maar ik ben altijd gezelligquote:Op woensdag 23 januari 2013 21:38 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
een meet is toch niet gezellig zonder dronken mensen
Daarom moet iedereen alles gewoon lekkah zelf betalenquote:Op woensdag 23 januari 2013 21:39 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb wel eens met wat Fok! lui afgesproken in een hotel in Hoofddorp in het restaurant. Was leuk
Wel duur want ik betaalde alles
Same! In het woordenboek staat mijn foto bij de betekenisquote:
Als het een select groepje is vind ik het niet erg. Als het er 10 zijn wordt het te prijzig inderdaadquote:Op woensdag 23 januari 2013 21:41 schreef Taexon het volgende:
[..]
Daarom moet iedereen alles gewoon lekkah zelf betalen
Maar frikandelbroodjes en energydrank bij de AH samen halen is veel cooler...om ze vervolgens op straat op te peuzelen
Je ne sais pas? That's not for me to sayquote:Op woensdag 23 januari 2013 21:41 schreef Angel-Joy het volgende:
Dus Stuart, wanneer, wie, wat, hoe, en hoelaat?
peuzelenquote:Op woensdag 23 januari 2013 21:41 schreef Taexon het volgende:
[..]
Daarom moet iedereen alles gewoon lekkah zelf betalen
Maar frikandelbroodjes en energydrank bij de AH samen halen is veel cooler...om ze vervolgens op straat op te peuzelen
Nederlandse way of saying Fuckquote:Op woensdag 23 januari 2013 21:42 schreef Dientje12 het volgende:
Wat is de afkorting van FOK! eigenlijk?
Fokked Op Kids toch?quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:42 schreef Dientje12 het volgende:
Wat is de afkorting van FOK! eigenlijk?
nee is engquote:
Drink met mate, dan ben je nooit een late.quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:38 schreef Stuart het volgende:
[..]
Klopt! Daarom drink ik ook geen alcohol
ja zoiets, snel dat centrum doorrennen en daarna ratjes kijkenquote:Op woensdag 23 januari 2013 21:43 schreef Taexon het volgende:
[..]
Flashback... we waren daar... 30 minuten?
Onzin, probeer nog maar is zo'n fysiek te krijgen met anabolen en met allllll die controlesquote:Op woensdag 23 januari 2013 21:33 schreef Ga.aguyim het volgende:
wat is alistair overeem eigenlijk een anabole junk
quote:
quote:Hoewel FOK! pas officieel begon op 1 oktober 1999, is het FOK!forum al sinds juli 1999 actief. Het initiatief werd genomen door Danny Roodbol, die op 6 mei 1999 op het tech-forum Gathering of Tweakers een oproep deed. De naam werd vervolgens snel gekozen; FOK!, gebaseerd op een Nederlandse verbastering van het Engelse fuck. Een veelvoorkomend misverstand is dat de letters f.o.k. een afkorting zijn van "fokked op kids." Het klopt dat deze woorden tijdens oprichting zijn genoemd als humoristische mogelijke 'verzonnen betekenis' van de naam, maar dit idee werd net zo snel weer verworpen als het werd bedacht.
quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:43 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja zoiets, snel dat centrum doorrennen en daarna ratjes kijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |