quote:Op donderdag 24 januari 2013 20:08 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Allmaal de sguld van de INg stelltej graiers daar en de rest van het ladn maar nar de knoppe gan het is allmaal de sguld van de griekeSeauwieseau, maar ik ben inmiddels loaded dus dat zal mij een worst wezen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Upper class bourgoisie, vrijmetselaars, Bilderberg bitch IK BEN BINNEN.
What's Gucci my nigga? What's Louie my killa? What's drugs my deala? What's that jacket, Margiela?quote:Op donderdag 24 januari 2013 21:38 schreef Michhas het volgende:
[..]
Seauwieseau, maar ik ben inmiddels loaded dus dat zal mij een worst wezen.
Upper class bourgoisie, vrijmetselaars, Bilderberg bitch IK BEN BINNEN.
Michiel Rockefellerquote:Op donderdag 24 januari 2013 21:38 schreef Michhas het volgende:
vrijmetselaars, Bilderberg bitch IK BEN BINNEN.
quote:Op donderdag 24 januari 2013 21:42 schreef PierreTT het volgende:
[..]
What's Gucci my nigga? What's Louie my killa? What's drugs my deala? What's that jacket, Margiela?![]()
Deze man rolt met chromen 24" Lexani's op zijn Escalade
Man, ik zit in de carnavalsmuziek, ik moet iets te doen hebbenquote:Op donderdag 24 januari 2013 21:46 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Het is saai bij de bejaarden neem ik aan
quote:Op donderdag 24 januari 2013 21:49 schreef Michhas het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze arbeiders hebben niks op mij, niks!
Goldmich Sachs.quote:Op donderdag 24 januari 2013 21:45 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Michiel RockefellerZijn schoenpoetser is Bill Gates, zijn tuinman Carlos Slim Helu, zijn sokkenstrijker Warren Buffett, zijn Xboxcontrollerknopjespoetser is baron de Rothschild
quote:Op donderdag 24 januari 2013 21:54 schreef Michhas het volgende:
[..]
Goldmich Sachs.
JPMich Chase.
Michibank.
Lehmich Brothers.
Michtander.
MichsFargo.
BNP Parmichbas.
IMG Group.
Fanny Michquote:Op donderdag 24 januari 2013 21:54 schreef Michhas het volgende:
[..]
Goldmich Sachs.
JPMich Chase.
Michibank.
Lehmich Brothers.
Michtander.
MichsFargo.
BNP Parmichbas.
IMG Group.
quote:Op donderdag 24 januari 2013 21:58 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Fanny Mich
Freddy Mich
ABN Michro
Berkshire Michaway
quote:
MichAfee.quote:
Dan moet het wel een oefenpotje zijnquote:Op donderdag 24 januari 2013 22:24 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Wtf Xavi gaf net twee foute passes achter elkaar Nick!
Ooooooookeee dan jos....quote:
FC Zjossdale!quote:Op donderdag 24 januari 2013 22:35 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Was je nou FIFA aan het spelen Rossdale?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |