Waarom niet?quote:Op donderdag 24 januari 2013 10:36 schreef Viking84 het volgende:
Ik doe niet aan chatten, op welke site dan ook.
Hoe doe jij het dan? Berichtje sturen paar dagen wachten en dan weer berichtje sturen? Dat gaat bij mij vaak zo. En dan is mijn interessen al lang weg, gaat mij veel te langzaam namelijk.quote:Op donderdag 24 januari 2013 10:36 schreef Viking84 het volgende:
Ik doe niet aan chatten, op welke site dan ook.
Omdat die chatschermpjes altijd op een ongelegen moment opduiken. Mails kun je beantwoorden als je daar zelf zin in hebtquote:
Nee man, niet een paar dagen wachten. Gewoon wat berichtjes heen en weer sturen. Laatste keer had ik binnen 24 uur een date afgesprokenquote:Op donderdag 24 januari 2013 10:46 schreef ook_gek het volgende:
Ah oke, nou gelukkig maar dan.
Ik chat ook bijna niet. Maar dat heeft meer te maken met het feit dat ze nooit online zijn
[..]
Hoe doe jij het dan? Berichtje sturen paar dagen wachten en dan weer berichtje sturen? Dat gaat bij mij vaak zo. En dan is mijn interessen al lang weg, gaat mij veel te langzaam namelijk.
Als je een paar dagen moet wachten op een berichtje, is dat geen goed teken.quote:Op donderdag 24 januari 2013 10:46 schreef ook_gek het volgende:
Hoe doe jij het dan? Berichtje sturen paar dagen wachten en dan weer berichtje sturen? Dat gaat bij mij vaak zo. En dan is mijn interessen al lang weg, gaat mij veel te langzaam namelijk.
Nou niet altijd, veel mensen zijn weinig online heb ik gemerkt.quote:Op donderdag 24 januari 2013 10:49 schreef de_nachtwacht het volgende:
[..]
Als je een paar dagen moet wachten op een berichtje, is dat geen goed teken.
Ik wil wel van te voren weten hoe ze is, na paar berichtjes sturen weet ik dat nog niet. En ik wil m'n tijd niet zitten verdoen met een date waar ik kennelijk niks mee heb.quote:Op donderdag 24 januari 2013 10:48 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee man, niet een paar dagen wachten. Gewoon wat berichtjes heen en weer sturen. Laatste keer had ik binnen 24 uur een date afgesproken.
Ik heb dat nog nooit gehad.quote:Op donderdag 24 januari 2013 10:27 schreef ook_gek het volgende:
Even voor de paiq gebruikers, klapt die site tijdens een chat er wel eens vaker uit? Of was het domme pech hebben voor mij afgelopen avond?
Jawel dat wel, maar gisteren is zij er ook af gegooid en kwamen berichten niet of pas heel laat aan.quote:Op donderdag 24 januari 2013 10:50 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Ik heb dat nog nooit gehad.
Kon je niet overnieuw inloggen ofzo?
Niet iedereen is na één mailtje direct hoteldebotel hoorquote:Op donderdag 24 januari 2013 10:49 schreef de_nachtwacht het volgende:
[..]
Als je een paar dagen moet wachten op een berichtje, is dat geen goed teken.
Na een paar berichtjes weet je toch net zoveel na even chatten? Ik wil niet te veel weten, precies genoeg dat ik denk: ja, dit zie ik wel zitten.quote:Op donderdag 24 januari 2013 10:50 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Nou niet altijd, veel mensen zijn weinig online heb ik gemerkt.
[..]
Ik wil wel van te voren weten hoe ze is, na paar berichtjes sturen weet ik dat nog niet. En ik wil m'n tijd niet zitten verdoen met een date waar ik kennelijk niks mee heb.
Ja dan begint het dus rustig en wordt er meer en vaker gemaild als je elkaar beter leert kennen. Dus als je na twee weken nog steeds een paar dagen moet wachten op een reactie, kun je er beter maar mee stoppen volgens mij.quote:Op donderdag 24 januari 2013 10:53 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Niet iedereen is na één mailtje direct hoteldebotel hoor. Soms moet er gewoon iets zijn in wat je zegt dat dan de aandacht trekt en dan begint het treintje een beetje te lopen...
Kan ook andersom, trouwens. Het is zo grillig in het begin.
Ik ben sws een voorstander van niet te lang mailen. Als je op basis van de mails denkt, ja leuk, dan moet je afspreken, want de chemie die er per mail is, is er in de praktijk lang niet altijd. Dus je houdt je zelf alleen maar voor de gek door te lang te mailenquote:Op donderdag 24 januari 2013 10:57 schreef de_nachtwacht het volgende:
[..]
Ja dan begint het dus rustig en wordt er meer en vaker gemaild als je elkaar beter leert kennen. Dus als je na twee weken nog steeds een paar dagen moet wachten op een reactie, kun je er beter maar mee stoppen volgens mij.
Nou met chatten kan je makkelijker inschatten hoe ze reageert in een gesprek. Of ze het lopende kan houden, of ze adrem is, humor en hoe scherp ze is. Lult het makkelijk en gezellig weg dan kan je er van uit gaan dat de date op z'n minst gezellig gaat worden.quote:Op donderdag 24 januari 2013 10:56 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Na een paar berichtjes weet je toch net zoveel na even chatten? Ik wil niet te veel weten, precies genoeg dat ik denk: ja, dit zie ik wel zitten.
Dat is wel weer waar jaquote:Op donderdag 24 januari 2013 11:01 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Nou met chatten kan je makkelijker inschatten hoe ze reageert in een gesprek. Of ze het lopende kan houden, of ze adrem is, humor en hoe scherp ze is. Lult het makkelijk en gezellig weg dan kan je er van uit gaan dat de date op z'n minst gezellig gaat worden.
Die informatie kan ik in iedere geval niet uit een email bericht halen.
Ik vind twee weken mailen eigenlijk al te lang, na maximaal 3 mailtjes wil ik in ieder geval wel whatsapp nummers hebben uitgewisseldquote:Op donderdag 24 januari 2013 10:57 schreef de_nachtwacht het volgende:
[..]
Ja dan begint het dus rustig en wordt er meer en vaker gemaild als je elkaar beter leert kennen. Dus als je na twee weken nog steeds een paar dagen moet wachten op een reactie, kun je er beter maar mee stoppen volgens mij.
Oh daar begin ik niet eens aanquote:Op donderdag 24 januari 2013 11:06 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Ik vind twee weken mailen eigenlijk al te lang, na maximaal 3 mailtjes wil ik in ieder geval wel whatsapp nummers hebben uitgewisseld
Heb ook wel eens met iemand gedate die alleen in het weekend terugmailde, meestal zaterdagmiddag een enorme lap tekst (2 a4-tjes vol). Dan voelde ik me nog bijna verplicht net zo'n lange tekst terug te typen ook.
Ik ook, maar daar heb ik een ander soort relatie mee dan waar het hier over gaatquote:Op donderdag 24 januari 2013 11:10 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik ken iemand die ook elke dag ellenlange mails tikt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Oei, voel je je aangesproken?quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:14 schreef de_nachtwacht het volgende:
Er is niks mis met lange mails. Jullie hebben gewoon niks te vertellen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |