Het erge was, zij begon met die vraagquote:Op woensdag 23 januari 2013 22:38 schreef JoeBlack2k het volgende:
Daar ben ik bij.. wat een gezeef op Paiq , ik heb trouwens gemerkt zodra het over werk of school gaat is de intresse compleet weg
Ik hoop dat je ons kan verstaanquote:
quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:41 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Het erge was, zij begon met die vraag
volgende keer zeg ik: fuck it, ik zit 40 uur per week op m'n werk, laten we het ergens anders over hebben!
zo handel ik het tegenwoordig af..quote:wat voor werk doe je
ik draai dopjes op cola flessen
leuk!
ik draai ze er meestal af
en jij?
ik ben online marketeer, voor beurzen
Ik ga weer studeren denk ikquote:Op woensdag 23 januari 2013 22:50 schreef barocci het volgende:
Ik had me net aangemeld op studentsflirt.nl, ik dacht even kijken of dat wat is.
Al tijdens mijn profiel invullen begon er een meid tegen me te chatten, uiteindelijk nummers uitgewisseld en wie weet wat er nog meer van komt.
Het begint wel gelijk goed
Ja ik ookquote:
Als "The Land of Plenty" Den Haag is welquote:Op woensdag 23 januari 2013 22:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja ik ook![]()
Jullie wonen toch wel allemaal bij mij in de buurt hea
Is in de buurt. vanuit Saturnus gezien tochquote:Op woensdag 23 januari 2013 22:57 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Als "The Land of Plenty" Den Haag is wel
Joh je kan je toch wel aanpassenquote:Op woensdag 23 januari 2013 23:08 schreef Andromache het volgende:
moehaha ik krijg nu net een standaardmailtje van iemand, met toevallig nog wat vluchtig er boven neergekalkte regeltjes om er nog iets van te maken. in zijn standaardmailtje vraagt hij om een leuke date en of ik een rok wil aandoen. want ja, gggristelijk hethanks but no thanks
(er staat toch echt in mijn RP-profiel dat ik niet gelovig ben?)
Niet gelovig betekent "ik kan je nog in MIJN hokje duwen"quote:Op woensdag 23 januari 2013 23:08 schreef Andromache het volgende:
moehaha ik krijg nu net een standaardmailtje van iemand, met toevallig nog wat vluchtig er boven neergekalkte regeltjes om er nog iets van te maken. in zijn standaardmailtje vraagt hij om een leuke date en of ik een rok wil aandoen. want ja, gggristelijk hethanks but no thanks
Maak daar gewoon van dat je een hardcore Richard Dawkins fan bent.quote:Op woensdag 23 januari 2013 23:08 schreef Andromache het volgende:
Neequote:Op woensdag 23 januari 2013 22:11 schreef SilentChaos het volgende:
Oeh, m'n eerste battledate met ene eefjeIs het de echte?
Ik zeg nee.quote:Op donderdag 24 januari 2013 00:07 schreef kingtoppie het volgende:
Meeten met iemand van het andere sekse die psychisch niet helemaal 100 is zo lijkt het en waarbij je je een soort van psycholoog voelt op platonisch niveau.. Goed idee of niet?
Het klinkt een beetje stom maarja ik heb toch niks beters te doen met mijn tijd, en dan doe ik misschien nog iets goeds voor een ander... Wat denken jullie?
Wat wil je ermee?quote:Op donderdag 24 januari 2013 00:07 schreef kingtoppie het volgende:
Meeten met iemand van het andere sekse die psychisch niet helemaal 100 is zo lijkt het en waarbij je je een soort van psycholoog voelt op platonisch niveau.. Goed idee of niet?
Het klinkt een beetje stom maarja ik heb toch niks beters te doen met mijn tijd, en dan doe ik misschien nog iets goeds voor een ander... Wat denken jullie?
Zou het erg zijn zou ik me een hele avond awkward voelen door het gedrag van een ander?quote:
Voor mij niet hoor. Voor jou? Misschien. Aan wie moet je die vraag stellen denk je?quote:Op donderdag 24 januari 2013 00:12 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Zou het erg zijn zou ik me een hele avond awkward voelen door het gedrag van een ander?
Tjah nee ik gis ook maar een beetje naar de specifieke reden waarom het geen goed plan is...quote:Op donderdag 24 januari 2013 00:12 schreef Dr_Flash het volgende:
Voor mij niet hoor. Voor jou? Misschien. Aan wie moet je die vraag stellen denk je?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |