Nog leuke Terminators gespot?quote:Op donderdag 24 januari 2013 00:10 schreef eefje801 het volgende:
Viel me trouwens op dat de meeste speeddates in de buurt woonden vanavond. En mijn matches juist verder weg..raar. Evenzo weer eens leuk om te doen, toch wel.
Moet je daar ook al een verslag van maken ja?quote:Op donderdag 24 januari 2013 00:40 schreef ook_gek het volgende:
Eefje heb ik een verslag van speeddate gemist?
Ja! Maar die had het te druk met foto's bewonderen van een of andere "schone"quote:Op donderdag 24 januari 2013 00:38 schreef Perzephone het volgende:
[..]
Nog leuke Terminators gespot?
quote:Op donderdag 24 januari 2013 00:40 schreef ook_gek het volgende:
Eefje heb ik een verslag van speeddate gemist?
Natuurlijk! Zijn allemaal datingsite-ervaringen toch?quote:Op donderdag 24 januari 2013 00:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Moet je daar ook al een verslag van maken ja?
You go girlquote:Op donderdag 24 januari 2013 00:41 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Ja! Maar die had het te druk met foto's bewonderen van een of andere "schone"
Wél was er een leuke speeddate bij, volgende week misschien een date. I still got it
#eerstestapjesquote:Op donderdag 24 januari 2013 00:48 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
You go girl![]()
Veel datingsite ervaringen terug te lezen, maar weinig werkelijke dates...wordt er nog wel wat gedate hier?
genoegquote:Op donderdag 24 januari 2013 00:48 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
You go girl![]()
Veel datingsite ervaringen terug te lezen, maar weinig werkelijke dates...wordt er nog wel wat gedate hier?
quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:17 schreef SilentChaos het volgende:
battledate is wel apart
Ik own die gast wel met m'n typesnelheid
daar blijft het bijalhoewel hij weinig zegt....
Huh?quote:Op donderdag 24 januari 2013 06:54 schreef Viking84 het volgende:
[..]of je bent homo of je bent een vrouw!
Ik leer elke dag weer wat bij hier
waarom chat je dan met mannen?quote:Op donderdag 24 januari 2013 07:09 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Huh?
Ik ben een man die goed in touch is met z'n feminin side
Het was een battledate... Dus 2 mannen die vechten om 1 vrouwquote:
Check!quote:Op donderdag 24 januari 2013 00:48 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
You go girl![]()
Ja ik wil wel, maar als het eindelijk leuk is op paiq tieft heel die site in elkaar en komt er een abrupt einde aan het gesprekquote:Op donderdag 24 januari 2013 00:48 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
You go girl![]()
quote:Op donderdag 24 januari 2013 07:09 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Huh?
Ik ben een man die goed in touch is met z'n feminin side
quote:Op donderdag 24 januari 2013 07:27 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Het was een battledate... Dus 2 mannen die vechten om 1 vrouw
Cockfight!!!
Wat'???quote:
Het klinkt inderdaad alsof de 2 mannen er met elkaar vandoor zijn gegaan en de vrouw de verliezende derde is. Maar goed, ik heb op Paiq nog nooit een battledate gedaan.... vond het maar een raar concept. Kwam een beetje over als elkaar aftroeven om indruk te maken op een meisje. I pass..quote:
Je bent een man die in touch is met zijn feminine side? Dude....quote:
Net als in het echte levenquote:Op donderdag 24 januari 2013 09:39 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Het klinkt inderdaad alsof de 2 mannen er met elkaar vandoor zijn gegaan en de vrouw de verliezende derde is. Maar goed, ik heb op Paiq nog nooit een battledate gedaan.... vond het maar een raar concept. Kwam een beetje over als elkaar aftroeven om indruk te maken op een meisje. I pass..
Ik ben gewoon een gevoelige jongenquote:Op donderdag 24 januari 2013 09:39 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Je bent een man die in touch is met zijn feminine side? Dude....
In het echte leven heb ik ook geen competitie.quote:
Zolang je maar niet in tranen uitbarst omdat je het gras heb gemaaid en het zo geweldadig was.quote:Op donderdag 24 januari 2013 09:42 schreef SilentChaos het volgende:
Oh en ik praat over mijn emoties, wat overigens door zo'n beetje door de meeste vrouwen wel wordt gewaardeerd(zonder gefriendzoned/gechallengedzoned te worden)
Zo erg is het niet, alhoewel sommige filmsquote:Op donderdag 24 januari 2013 09:50 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Zolang je maar niet in tranen uitbarst omdat je het gras heb gemaaid en het zo geweldadig was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |