En van hele lekkere billetjes?quote:Op donderdag 24 januari 2013 16:46 schreef Fascination het volgende:
[..]
Daar zou ik niet zoveel problemen mee hebben, nee.
Het was eigenlijk nog een serieuze vraag.quote:Op donderdag 24 januari 2013 18:52 schreef dawg het volgende:
het is geen sc hier. kappen dus, anders begint re met zijn companen weer moeilijk te doen.
Die krampachtige onzin moet ook eens afgelopen zijn. Niemand doet niemand kwaadquote:Op donderdag 24 januari 2013 18:52 schreef dawg het volgende:
het is geen sc hier. kappen dus, anders begint re met zijn companen weer moeilijk te doen.
You go girlquote:Op donderdag 24 januari 2013 19:24 schreef Linguine het volgende:
Sinds de opmerkingen hier dat ik te kritisch ben probeer ik er op te letten, en het werpt z'n vruchten af ;-). Leukste gesprekken op Paiq heb ik nu met een jongen die het gesprek begon met: 'Misschien kun je iets over jezelf vertellen?' (Misschieeeeen wel ja...) en die ook nog redelijk wat taalfouten maakt haha. Maar toch lijkt ie heel leuk!
Het hoeft toch ook niet direct iets te worden..? Op die manier leg je de lat wel heel hoog voor jezelfquote:Op donderdag 24 januari 2013 19:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
You go girl![]()
Ik merk zelf nog wel heel veel koudwatervrees hoorEn "het zal toch wel niks worden" maar dat is natuurlijk de weg van de minste weerstand
Ja maar goed, ik ben gewoon vrij nieuw in dit soort zaken. Op elk vlak. Erg nieuw. Maar goed, je moet ergens beginnenquote:Op donderdag 24 januari 2013 19:28 schreef Linguine het volgende:
[..]
Het hoeft toch ook niet direct iets te worden..? Op die manier leg je de lat wel heel hoog voor jezelfGa eerst gewoon een leuk gesprek aan, met als intentie een eventuele date. En dan zie je wel verder
.
Juist dan!quote:Op donderdag 24 januari 2013 19:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja maar goed, ik ben gewoon vrij nieuw in dit soort zaken. Op elk vlak. Erg nieuw. Maar goed, je moet ergens beginnen
Ja klopt.quote:Op donderdag 24 januari 2013 19:30 schreef Linguine het volgende:
[..]
Juist dan!Een leuk gesprek is veel makkelijker te bereiken dan meteen een vrouw voor de rest van je leven te vinden.
Nou dat is al een goed begin. Hoi Dr_Flashquote:Op donderdag 24 januari 2013 19:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja klopt.
Hoi Linguine![]()
Zie?Ik zoek natuurlijk wel naar meer
Ja weet je? Hier krjig je al een beetje een indruk van iemand zonder dat je direct contact heb. Daar begin je op nul, telkens weerquote:Op donderdag 24 januari 2013 19:52 schreef Linguine het volgende:
[..]
Nou dat is al een goed begin. Hoi Dr_FlashNu nog op Paiq
Ik denk... Dat je erg quantitatief ingesteld moet zijn.. Maar dat ben ik...quote:Op donderdag 24 januari 2013 19:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja weet je? Hier krjig je al een beetje een indruk van iemand zonder dat je direct contact heb. Daar begin je op nul, telkens weerKost veel meer moeite en levert ook veel minder op, denk ik.
Ik denk dat je moet proberen niet overal een enorm voordeel in te willen zien. Het hoeft toch ook niet meteen iets op te leveren? Juist een goede manier om te ''oefenen'' met een leuk gesprek te beginnen en vol te houden. Met een aantal mensen zal het vast niet klikken, boeiend, dat is in het echte leven ook zoquote:Op donderdag 24 januari 2013 19:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja weet je? Hier krjig je al een beetje een indruk van iemand zonder dat je direct contact heb. Daar begin je op nul, telkens weerKost veel meer moeite en levert ook veel minder op, denk ik.
En demotiveerd in het echt ook.quote:Op donderdag 24 januari 2013 19:58 schreef Linguine het volgende:
[..]
Ik denk dat je moet proberen niet overal een enorm voordeel in te willen zien. Het hoeft toch ook niet meteen iets op te leveren? Juist een goede manier om te ''oefenen'' met een leuk gesprek te beginnen en vol te houden. Met een aantal mensen zal het vast niet klikken, boeiend, dat is in het echte leven ook zo.
Met een andere instelling dan deze.quote:Op donderdag 24 januari 2013 19:59 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
En demotiveerd in het echt ook.
Veel moeite doen en geen resultaat zien.. Hoe hou je je kop goed?
Hoe hou je die instelling goed dan?quote:Op donderdag 24 januari 2013 20:00 schreef Linguine het volgende:
[..]
Met een andere instelling dan deze.
Dat heb ik dus IRL. Als je nooit geleerd hebt dat een actie iets op KAN leveren, dan heb je op een goed moment echt wel iets van "Waar ben ik mee bezig?quote:Op donderdag 24 januari 2013 20:01 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Hoe hou je die instelling goed dan?
Als je keer op keer je best doet maar er hapt nooit eens iets?
Had jij niet juist die kerel die jou blokkeerde, en dat je dat helemaal fantastisch vond?quote:Op donderdag 24 januari 2013 19:24 schreef Linguine het volgende:
Sinds de opmerkingen hier dat ik te kritisch ben probeer ik er op te letten, en het werpt z'n vruchten af ;-). Leukste gesprekken op Paiq heb ik nu met een jongen die het gesprek begon met: 'Misschien kun je iets over jezelf vertellen?' (Misschieeeeen wel ja...) en die ook nog redelijk wat taalfouten maakt haha. Maar toch lijkt ie heel leuk!
Door te relativeren. Hoe erg is het als je niet meteen een vriendin vindt, of de komende 10 jaar niet, of in het ergste geval in je hele leven niet? Zonder kan je ook gelukkig zijn hoorquote:Op donderdag 24 januari 2013 20:01 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Hoe hou je die instelling goed dan?
Als je keer op keer je best doet maar er hapt nooit eens iets?
Haha ohja dat was ik ookquote:Op donderdag 24 januari 2013 20:03 schreef Murdera het volgende:
[..]
Had jij niet juist die kerel die jou blokkeerde, en dat je dat helemaal fantastisch vond?
Lijkt me niet echt "te kritisch".
Hoe erg dat is? Om moedeloos van te worden lijkt mij als je er veel moeite in stopt!quote:Op donderdag 24 januari 2013 20:03 schreef Linguine het volgende:
[..]
Door te relativeren. Hoe erg is het als je niet meteen een vriendin vindt, of de komende 10 jaar niet, of in het ergste geval in je hele leven niet? Zonder kan je ook gelukkig zijn hoor. Ik snap best dat het heel frustrerend kan zijn als je het idee hebt dat het nooit zal lukken.. Maar op deze manier wordt dat ook een self-fulfilling prophecy natuurlijk.
Erg genoeg om te zorgen dat dit topic al 300 x 300 posts heeft.quote:Op donderdag 24 januari 2013 20:03 schreef Linguine het volgende:
[..]
Door te relativeren. Hoe erg is het als je niet meteen een vriendin vindt, of de komende 10 jaar niet, of in het ergste geval in je hele leven niet?
Ja maar verder? Als je van het ergste uitgaat: ''Ok, dan krijg ik nooit een vriendin.'' Dan maak je toch ook geen einde aan je leven? Je gaat gewoon verder en je blijft de dingen doen die je daarvoor ook leuk vondquote:Op donderdag 24 januari 2013 20:06 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Hoe erg dat is? Om moedeloos van te worden lijkt mij als je er veel moeite in stopt!
Niet dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |