abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_121994761
quote:
10s.gif Op donderdag 24 januari 2013 16:46 schreef Fascination het volgende:

[..]

Daar zou ik niet zoveel problemen mee hebben, nee. :)
En van hele lekkere billetjes?
pi_121994824
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 18:36 schreef Murdera het volgende:

[..]

En van hele lekkere billetjes?
Stuur me.
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
pi_121995349
het is geen sc hier. kappen dus, anders begint re met zijn companen weer moeilijk te doen.
pi_121995967
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 18:52 schreef dawg het volgende:
het is geen sc hier. kappen dus, anders begint re met zijn companen weer moeilijk te doen.
Het was eigenlijk nog een serieuze vraag. :P

Een lichtelijk ongepaste foto, die er wel bijzonder goed uitziet.

Ik zou er niet op reageren. :P Dan kan ik me namelijk indenken dat de halve site er al overheen is geweest. :P
pi_121996775
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 18:52 schreef dawg het volgende:
Die krampachtige onzin moet ook eens afgelopen zijn. Niemand doet niemand kwaad :)
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_121997014
Sinds de opmerkingen hier dat ik te kritisch ben probeer ik er op te letten, en het werpt z'n vruchten af ;-). Leukste gesprekken op Paiq heb ik nu met een jongen die het gesprek begon met: 'Misschien kun je iets over jezelf vertellen?' (Misschieeeeen wel ja...) en die ook nog redelijk wat taalfouten maakt haha. Maar toch lijkt ie heel leuk! :)
pi_121997129
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 19:24 schreef Linguine het volgende:
Sinds de opmerkingen hier dat ik te kritisch ben probeer ik er op te letten, en het werpt z'n vruchten af ;-). Leukste gesprekken op Paiq heb ik nu met een jongen die het gesprek begon met: 'Misschien kun je iets over jezelf vertellen?' (Misschieeeeen wel ja...) en die ook nog redelijk wat taalfouten maakt haha. Maar toch lijkt ie heel leuk! :)
You go girl *O*

Ik merk zelf nog wel heel veel koudwatervrees hoor :@ En "het zal toch wel niks worden" maar dat is natuurlijk de weg van de minste weerstand :X
pi_121997197
quote:
14s.gif Op donderdag 24 januari 2013 19:27 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

You go girl *O*

Ik merk zelf nog wel heel veel koudwatervrees hoor :@ En "het zal toch wel niks worden" maar dat is natuurlijk de weg van de minste weerstand :X
Het hoeft toch ook niet direct iets te worden..? Op die manier leg je de lat wel heel hoog voor jezelf ;) Ga eerst gewoon een leuk gesprek aan, met als intentie gewoon praten en een eventuele date. En dan zie je wel verder :D.
pi_121997265
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 19:28 schreef Linguine het volgende:

[..]

Het hoeft toch ook niet direct iets te worden..? Op die manier leg je de lat wel heel hoog voor jezelf ;) Ga eerst gewoon een leuk gesprek aan, met als intentie een eventuele date. En dan zie je wel verder :D.
Ja maar goed, ik ben gewoon vrij nieuw in dit soort zaken. Op elk vlak. Erg nieuw. Maar goed, je moet ergens beginnen :)
pi_121997322
quote:
14s.gif Op donderdag 24 januari 2013 19:29 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Ja maar goed, ik ben gewoon vrij nieuw in dit soort zaken. Op elk vlak. Erg nieuw. Maar goed, je moet ergens beginnen :)
Juist dan! :) Een leuk gesprek is veel makkelijker te bereiken dan meteen een vrouw voor de rest van je leven te vinden.
pi_121997940
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 19:30 schreef Linguine het volgende:

[..]

Juist dan! :) Een leuk gesprek is veel makkelijker te bereiken dan meteen een vrouw voor de rest van je leven te vinden.
Ja klopt.

Hoi Linguine :W

Zie? :P Ik zoek natuurlijk wel naar meer :@
pi_121998748
quote:
10s.gif Op donderdag 24 januari 2013 19:40 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Ja klopt.

Hoi Linguine :W

Zie? :P Ik zoek natuurlijk wel naar meer :@
Nou dat is al een goed begin. Hoi Dr_Flash ;) Nu nog op Paiq :)
pi_121998851
quote:
14s.gif Op donderdag 24 januari 2013 19:52 schreef Linguine het volgende:

[..]

Nou dat is al een goed begin. Hoi Dr_Flash ;) Nu nog op Paiq :)
Ja weet je? Hier krjig je al een beetje een indruk van iemand zonder dat je direct contact heb. Daar begin je op nul, telkens weer :{ Kost veel meer moeite en levert ook veel minder op, denk ik.
pi_121999007
quote:
7s.gif Op donderdag 24 januari 2013 19:54 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Ja weet je? Hier krjig je al een beetje een indruk van iemand zonder dat je direct contact heb. Daar begin je op nul, telkens weer :{ Kost veel meer moeite en levert ook veel minder op, denk ik.
Ik denk... Dat je erg quantitatief ingesteld moet zijn.. Maar dat ben ik...
Als er een vis zwemt die wilt bijten dan sabbelt ze eerst wel aan je slechte aas, dan kan je altijd nog je aas verbeteren...
Rustig aan.
pi_121999092
quote:
7s.gif Op donderdag 24 januari 2013 19:54 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Ik denk dat je moet proberen niet overal een enorm voordeel in te willen zien. Het hoeft toch ook niet meteen iets op te leveren? Juist een goede manier om te ''oefenen'' met een leuk gesprek te beginnen en vol te houden. Met een aantal mensen zal het vast niet klikken, boeiend, dat is in het echte leven ook zo :).
pi_121999155
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 19:58 schreef Linguine het volgende:

[..]

Ik denk dat je moet proberen niet overal een enorm voordeel in te willen zien. Het hoeft toch ook niet meteen iets op te leveren? Juist een goede manier om te ''oefenen'' met een leuk gesprek te beginnen en vol te houden. Met een aantal mensen zal het vast niet klikken, boeiend, dat is in het echte leven ook zo :).
En demotiveerd in het echt ook.
Veel moeite doen en geen resultaat zien.. Hoe hou je je kop goed?
Rustig aan.
pi_121999229
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 19:59 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

En demotiveerd in het echt ook.
Veel moeite doen en geen resultaat zien.. Hoe hou je je kop goed?
Met een andere instelling dan deze.
pi_121999264
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 20:00 schreef Linguine het volgende:

[..]

Met een andere instelling dan deze.
Hoe hou je die instelling goed dan?
Als je keer op keer je best doet maar er hapt nooit eens iets?
Rustig aan.
pi_121999405
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 20:01 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Dat heb ik dus IRL. Als je nooit geleerd hebt dat een actie iets op KAN leveren, dan heb je op een goed moment echt wel iets van "Waar ben ik mee bezig? 8)7 "
pi_121999418
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 19:24 schreef Linguine het volgende:
Had jij niet juist die kerel die jou blokkeerde, en dat je dat helemaal fantastisch vond? :')
Lijkt me niet echt "te kritisch".
pi_121999435
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 20:01 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Door te relativeren. Hoe erg is het als je niet meteen een vriendin vindt, of de komende 10 jaar niet, of in het ergste geval in je hele leven niet? Zonder kan je ook gelukkig zijn hoor ;). Ik snap best dat het heel frustrerend kan zijn als je het idee hebt dat het nooit zal lukken.. Maar op deze manier wordt dat ook een self-fulfilling prophecy natuurlijk.
pi_121999525
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 20:03 schreef Murdera het volgende:

[..]

Had jij niet juist die kerel die jou blokkeerde, en dat je dat helemaal fantastisch vond? :')
Lijkt me niet echt "te kritisch".
Haha ohja dat was ik ook ;) Maar hee dat was maar een voorval :+ Trouwens, helemaal fantastisch.. Overdrijven is ook een vak.

[ Bericht 2% gewijzigd door Linguine op 24-01-2013 20:12:09 ]
pi_121999604
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 20:03 schreef Linguine het volgende:

[..]

Door te relativeren. Hoe erg is het als je niet meteen een vriendin vindt, of de komende 10 jaar niet, of in het ergste geval in je hele leven niet? Zonder kan je ook gelukkig zijn hoor ;). Ik snap best dat het heel frustrerend kan zijn als je het idee hebt dat het nooit zal lukken.. Maar op deze manier wordt dat ook een self-fulfilling prophecy natuurlijk.
Hoe erg dat is? Om moedeloos van te worden lijkt mij als je er veel moeite in stopt!

Niet dan?
Rustig aan.
pi_121999681
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 20:03 schreef Linguine het volgende:

[..]

Door te relativeren. Hoe erg is het als je niet meteen een vriendin vindt, of de komende 10 jaar niet, of in het ergste geval in je hele leven niet?
Erg genoeg om te zorgen dat dit topic al 300 x 300 posts heeft.
pi_121999688
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 20:06 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Hoe erg dat is? Om moedeloos van te worden lijkt mij als je er veel moeite in stopt!

Niet dan?
Ja maar verder? Als je van het ergste uitgaat: ''Ok, dan krijg ik nooit een vriendin.'' Dan maak je toch ook geen einde aan je leven? Je gaat gewoon verder en je blijft de dingen doen die je daarvoor ook leuk vond :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')