bellen. En dan weet je al snel genoeg hoe of wat en kan je beslissen date of niet.quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:25 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Om er tijdens de date achter te komen dat het toch niet klikt. Had je beter iets anders kunnen doen met je kostbare vrije tijd.
Serieus hoor, ik snap dat lange mailen niet. Tijdens het mailen kun je je soms niet voorstellen dat het in het echt niet gaat klikken, maar dat gebeurt dus wel. Chemie is zó onvoorspelbaar!
Hoezo niet?quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:33 schreef Ronaldsen het volgende:
Bellen doe ik eigenlijk vrijwel nooit voor een date, sowieso bel ik bijna niet.
Heb jij dat meegemaakt? Dat je lang en veel mailt en irl totaal geen klik hebt? Of is het dan dat er gewoon geen relatie in zit?quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:25 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Om er tijdens de date achter te komen dat het toch niet klikt. Had je beter iets anders kunnen doen met je kostbare vrije tijd.
Serieus hoor, ik snap dat lange mailen niet. Tijdens het mailen kun je je soms niet voorstellen dat het in het echt niet gaat klikken, maar dat gebeurt dus wel. Chemie is zó onvoorspelbaar!
Ik heb in het algemeen een hekel aan bellen, maar dat hebben volgens mij best veel mensen hoor.quote:
Weet ik, maar als bellen lekker soepel verloopt is de kans erg groot dat het face to face ook lekker loopt. Ik vind het zonde van mijn tijd ergens te zitten met een vrouw waar eem gesprek niet lekker loopt.quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:44 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Ik heb in het algemeen een hekel aan bellen, maar dat hebben volgens mij best veel mensen hoor.
Dat heb ik weleens gehad ja. Maandenlang mailen, 2-3 keer in de week en ellenlange verhalen, beide kanten op. En als je dan afspreekt is het ineens "Oh nee laat ook maar". Je zou het niet verwachten, maar het kan welquote:Op donderdag 24 januari 2013 11:43 schreef de_nachtwacht het volgende:
Heb jij dat meegemaakt? Dat je lang en veel mailt en irl totaal geen klik hebt?
Ja, dat deed ik bij de vorige date, omdat een afspraak er toen niet in zat op korte termijnquote:Op donderdag 24 januari 2013 11:43 schreef de_nachtwacht het volgende:
[..]
Heb jij dat meegemaakt? Dat je lang en veel mailt en irl totaal geen klik hebt? Of is het dan dat er gewoon geen relatie in zit?
Ik heb namelijk niet vaak dat ik veel lange mails stuur, maar als dat gebeurt dan hou ik daar meestal ook iets aan over.
Dat eerst heb je wel gelijk in, maar het heeft met durven niks te maken verder.quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:48 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Weet ik, maar als bellen lekker soepel verloopt is de kans erg groot dat het face to face ook lekker loopt. Ik vind het zonde van mijn tijd ergens te zitten met een vrouw waar eem gesprek niet lekker loopt.
Ik ben namelijk een persoon dat als het gesprek niet loopt ik dat gewoon zeg en de date stopt. Dat beslis ik liever van te voren dan tijdens een date.
En als je al niet durft te bellen zet ik grote vraagtekens bij hoe een gesprek in het echt gaat dan.
Ik denk dat dit de juiste manier is om er in te staanquote:Op donderdag 24 januari 2013 11:49 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja, dat deed ik bij de vorige date, omdat een afspraak er toen niet in zat op korte termijn. En zoals je weet is dat niets geworden
.
En ik deed het ook met M. en dat pakte uiteindelijk wel 'goed' uit, maar toen had ik per e-mail/MSN/sms al zo'n band met haar opgebouwd dat ik er irl ook echt moeite voor wilde doen om er wat van te maken, ook al was het bij mij betreft geen love at first sight, dat moest echt groeien.
Overigens vind ik het uitgangspunt van 'er een leuk contact aan overhouden' steeds aantrekkelijker. Wat maakt het uit of je een romantische klik hebt met iemand, maar wel leuk over van alles kunt kletsen? Leuke vriendschappen zijn wmb ook welkom.
Ik weet niet waarom je het 'niet zou verwachten' eigenlijk.quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat heb ik weleens gehad ja. Maandenlang mailen, 2-3 keer in de week en ellenlange verhalen, beide kanten op. En als je dan afspreekt is het ineens "Oh nee laat ook maar". Je zou het niet verwachten, maar het kan wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |